Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku Szpitala Powiatowego w Czarnkowie. Roboty wykończeniowe I, II i III piętra w budynku F.

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64700 Czarnków, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 35 28 090, , fax. 067 35 28 171
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościuszki 96
    64700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 067 35 28 090, , fax. 067 35 28 171
    REGON: 30852500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.czarnkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku Szpitala Powiatowego w Czarnkowie. Roboty wykończeniowe I, II i III piętra w budynku F.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wykończeniowych pomieszczeń na piętrach I, II i III w budynku F znajdującym się obecnie w stanie surowym zamkniętym. Podstawą do realizacji budynku F pozostaje aneks do projektu budowlanego lipca 2010r oraz załączone rysunki. Rozbudowa szpitala w zakresie budynku F prowadzona była w latach 2009 – 2011. W budynku wykonane są stropy z płyt kanałowych. Stropy obecnie nie posiadają warstw podłogowych. Roboty wykończeniowe obejmują wykonanie :  wewnętrznych ścianek działowych (wszystkie ścianki działowe wykonać w klasie EI30),  montaż stolarki okiennej i drzwiowej,  sufitów i posadzek w strefach komunikacji, salach pacjentów, strefach sanitarnych,  instalacji wod. – kan.,  instalacji elektrycznej oświetlenia zasadniczego LED i alarmowego oraz gniazd wtykowych,  instalacji sygnalizacji przywoławczej,  instalacji alarmowych,  instalacji wentylacyjnej,  instalacji centralnego ogrzewania ( grzejniki higieniczne ),  tynkowanie i malowanie ścian. Niektóre szczegóły wykonania :  w miejscach zawieszenia wyposażenia instalacyjnego, mebli i innego wyposażenia należy wykonać wzmocnienia ścianek przewidziane przez przyjęty system,  ścianki działowe wybudować na pełną wysokość pomieszczenia tzn. do poziomu stropu kondygnacji powyżej,  ścianki gipsowo-kartonowe odpowiednie do przeznaczenia pomieszczenia,  ścianki działowe nad drzwiami na granicy stref pożarowych wykonać w odpowiedniej klasie odporności ogniowej,  tynki gipsowe maszynowe z gładzią gipsową,  rozmieszczenie profili stalowych należy dobrać odpowiednio do przyjętego systemu,  stelaże misek ustępowych obudować suchym tynkiem do wysokości 120cm,  ścianki i drzwi kabin wc i natrysków systemowe z laminatu HPL o grubości 10mm, wodoodpornego, odpornego na środki utrzymania czystości, podparcie w formie nóżek ze stali nierdzewnej, wysokość ścianki 2,0m z 15cm prześwitem nad posadzką,  konstrukcja mocująca z profili ze stali nierdzewnej,  wszystkie elementy systemu powinny być wykonane z materiałów odpornych na korozję i łatwych w utrzymaniu czystości,  system powinien posiadać odpowiednie do przeznaczenia atesty, odporność ogniową i aprobaty techniczne lub deklaracje właściwości użytkowych producenta. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również montaż wyposażenia sanitariatów ( biały montaż, lustra, pojemniki na ręczniki papierowe, dozowniki mydła, kabiny prysznicowe, baterie prysznice, siedziska prysznicowe dla osób niepełnosprawnych i chorych, poręcze dla osób niepełnosprawnych ), Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia sal pacjentów i pozostałych pomieszczeń w meble i wyposażenie administracyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 20.000,00 złotych, słownie : dwadzieścia tysięcy złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank PKO S.A Oddział Czarnków Nr rachunku: 70 1240 3709 1111 0000 4204 1175 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Rozbudowa i przebudowa budynku Szpitala Powiatowego w Czarnkowie. Roboty wykończeniowe I, II i III piętra w budynku F. 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach