Gmina Krynica-Zdrój, Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju ogłasza przetarg
- Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, Józefa Ignacego Kraszewskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 472 52 82, , fax. 18 472 52 73
- Data zamieszczenia: 2019-12-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krynica-Zdrój, Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju
Józefa Ignacego Kraszewskiego 37
33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
tel. 18 472 52 82, , fax. 18 472 52 73
REGON: 12066546500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-krynica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Powroźniku - wymiana wyposażenia stacji dmuchaw – etap 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont budynku stacji dmuchaw w zakresie wyposażenia w urządzenia i instalacje technologiczne, energetyczne i akpia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) demontaż istniejących trzech dmuchaw powietrza; 2) demontaż szaf i instalacji energetycznych i akpia; 3) renowacja powierzchni betonowej fundamentu dmuchaw; 4) montaż czterech dmuchaw powietrza; 5) montaż napędów elektromechanicznych przepustnic; 6) wymiana kabli zasilających rozdzielnice RD1 RD2 z rozdzielni głównej oczyszczalni; 7) montaż zestawu rozdzielnic RD1 RD2 RD2a, szafy automatyki SA1 oraz okablowania istniejących i projektowanych urządzeń; 8) montaż rozdzielnicy gniazd i oświetlenia RDO wraz z przełączeniem istniejących obwodów do projektowanej rozdzielnicy; 9) montaż zestawów gniazd remontowanych wraz z okablowaniem zasilającym - rozruch wykonanej instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ, które stanowią jej integralną część: 1) Załącznik Nr 8 - Wzór umowy; 2) Załącznik Nr 9 - Dokumentacja projektowa; 3) Załącznik Nr 10 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: Pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnik może udzielać dalszych pełnomocnictw, jeżeli wynika to z treści udzielonego pełnomocnictwa (w przypadku udzielenia pełnomocnictwa dalszemu pełnomocnikowi, należy przedłożyć nieprzerwany ciąg pełnomocnictw wraz z dokumentami wskazującymi na upoważnienie do działania w imieniu wcześniejszych pełnomocników). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 i nast. ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 540 ze zm./).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie łazienki dla osób niepełnosprawnych oraz modernizacja wewnętrznej instalacji wodno-hydrantowej w budynku Szkoły Podstawowej w Łęgu Tarnowskim
Dodano: 2024-07-18 - „Szkoła Podstawowa nr 3 – zalecenia p.poż”
Dodano: 2024-02-22 - Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o. przy ul. Dietla 5
Dodano: 2023-10-07 - Dostosowanie budynku PS-8 do obowiązujących przepisów p.poż – etap II
Dodano: 2023-06-29 - Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o. przy ul. Dietla 5
Dodano: 2023-06-20 - Modernizacja instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Bochni przy ul. Windakiewicza 23 etap I
Dodano: 2023-05-05 - Dostosowanie budynku PS-8 do obowiązujących przepisów p.poż – etap II
Dodano: 2023-05-02 - Cyfryzacja i modernizacja budynku Urzędu Gminy w Drwini
Dodano: 2022-12-22 - Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu oraz Systemu Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądów Okręgu Tarnowskiego
Dodano: 2022-12-16 - Stworzenie zespołu saunowego na terenie krytej pływalni „Delfin” w Wadowicach
Dodano: 2022-10-19