Gmina Ostrów ogłasza przetarg
- Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (017) 745 11 60 , fax. (017) 745 11 60
- Data zamieszczenia: 2020-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów
Ostrów 225
39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
tel. (017) 745 11 60, fax. (017) 745 11 60
REGON: 69058195600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i nadbudowa łącznika między budynkami szkoły w m. Kamionka, gmina Ostrów- Etap II stan surowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rozbudowa i nadbudowa łącznika między budynkami szkoły w m. Kamionka, gmina Ostrów- Etap II – stan surowy Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: Część 1 Rozbudowa łącznika –etap II stan surowy . Część 2 Montaż stolarki okiennej i drzwiowej Zakres prac: Część 1 – Roboty rozbiórkowe, , Konstrukcja parteru, strop nad parterem, Klatka schodowa – dwie kondygnacje, Konstrukcja I pietra, Strop nad piętrem, Konstrukcja poddasza, pokrycie dachu, obróbki blacharskie, Przebudowa kanalizacji deszczowej, przełożenie kostki brukowej, odwodnienie liniowe, Część 2 – Roboty budowlane w zakresie : montaż stolarki okiennej i drzwiowej. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa oraz dokumentacja projektowo-kosztorysowa, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych – na część Nr 1, 1.000,00 zł słownie tysiąc złotych – na część Nr 2
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ 5) Wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4 do SIWZ 6) Kosztorys ofertowy uproszczony . Kosztorys ofertowy należy sporządzić według załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Oferty, w których kosztorysy ofertowe nie będą ujmowały wszystkich pozycji wyszczególnionych w przedmiarach robót, będą traktowane przez zamawiającego jako niekompletne i zostaną odrzucone. Podane w przedmiarach robót podstawy wyceny mają znaczenie orientacyjne i wykonawca może zastosować inne podstawy wyceny. Wykonawca któremu udzielono zamówienia w terminie 14 od daty zawarcia umowy przedstawi kosztorys szczegółowy na nośnikach cenotwórczych z oferty 7) Dowód wpłaty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zagórzu wraz z przyłączem energetycznym - zadanie 2 część A Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zagórzu
Dodano: 2024-03-26 - Rewitalizacja obszaru Zielonego Rynku przy ul. Sandomierskiej w Mielcu
Dodano: 2024-03-21 - Poprawa infrastruktury wodociągowo – kanalizacyjnej na terenie Gminy Czarna
Dodano: 2024-03-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg gminnych komunikujących Strategiczny Park Inwestycyjny z drogami miejskimi w Stalowej Woli
Dodano: 2024-03-07 - Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chłopice - Projekt nr 1
Dodano: 2024-02-29 - Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chłopice - Projekt nr 1
Dodano: 2024-01-12 - Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy Szkole Podstawowej w Izbiskach
Dodano: 2023-12-20 - „Budowa budynków mieszkalnych jednorodzinnych w miejscowości Niżna Łąka wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
Dodano: 2023-11-29 - Przebudowa dr.pow. 2293R Olszanica-Ropienka-Wojtkówka w km 9+306 – 9+327,5 oraz 9+361-9+531 w m. Ropienka poleg. na bud. dr. dla pieszych, przejścia dla piesz. oraz per. przystan. z dojściem do per.
Dodano: 2023-11-10 - Budowa budynku wielofunkcyjnego przy ul. Witosa w Mielcu
Dodano: 2023-10-31