Przetargi.pl
Rozbudowa i nadbudowa istniejącego budynku lecznicy dla zwierząt z przeznaczeniem na bibliotekę z czytelnią,zmianę sposobu użytkowania budynku lecznicy dla zwierząt na przedszkole oraz urządzenie placu zabaw dla dzieci na dz. 1117 i 1121/1 w Domanicach

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 08-113 Domanice, Domanice 52
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6312982 , fax. 025 6312982
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Domanice 52 52
    08-113 Domanice, woj. mazowieckie
    tel. 025 6312982, fax. 025 6312982
    REGON: 71000394800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: domanice.i-gmina
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i nadbudowa istniejącego budynku lecznicy dla zwierząt z przeznaczeniem na bibliotekę z czytelnią,zmianę sposobu użytkowania budynku lecznicy dla zwierząt na przedszkole oraz urządzenie placu zabaw dla dzieci na dz. 1117 i 1121/1 w Domanicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 2.Roboty stanu 0 3.Stan surowy budynku 4.Stan wykończeniowy 5.Roboty zbrojarskie 6.Nawierzchnia utwardzona z kostki brukowej 7.Urządzenie placu zabaw 8.Instalacje sanitarne 9.Instalacje elektryczne 10.Prace geodezyjne, inwentaryzacja powykonawcza
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30 000 zł.Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaci przelewem na konto UG DOMANICE MBS Zbuczyn 0/Wisniew nR 969198 0003 0100 1270 2001 0008 z dopiskiem WADIUM NA ROZBUDOWĘ I NADBUDOWĘ BUDYNKU LECZNICY ZE ZMIANĄ PRZEZNACZENI.Szczegółowe zasady na temat wadium opisane są w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do określonej działalności 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Znaczenie warunków udzialu szczegółowe opisane jest w SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych SIWZ dokumentach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2.aktualne zaświadczenie własciwego naczelnika US potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji własciwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 3.aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu zopłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub o ich odroczeniu, zwolnieniu, rozłożeniu na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8,9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i złożonością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości ,daty i miejsca wykonania wraz z referencjami.W szczególnosci Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty o wartości nie mniejszej niz 500 000zł 6.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu art.22 ust.1 upzp. i nie podleganiu wykluczeniu z postepowania na podstawie art.24 ust.1 upzp 7.Uprawnienia budowlane osób które będą uczestniczyć w realizacji zadania do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, elektrycznej, wod- kan wraz zprzynależnością do Izby Inżynierow Budownictwa 8.Wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urżądzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca 9.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował 10.Informacja z banku lub SKOK , w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokośc posiadanych srodków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę conajmniej sześciocyfrową , wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty , o których mowa powyżej należy zlożyć w formie oryginalu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: domanice.i-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach