Przetargi.pl
Rozbudowa i Przebudowa Budynku Administracji Publicznej na Budynek Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie

Gmina Szamocin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-820 Szamocin, Pl. Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 848 003 , fax. 672 848 065
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szamocin
    Pl. Wolności 19
    64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie
    tel. 672 848 003, fax. 672 848 065
    REGON: 57079104600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaszamocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i Przebudowa Budynku Administracji Publicznej na Budynek Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa i Przebudowa Budynku Administracji Publicznej na Budynek Kultury – Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie Przebudowa istniejącego budynku polegać będzie na dostosowaniu obiektu do obowiązujących warunków technicznych, wymianie uszkodzonych i zużytych elementów konstrukcyjnych oraz termomodernizacji. Zakres robót obejmuje: - wykonanie robót rozbiórkowych, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie robót fundamentowych, - wykonanie nowoprojektowanych ścian, - wykonanie nowych klatkek schodowych żelbetowych, - wykonanie nowych stropów żelbetowych, - wykonanie nowej konstrukcji dachowej i nowego pokrycia dachowego, - wykonanie nowych instalacji (elektryczna, wodno-kanalizacyjna, gazowa, centralnego ogrzewania, internetowa, piorunochronna), - wykonanie ociepenia ścian wraz z elewacją( gzymsy, opaski, boniowania), - wykonanie izolacji ścian fundamentowych, - wymienienie stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych i spalinowych, - na nowo wykonanie wszystkich robót wykończeniowych w budynku. Przy wejściach do budynku projektuje się nowe schody betonowe na gruncie. W elewacji tylnej projektuje się windę I pochylnie dla osób niepełnosprawnych Teren wokół obiektu zostanie utwardzony kostką brukową wraz z dojściem do budynku. Na murku stojącym na granicy działki wykonany zostanie nowy tynk oraz ułożona dachówka karpiówka. Wzdłuż muru projektuje się pas zieleni. Rozebrana zostanie istniejaca brama wjazdowa z furtką i ceglanymi filarami. Zaprojektowano nowe filarki z cegły klinkierowej oraz nową bramę i furtkę. Przestrzeń pomiędzy projektowaną bramą a bramą istniejącą zostanie zamurowana. Instalacje Instalacja sanitarna Zakres: - centralne ogrzewanie (c.o.); - instalacja wody użytkowej (c.w.u., z.w.u.); - instalacja kanalizacji sanitarnej (k.s.); - instalacja gazowej (g) - instalacja hydrantowa Instalacja elektryczna Zakres : 1. Zasilanie - przebudowa przyłącza 2. Wykonanie WLZ; 3. Instalacja elektryczna siły, oświetlenia i GW; 4. Rozdzielnice; 5. Instalacja odgromowa; 6. Instalacja sieci LAN; 7. Instalacja SSWiN; 8. Instalacja CCTV; 9. Zasilanie dźwigu. 1.1Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekt budowlany, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikiem nr 7 i do niniejszej SIWZ. Załączone przedmiary robót wraz z projektem budowlanym stanowią zakres prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium ustala się w kwocie 30.000,00 złotych, słownie : trzydzieścitysięcy złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zamawiającego Bank Spółdzielczy nr: 39894500023900010120000020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Rozbudowa i Przebudowa Budynku Administracji Publicznej na Budynek Kultury - Centrum Integracji Środowiskowej przy ul. Rynek 1 w Szamocinie 2.Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3.Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4.W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez złożenie do oferty : kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 6.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: nazwa i adres Zamawiającego; nazwę przedmiotu zamówienia; nazwę i adres Wykonawcy; termin ważności gwarancji; 7.Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14.Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ( informacje z sesji otwarcia ofert ) przekaże Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach