Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Kunicach wraz z niezbędną infrastrukturą.

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-332 Sławno, Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 609808918, , fax. 44 755-18-51
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
    26-332 Sławno, woj. łódzkie
    tel. 609808918, , fax. 44 755-18-51
    REGON: 59064817800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Kunicach wraz z niezbędną infrastrukturą.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Rozbudowa Przebudowa Budynku OSP w Kunicach wraz z niezbędną infrastrukturą, gm. Sławno na działkach nr ewid. 719/1,720/1,720/2,721/1. 2. Zamawiający dysponuje prawomocnym pozwoleniem na budowę – Decyzja Starosty Opoczyńskiego Nr 916/2019 nr AB.6740.867.2019.MJ z dnia 12.12.2019 r. 3. Opis Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa przebudowa budynku OSP w miejscowości Kunice wraz z infrastrukturą techniczną. Zlokalizowanego w miejscowości Kunice , gm. Sławno, dz. 719/1,720/1,720/2,721/1. Zakresem objęto obiekt kubaturowy wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną (kanalizacja sanitarna, instalacja wodociągowa, instalacja gazu ziemnego, instalacja elektryczna. Budynek OSP zaprojektowany jako piętrowy, bez podpiwniczenia z dachem jednospadowym. Istniejący budynek OSP został już rozbudowany na podstawie dokumentacji z 2008 r. W miejscu istniejących zewnętrznych schodów stalowych (przeznaczone do demontażu) prowadzących na piętro oraz schodów wylewanych (przeznaczonych do demontażu) prowadzących na parter powstanie nowa część. W projektowanej części obiektu na parterze znajdować się będą: strefa wejściowa do budynku wraz ze schodami i pochylnią dla niepełnosprawnych, sanitariaty, magazyny oraz odrębne wejście i pokój przeznaczone dla strażaków. Na piętrze rozbudowane zostanie zaplecze świetlicy o nowe magazyny i sanitariaty dla personelu. Przebudowa istniejącego budynku odnosi się do zamiany miejscami istniejących kotłowni i sanitariatów w garażu strażaków oraz wprowadzenia wewnętrznego korytarza. Na parterze w pomieszczeniu świetlicowym zostanie wydzielone pomieszczenie dla Koła Gospodyń Wiejskich, na piętrze przebudowie podlegać będzie zaplecze świetlicy. Projekt przewiduje również docieplenie istniejącego budynku wraz z wymianą istniejącego styropianu na wełnę mineralną skalną od strony wschodniej oraz wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej. 4. Dane ogólne KUNICE DANE DOTYCZĄCE PROJEKTOWANEJ ROZBUDOWY SUMA 1 Ilość kondygnacji podziemnych 2 2 Powierzchnia użytkowa m2 865,70 3 Powierzchnia zabudowy m2 533,25 4 Kubatura m3 5048,43 5 Szerokość × długość budynku (po rozbudowie) m × m 18,50×29,26 6 Wysokość budynku w najwyższym punkcie m 9,43 5. Zakres robót: HARMONOGRAM REALIZACJI PROJEKTU I PŁATNOŚĆ DO 30-12-2020 Lp. Opis pozycji 1. Roboty budowlane 1.1 Ławy i ściany fundamentowe 1.1.1. Roboty ziemne 1.1.2. Fundamenty 1.1.3 Ściany fundamentowe HARMONOGRAM REALIZACJI PROJEKTU II PŁATNOŚĆ DO 30-06-2021 Lp. Opis pozycji I Roboty budowlane 1.2 Parter 1.2.1. Ściany konstrukcyjne 1.2.2. Stropy, podciągi, żebra, wieńce 1.3 Piętro 1.3.1. Ściany konstrukcyjne 1.3.2. Podciągi ,żebra, wieńce 1.4. Schody, daszki 1.4.1. Schody, wewnętrzne 1.4.2. Daszek nad wejściem 1.5. Stal zbrojeniowa 1.6. Nadproża stalowe 2. Wykończenie 2.1 Ścianki działowe 2.2. Posadzki 2.2.1. Parter 2.2.2. Pietro 2.3 Tynki 2.3.1. Parter 2.3.2. Piętro 2.4. Okładziny ścian 2.4.1. Parter 2.4.2 Piętro 2.5. Sufity podwieszone 2.5.1. Parter 2.6. Malowanie 2.6.1. Parter 2.6.2. Pietro 2.7. Stolarka 2.8. 2.9. Dach Elewacja 2.9.1. Ściany fundamentowe 3. Dodatkowe elementy wykończenia 4. Roboty remontowe w budynku istniejącym 5. Elewacja 6. Balustrady 7. Dodatkowe elementy wykończenia 8. Wyposażenie III. Roboty sanitarne 1. Demontaże 2. Instalacja wody zimnej i ciepłej 2.1. Roboty montażowe 2.2. Roboty ogólnobudowlane 3. Instalacja kanalizacji sanitarnej 3.1. Roboty montażowe 3.2. Roboty ogólnobudowlane 4. Instalacja c.o. 4.1. Roboty montażowe 4.2. Roboty ogólnobudowlane 5. Instalacja gazu z kotłownią 5.1. Roboty montażowe 5.2. Roboty ogólnobudowlane 6. Roboty wentylacji 6.1. Roboty montażowe 6.2. Roboty ogólnobudowlane 7. Przyłącze gazu 7.1. Roboty przygotowawcze 7.2. Roboty ziemne 7.3. Roboty montażowe IV. Roboty Elektryczne 1. Wewnętrzne linie zasilające 2. Tablice elektryczne TP TS, TK, TI, ST, 3. Instalacja oświetleniowa 4. Instalacje gniazd wtynkowych 5. Instalacja zasilania wentylatorów 6. Instalacja zasilania siłowników świetlików dachowych 7. Instalacja dostępu WI-FI 8. Instalacja odgromowa uziemiająca i wyrównawcza V. Zagospodarowanie terenu 1. Roboty przygotowawcze 1.1. Roboty Rozbiórkowe pod Projektowany fragment budynku 1.2. Zabezpieczenie drzew i krzewów 2. Elementy drogi 2.1. Opaska 2.2. Plac gospodarczy 2.3. Przesunięcie parkingu 2.4. Odtworzenie nawierzchni drogi wewnętrznej 3. Zieleniec 4. Odwóz materiałów z rozbiórki 6. Szczegółowy zakres robót opisany został: a) w dokumentacji projektowej, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami. 8 .Informacja na temat rozwiązań równoważnych: 1) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. 2) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. 3) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy. 4) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 33 000,00 złPLN (słownie: trzydzieści trzy tysięcy złotych PLN) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy NR05 8992 0000 0007 8432 2000 0030 z dopiskiem - Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Kunicach wraz z niezbędną infrastrukturą. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy najpóźniej do dnia i godziny składania ofert. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299). należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w sekretariacie Urzędu Gminy Sławno pokój Nr 13 , a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp . 5. Wadium składane przez Konsorcjum w formie poręczeń lub gwarancji ma wskazywać Lidera Konsorcjum i pozostałych konsorcjantów. 6. Gwarancja lub poręczenie wadium musi dodatkowo zawierać klauzulę wypłaty kwoty wadialnej Zamawiającemu, zarówno wówczas gdy Lider Konsorcjum uchyli się od zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku gdy zostanie wybrana oferta Konsorcjum, jak i wtedy, gdy od zawarcia umowy uchyli się którykolwiek z pozostałych członków Konsorcjum. 7. Zwrot wadium; 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a upzp. 1a) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Oferta w trakcie trwania procedury przetargowej od dnia składania ofert do dnia podpisania umowy(termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium. 11. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp,
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ) 2) Dowód wpłaty wadium 3) Oświadczenie wstępne (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ) 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji,o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ( zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach