Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa istniejącego obiektu remizy OSP na Centrum Ratownictwa Gminnego w ramach realizacji projektu pn. Utworzenie Centrum Ratownictwa Gminnego poprzez rozbudowę obiektów jednostki OSP Czaplinek i doposażenie w specjalistyczny sprzęt ratowniczo-gaśniczy, nr WND-RPZP.04.05.02-32-014/10.

Gmina Czaplinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-550 Czaplinek, Rynek 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 37 26 200 , fax. 94 37 26 202
  • Data zamieszczenia: 2011-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czaplinek
    Rynek 6 6
    78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 37 26 200, fax. 94 37 26 202
    REGON: 33092054100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czaplinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa istniejącego obiektu remizy OSP na Centrum Ratownictwa Gminnego w ramach realizacji projektu pn. Utworzenie Centrum Ratownictwa Gminnego poprzez rozbudowę obiektów jednostki OSP Czaplinek i doposażenie w specjalistyczny sprzęt ratowniczo-gaśniczy, nr WND-RPZP.04.05.02-32-014/10.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową oraz modernizacją Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Czaplinku na Centrum Ratownictwa Gminnego (CRG) oraz wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej i pamiątkowej. W ramach zakresu rzeczowego robót przedsięwzięcia inwestycyjnego planowany jest do realizacji: a) remont istniejącego budynku garażowo-socjalnego z wieżą alarmową o pow. użytkowej 224,22 m2 i kubaturze 1188 m3, b) budowa budynku socjalno-biurowego o pow. użytkowej 242,47m2 i kubaturze 1.448 m3, c) budowa garażu ratownictwa medycznego dwustanowiskowego o pow. użytkowej 55,40 m2 i kubaturze 386 m3, d) budowa garażu wolnostojącego dwustanowiskowego na pożarnicze wozy bojowe, o pow. użytkowej 135,84 m2 i kubaturze 701,58 m3, e) rozbiórka obiektów z projektu zagospodarowania działki: - wiaty stalowej nr 1.4, - kotłowni nr 1.5 - garażu wolno-stojącego nr 2, - budynku gospodarczego nr 3. f) Wykonanie i ustawienie 2 sztuk tablic z nadrukiem po jednej stronie, zgodnie z poniższymi wytycznymi: -wymiary każdej tablicy nie mniejsze niż 2 m x 1,5 m, -treść informacji umieszczonej na tablicy zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy w terminie 2 dni roboczych, -treść tablicy wykonana metodą nadruku wielkoformatowego solwentowego, zabezpieczonego folią UV, wyklejonego na blasze ocynkowanej, -tablica musi być przymocowana do stabilnej konstrukcji stalowej, malowanej proszkowo, zafundamentowanej w podłożu, -tablica informacyjna musi zostać ustawiona z chwilą rozpoczęcia robót budowlanych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, -tablica pamiątkowa musi zostać ustawiona terminie do 1 tygodnia od zakończenia robót budowlanych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, -tablice muszą być wykonane z materiałów odpornych na działanie warunków atmosferycznych. Infrastruktura towarzysząca składa się z przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącza wodociągowego, przyłącza gazowego, przyłącza c.o., zasilania zalicznikowego oraz przebudowy dróg wewnętrznych i placów manewrowych z nawierzchni betonowych typu płyty jombo na nawierzchnię betonową z kostki polbrukowej gr. 8 cm na pow. 970 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 40.000,- PLN (słownie złotych: czterdzieści tysięcy złotych 00/100 ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 14:00 dnia 05.07.2011 r. w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Środki pieniężne w chwili otwarcia ofert powinny znajdować się na rachunku Zamawiającego. b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)w gwarancjach bankowych; d)w gwarancjach ubezpieczeniowych; e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czaplinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach