Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1476N Pasym - Dźwierzuty od km 9+600 do km 14+215

Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie ogłasza przetarg

  • Adres: 12100 Szczytno, ul. K. Mrongowiusza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6231495 w. 41 , fax. 896 240 736
  • Data zamieszczenia: 2016-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie
    ul. K. Mrongowiusza 2
    12100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6231495 w. 41, fax. 896 240 736
    REGON: 51075118300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1476N Pasym - Dźwierzuty od km 9+600 do km 14+215
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie rozbudowy i przebudowy drogi powiatowej nr 1476N Pasym - Dźwierzuty w lokalizacji od km 9+600 do km 14+215 w zakresie objętym w dokumentacji: Projekt budowlano - wykonawczy z pozwoleniem na budowę (ZRID) i zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiary Robót. Roboty objęte zamówieniem będą realizowane na podstawie decyzji nr 1/2016 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 25.01.2016 r. (odcinek od km 9+600 do km ok.13+300) i na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych - zaświadczenie nr rejestru: Ab 6743.68.2016 z dnia 08.03.2016 r. (odcinek od km ok.13+300 do km 14+215). Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje m. in.: wykonanie pomiarów geodezyjnych; wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej; wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, w tym: oznakowanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenia robót w trakcie trwania organizacji ruchu; wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w zakresie objętym dokumentacją projektową; pozyskanie i transport materiałów na miejsce budowy; pozyskanie i transport sprzętu oraz niezbędnych urządzeń na miejsce budowy; zagospodarowanie we własnym zakresie lub też utylizacja powstałego w wyniku prowadzonych robót gruzu, odpadów, urobku ziemi; wykonanie stałej organizacji ruchu (oznakowania poziomego i pionowego). Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają: Dokumentacja budowlano – wykonawcza (część opisowa i rysunkowa); Specyfikacje Techniczne; Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ); Przedmiary robót; będące załącznikami oraz integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw wyrobów budowlanych lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych, lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w ww. dokumentach podano konkretne typy wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie korzystniejsze dla Zamawiającego, z punktu widzenia eksploatacji i konserwacji przedmiotu zamówienia oraz parametrów technicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zamiany materiałów i urządzeń opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że zamiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: powodujące skrócenie czasu realizacji robót budowlanych, obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dokonanie jakichkolwiek zmian, o których mowa powyżej wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Dokonanie powyższych zmian nie może spowodować zwiększenia wynagrodzenia. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: czynności związane bezpośrednio z prowadzeniem prac budowlanych (roboty gruntowe, wykonanie podbudowy, układanie nawierzchni, inne prace związane z realizacją zamówienia w zakresie prac budowlanych jak i również usług związanych z transportem, zakupem materiałów). Szczegółowe informacje w zakresie sposobu udokumentowania zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, uprawnień w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę przedmiotowego wymogu oraz sankcji z tytułu jego niespełnienia, wskazano odpowiednio w § 21 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych i 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach