Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa DDP Nr 3 ul. Grabskiego

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2015-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa DDP Nr 3 ul. Grabskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w oparciu o pozwolenie na budowę Nr BA.7351-1-240/2008r z dnia 18.06.2008 Starosty Kędzierzyńsko - Kozielskiego Zakres robót obejmuje: I. Roboty branży budowlanej: a.przebudowę wejść do budynku z wykonaniem zadaszeń nad wejściami, b.wykonanie nowych podestów wejściowych do budynku, c.roboty remontowe tarasu na parterze wraz z montażem balustrad ze stali nierdzewnej, d.roboty remontowe tarasu na I piętrze wraz z wykonaniem docieplenia, obróbek blacharskich, balustrady ze stali nierdzewnej, e.roboty remontowe balkonów na I piętrze wraz z wykonaniem obróbek blacharskich, balustrady ze stali nierdzewnej, f.roboty konstrukcyjno-budowlane parteru, I piętra i poddasza g.roboty malarskie h.termomodernizację budynku z montażem nowych parapetów, (bez uwzględnienia wymiany stolarki okiennej i drzwi tarasowych ) styropianem grubości : 14cm - docieplenie ścian budynku 10cm - docieplenie ścian piwnicznych i cokołu i.ocieplenie połaci dachowej wełną mineralną j.wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych piwnic i ścian fundamentowych. k.wykonanie drenażu opaskowego l.dostawę i montaż platformy dla niepełnosprawnych bez maszynowni w postaci windy panoramicznej dostawionej do bryły istniejącego budynku o: udźwigu 400kg, wysokości podnoszenia 3,80 m, ilości przystanków -3, konstrukcji samonośnej szybu kotwionej w ścianach budynku, 3 ściany zewnętrzne przeszklone, platforma przelotowa 180° o wymiarach 1100mm x1500mm, drzwi szybowe - aluminiowe przeszklone o wym. 900mm x 2000mm wg. specyfikacji zawartej w projekcie. -Montaż urządzenia z wykonaniem otworów technologicznych. -Montaż instalacji elektrycznej platformy dla niepełnosprawnych. -Sporządzenie dokumentacji do rejestracji dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego. -Czynności związane z dopuszczeniem urządzenia do eksploatacji. -Próby odbiorowe i rozruch urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji w tym UDT i Zamawiającego. -Rejestracja windy w UDT. -Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu. -Sporządzenie pełnej dokumentacji techniczno-odbiorowej w tym dokumentacji powykonawczej instalacji dźwigu i protokołów pomiarów ochronnych instalacji. -Zapewnienie serwisu i konserwacji miesięcznej platformy dla niepełnosprawnych w okresie objętym gwarancją wraz z jego kosztami. m.wydzielenie pożarowe klatek schodowych II. Roboty branży elektrycznej: a.demontaż istniejącej instalacji w zakresie objętym projektem b.przebudowę złącza kablowego RE6 ZK 1010 c.przebudowę tablicy RG + TL wraz z układem pomiarowym d.przebudowę instalacji rozdziału energii e.przebudowę instalacji oświetlenia podstawowego f.przebudowę instalacji oświetlenia ewakuacyjnego g.przebudowę instalacji gniazd wtyczkowych h.przebudowę sieci dedykowalnej zasilania komputerów i.przebudowę instalacji siłowej j.przebudowę instalacji przeciwporażeniowej k.przebudowę instalacji przeciwprzepięciowej l.przebudowę instalacji telewizji AZART m.przebudowę instalacji odgromowej. n.wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych III. Roboty branży sanitarnej: a.wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku b.wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej w zakresie objętym projektem c.wykonanie instalacji wodnej w zakresie objętym projektem d.wykonanie instalacji kanalizacyjnej sanitarnej w zakresie objętym projektem IV. Roboty drogowe a.wykonanie chodnika b.wykonanie miejsc parkingowych dla samochodów osobowych c.wykonanie oznakowania pionowego i poziomego Szczegółowy zakres robót określa a.dokumentacja techniczna b.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych c.przedmiary robót Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie realizacji projektu w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1.Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (w tym 1kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. 2.Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3.Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 4.Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 5.Zapewnienie dojazdu do obiektu w czasie prowadzonych robót. 6.Organizację ruchu i oznakowanie placu budowy. 7.Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. 8.Odtworzenie zniszczonej robotami budowlanymi nawierzchni w ulicach i chodnikach nie objętych zakresem projektu. 9.Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. 10.Doprowadzenie terenu wokół inwestycji do stanu pierwotnego poprzez uzupełnienie terenów zielonych humusem, rozplantowanie ziemi, dokonanie obsiania trawą zniszczonej powierzchni. 11.Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. 12.Przenoszenie wyposażenia z pomieszczeń przeznaczonych do robót budowlanych do pomieszczeń tymczasowego składowania oraz wnoszenie wyposażenia po wykonanych robotach budowlanych wraz z zabezpieczeniem wyposażenia. 13.Zabezpieczenie w sposób trwały na czas robót budowlanych posadzek, stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, urządzeń i wyposażenia pozostawionego w pomieszczeniach remontowanych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementów wyposażenia lub elementów budynku Wykonawca na własny koszt dokona ich naprawy po spisaniu protokołu ustalającego zakres uszkodzeń, sposób oraz termin ich naprawy. 14.Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższym niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Regionalną Instalację Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 15.Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki : płytki chodnikowe, kostka chodnikowa, kostka granitowa, krawężniki, obrzeża chodnikowe, wpusty uliczne. W związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich utylizować lub przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 16.Decyzję co do ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki podejmie Inspektor bezpośrednio przed rozbiórką. Materiały winny być umieszczone na paletach i przygotowane do transportu. Zagospodarowanie materiałów pochodzących z rozbiórki, zakwalifikowanych do ponownego wykorzystania leży po stronie Inwestora. 17.Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 18.Wykonawca sporządzi inwentaryzację fotograficzną terenu, polegającą w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy. 19.Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna suma gwarancyjna powyższego ubezpieczenia powinna wynosić nie mniej niż wartość złożonej oferty [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000.00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach