Przetargi.pl
ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA W SĘKOWEJ W RAMACH PROJEKTU PN. „PODNIESIENIE JAKOŚCI USŁUG PUBLICZNYCH POPRZEZ STWORZENIE CENTRUM SPOŁECZNO-EDUKACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA” WSPÓŁFINANSOWANEGO Z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020

Gmina Sękowa ogłasza przetarg

  • Adres: 38-307 Sękowa, Sękowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3518016 w. 29 , fax. 183 540 310
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sękowa
    Sękowa 252
    38-307 Sękowa, woj. małopolskie
    tel. 18 3518016 w. 29, fax. 183 540 310
    REGON: 49189268200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sekowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA W SĘKOWEJ W RAMACH PROJEKTU PN. „PODNIESIENIE JAKOŚCI USŁUG PUBLICZNYCH POPRZEZ STWORZENIE CENTRUM SPOŁECZNO-EDUKACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA” WSPÓŁFINANSOWANEGO Z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na rozbudowie i przebudowie budynku przedszkola w Sękowej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu pn. „Podniesienie jakości usług publicznych poprzez stworzenie centrum społeczno-edukacyjnego w miejscowości Sękowa” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia określa dokumentacja wyszczególniona w pkt. 1-7 z uwzględnieniem postanowień wskazanych w ust. 3.: 1) Projekt budowlany – Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola – Sękowa, 38-307 Sękowa – zał. nr 7 do SIWZ, 2) Errata do projektu budowlanego – zał. nr 8 do SIWZ, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – część ogólna – zał. nr 9 do SIWZ, 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty budowlane – zał. nr 10 do SIWZ, 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty instalacyjne – zał. nr 11 do SIWZ, 6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacje elektryczne – zał. nr 12 do SIWZ, 7) Decyzja nr 114/2016 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę – zał. nr 13 do SIWZ. 3. Przedmiot umowy należy wykonać z uwzględnieniem poniższych postanowień: 1) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji pełnego zakresu robót wykończeniowych w tym: posadzek, okładzin sufitów i ścian, stolarki okiennej i drzwiowej, ślusarki, parapetów, armatury i osprzętu (umywalki ceramiczne i miski klozetowe oraz zlewozmywaki ze stali nierdzewnej CrNi, oprawy oświetleniowe, gniazdka i wyłączniki, wentylatory, grzejniki itp.). 2) Zamiast projektowanego przyłącza sieci c.o. oraz gazowego podgrzewacza wody zamówienie obejmuje zakup i montaż kotła kondensacyjnego dwufunkcyjnego o mocy min. 25 kW jako źródła ciepłej wody użytkowej oraz centralnego ogrzewania a także dostosowanie instalacji c.o. do ww. zmiany. 3) W pomieszczeniach kuchni, zmywalni, zaplecza kuchennego, wiatrołapu (przy kuchni), klatki schodowej, posadzkę wykonać z płytek ceramicznych, w pozostałych pomieszczeniach zastosować wykładzinę obiektową o klasie ścieralności P lub T dostosowaną do sposobu użytkowania pomieszczenia. 4) W pomieszczeniach sanitarnych, kuchni, zmywalni i zaplecza kuchennego wykończenie ścian wykonać z płytek ceramicznych. 5) Elewację zewnętrzną wykonać z tynku silikonowego. 6) W obiekcie należy zamontować oprawy ze źródłem światła LED. 7) Kolorystykę elementów wykończenia budynku (ściany zewnętrzne i wewnętrzne, posadzki stolarka okienna i drzwiowa) należy uzgodnić z Zamawiającym. 8) Zagospodarowanie terenu, obejmuje wykonanie dojścia do budynku, schodów terenowych oraz opaski wokół budynku z kostki betonowej 6 cm (na podbudowie z kruszywa naturalnego 20 cm i kruszywa łamanego 20 cm), wykonanie nawierzchni bezpiecznej (gumowej) amortyzującej upadek na placu zabaw zgodnej z normą PN-EN 1177 o pow. 210 m2 (na podbudowie z kruszywa łamanego 20cm, warstwy odsączające 10 cm i betonu jamistego 5 cm), plantowanie terenu z obsianiem trawą w obrębie ogrodzenia przedszkola, nasadzenie krzewów (żywotnik) w ilości 160 szt. 9) Obiekt należy dostosować do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: - ciągi komunikacyjne zostaną oznaczone pasami ostrzegawczymi o powierzchni dotykowej i minimalnej szerokości 0,5 metra, pasy obowiązkowo zostaną zlokalizowane przed pierwszym i ostatnim stopniem klatki schodowej, - na klatce schodowej zostaną zastosowane poręcze, - nawierzchnia schodów wykonana zostanie z materiału zapobiegającego poślizgnięciu, - pomieszczenia użytkowe zostaną wykonane w sposób przewidywalny tak aby korzystanie było jak najbardziej ułatwione i intuicyjne, - budynek zostanie wyposażony w dźwiękowy system powiadamiania alarmowego, - w toalecie zostanie zamontowany świetlny system powiadamiania alarmowego, - w otoczeniu budynku zostanie wykonane oznakowanie elementami dotykowymi, pasami ostrzegawczymi oraz liniami naprowadzającymi, - Wykonawca wykona tablicę informacyjną z planem rozkładu pomieszczeń oraz placu zabaw przy użyciu dużej bezszeryfowej czcionki, zachowując odpowiedni kontrast oraz przy użyciu zrozumiałych piktogramów, - na przednich krawędziach stopni umieszczone zostaną kontrastowe paski antypoślizgowe, co ułatwi ich zobaczenie i zmniejszy ryzyko upadku, - opis pomieszczeń oraz informacje nawigujące po budynku zostaną wykonane na odpowiedniej wysokości przy użyciu dużej bezszeryfowej czcionki, zachowując odpowiedni kontrast oraz przy użyciu zrozumiałych piktogramów, - w budynku zostanie zastosowana kolorystyka drzwi i ścian ułatwiająca poruszanie się, - poszczególne pomieszczenia w budynku zostaną zaprojektowane w sposób intuicyjny ułatwiający użytkowanie, elementy wyposażenia zostaną wykonane w kontraście poprawiającym widoczność elementu, - zastosowane zostaną wycieraczki antypoślizgowe wewnętrzne i zewnętrzne przed głównymi wejściami, eliminujące ryzyko poślizgu przy zmianie nawierzchni oraz w złych warunkach pogodowych, - wejście do budynku zostanie odpowiednio oświetlone, - dla osób z dysfunkcjami słuchu Wykonawca zainstaluje sprzęt wspomagający słyszenie czyli system wspomagania słuchu z pętlą indukcyjną, - dostosowanie węzła sanitarnego dla osób niepełnosprawnych ruchowo, - w budynku zostaną wykonane progi o wysokości nie przekraczającej 2 cm, - dostęp do pierwszej kondygnacji zostanie zapewniony poprzez zastosowanie spadków terenu nie przekraczających 5% pochylenia terenu. 4. Przedmiary robót: przedmiar robót – roboty budowlane, przedmiar robót – instalacje elektryczne, przedmiar robót – instalacje sanitarne – zał. nr 14, 15, 16 do SIWZ, stanowią element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będą podstawą do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy 00/100) Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz. 299). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 85 8795 0005 2001 0021 9095 0001 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert, wraz z ofertą jako oddzielny dokument lub złożyć w kasie Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Na ofertę składają się: 1. Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić w postaci papierowej, ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 1.2. Jeżeli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, składa wraz z ofertą zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca może wykorzystać wzór zobowiązania innego podmiotu stanowiący zał. nr 5 do SIWZ; 1.3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 369, 1571 i 1667) celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka wykluczenia wykonawcy z postępowania określona w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wykonawca może wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący zał. nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach