Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku na potrzeby przedszkola publicznego w Sieprawiu

Gmina Siepraw ogłasza przetarg

  • Adres: 32447 Siepraw, ul. Kawęciny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 3721811, 3721819, 3721807 , fax. 123 721 806
  • Data zamieszczenia: 2017-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siepraw
    ul. Kawęciny 30
    32447 Siepraw, woj. małopolskie
    tel. 12 3721811, 3721819, 3721807, fax. 123 721 806
    REGON: 54752000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku na potrzeby przedszkola publicznego w Sieprawiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku usługowo-biurowo-magazynowego na potrzeby przedszkola publicznego, wraz z wewnętrznymi instalacjami: elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody, gazową oraz wentylacji mechanicznej oraz układ komunikacji wewnętrznej z parkingami na działkach nr: 1449 i 1446/2 w Sieprawiu. Projektowany budynek przedszkola to obiekt dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, przekryty dachem płaskim oraz nad częścią środkową dachem dwuspadowym. Obiekt o rzucie zwartym, prostym (kształt rzutu przypominający przenikające się dwa prostokąty). Wszystkie wejścia do budynku (wejście główne oraz wejścia do kotłowni oraz na zaplecze kuchenne) zlokalizowano od strony północnej. Od strony południowej (stołówka, sala wielofunkcyjna) zaprojektowano wyjścia ewakuacyjne. W projektowanej inwestycji zaplanowano sześć oddziałów wraz z wyposażeniem (dwa na parterze w tym jeden oddział przystosowany dla osób niepełnosprawnych oraz cztery na piętrze). Na zaplecze, każdego pomieszczenia oddziału przedszkolnego składa się wyposażona łazienka z wejściem bezpośrednio z sali dydaktycznej. Na poziomie parteru zlokalizowano jadalnię oraz urządzone zaplecze kuchenne. Przy zapleczu kuchennym zlokalizowano pralnię, kotłownię, pomieszczenie porządkowe. W centralnej części bryły, na parterze zlokalizowano salę wielofunkcyjną, otwartą na dwie kondygnacje. W bezpośrednim sąsiedztwie sali wielofunkcyjnej zaprojektowano magazyn sprzętu sportowego. Dodatkowo na parterze umieszczono pomieszczenie administracyjne. Na piętrze projektowanego budynku przedszkola poza w/w 4 salami dydaktycznymi zaprojektowano gabinet logopedii i terapii pedagogicznej, WC personelu, gabinet dyrektora oraz pokój nauczycielski. Parametry charakterystyczne budynku przedszkola: Powierzchnia zabudowy: 754,33m2 Powierzchnia całkowita: 1359,25m2 Powierzchnia użytkowa: 1119,10m2 Kubatura: 6226,00m3 Rodzaj dachu: dach płaski, o kącie nachylenia 10° Wysokość budynku z dachem płaskim: 9,50m W ramach inwestycji zostanie wykonane również zagospodarowanie terenu obejmujące między innymi: nawierzchnie z kostki brukowej (parking, opaska wokół budynku, dojścia i dojazdy), nawierzchnia bezpieczna EPDM pod urządzeniami placu zabaw, nasadzenia zieleni oraz montaż ławek. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wniosku o wydanie decyzji o dopuszczeniu do użytkowania przedmiotu umowy wraz z uzyskaniem tej decyzji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy Oddział Siepraw Nr 59 85910007 0240 0000 0228 0006 z dopiskiem „Przetarg nieograniczony nr IIGZP.271.2.2017 „Rozbudowa i przebudowa budynku na potrzeby przedszkola publicznego w Sieprawiu”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W wymienionym przypadku dołączenie do Oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w oryginale. Zaleca się złożenie oryginału wadium w sposób umożliwiający jego wyjęcie i zdeponowanie w kasie bez uszkodzenia dokumentu a kopii dołączyć do Oferty. 7. Zamawiający odrzuci ofertę zgodnie z art. 89 ust 7b) ustawy Pzp jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, 8. Zwrot wadium następuje zgodnie z warunkami określonymi w art 46 ustawy Pzp, 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego Ofertę wybrano, stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach