Zespół Placówek Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 55140 Żmigród, ul. Wrocławska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 385 31 34 , fax. 71 385 27 45
- Data zamieszczenia: 2018-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek Kultury
ul. Wrocławska 12
55140 Żmigród, woj. dolnośląskie
tel. 71 385 31 34, fax. 71 385 27 45
REGON: 93074102100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpk-zmigrod.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej, w wyniku której powstanie budynek Centrum Informacji Turystycznej i Edukacyjnej – Powidzko wraz z remizą Ochotniczej Straży Pożarnej na działce nr 308 AM-1 w Powidzku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku na działce nr 308 AM-1 obręb Powidzko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ oraz w uszczegółowieniu dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Dokumentem, o którym mowa w pkt 1, jest w szczególności zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób należy złożyć w oryginale. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WM/SZP/TP/37/2024/S Przebudowa układu pomieszczeń Centrum Usług Mieszkańca w budynku Grafit wraz z dostosowaniem instalacji sanitarnych, instalacji wentylacji, instalacji ppoż, instalacji....
Dodano: 2024-06-14 - Remont i kolorystyka elewacji zabytkowego budynku oficyny w Zespole Pałacowo - Parkowym w Czarnym Borze
Dodano: 2024-06-12 - Remont inst. wod.-kan. oraz uporządkowanie c.o. w obrębie kuchni i stołówki wraz z pracami w zakresie remontu inst. elektrycznej, wymianą okładzin ściennych i podłogowych w kuchni budynku internatu
Dodano: 2024-06-10 - Zagospodarowanie fragmentu wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Kościuszki, Dąbrowskiego, Kniaziewicza, Pułaskiego we Wrocławiu oraz remont elewacji budynku przy ul. Kniaziewicza 15A.
Dodano: 2024-06-10 - Przebudowa i remont toalet na parterze budynku Muzeum Narodowego We Wrocławiu przy placu Powstańców Warszawy 5 we Wrocławiu
Dodano: 2024-06-10 - Remont budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Reymonta w Rosochatej
Dodano: 2024-06-06 - Rewitalizacja skweru z zabytkowym obiektem kapliczki p.w. Najświętszej Marii Panny w Polanicy – Zdroju.
Dodano: 2024-06-05 - Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
Dodano: 2024-05-28 - Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – I Etap
Dodano: 2024-05-22 - „Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo – historycznej” – etap III” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-19