Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy w Zduńskiej Woli

Gmina Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Zielona 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8234129 , fax. 43 8232750
  • Data zamieszczenia: 2015-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zduńska Wola
    ul. Zielona 30 30
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 8234129, fax. 43 8232750
    REGON: 73093444700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy w Zduńskiej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa (etap I) i przebudowa (etap II) istniejącego budynku Urzędu Gminy w Zduńskiej Woli wraz z budową infrastruktury technicznej (zewnętrznych instalacji: wodociągowej, elektroenergetycznej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, opaski drenażowej, parkingu dojazdów i chodników) na działce nr 69 i 70 położonej w Zduńskiej Woli przy ulicy Zielonej 28 i 30. Inwestycja podzielona będzie na dwa etapy: - w pierwszym etapie realizowana będzie rozbudowa budynku tj: budowa nowego trzykondygnacyjnego skrzydła budynku wraz z budową infrastruktury technicznej, dojazdów parkingów oraz likwidacja kolizji z istniejącym przyłączem kanalizacyjnym, - w drugim etapie realizowana będzie przebudowa istniejącej części budynku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zaznacza, iż prowadzenie robót będzie się odbywało w czynnym obiekcie, w związku z tym na Wykonawcy ciąży obowiązek opracowania metod i organizacji robót budowlanych w taki sposób by prowadzone roboty budowlane nie miały wpływu na prawidłowe funkcjonowanie Urzędu oraz nie mogą ograniczać ruchu osób pracujących i interesantów podczas normalnego dnia pracy. Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym harmonogram robót. Wszelkie przerwy w dostępie do mediów oraz inne zakłócenia ingerujące w istniejący obiekt są możliwe tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym tak aby nie miały wpływu na prawidłowe funkcjonowanie Urzędu. W ramach organizacji robót budowlanych Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę istniejących instalacji i urządzeń znajdujących się w obrębie placu budowy oraz za jakiejkolwiek szkody, spowodowane przez jego działania. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia interesów osób trzecich. W tym celu Wykonawca winien szczegółowo przeanalizować warunki prowadzenia robót budowlanych. Do grupy interesów osób trzecich należą: a) funkcjonowanie budynku Urzędu, b) zabezpieczenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, c) zabezpieczenie dróg ewakuacji ludności. Po wykonaniu robót związanych z rozbudową obiektu, Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie na zrealizowaną część obiektu. Po uzyskaniu w/w decyzji obsługa interesantów zostanie przeniesiona w przeciągu jednego miesiąca kalendarzowego do rozbudowanej części obiektu i możliwe będzie dalsze prowadzenie robót związanych z przebudową. Uwaga: Zamawiający zaznacza, iż dokonuje zmiany w stosunku do zapisów w dokumentacji projektowej: tynk mineralny malowany na tynk silikonowy lub siloksanowy barwiony w masie. Kolorystyka bez zmian zgodnie z projektem elewacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 90 000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach