Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na obiekcie w Kaliszu przy ul.Młynarskiej 33

Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-140 Warszawa, Al. Solidarności 105
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6202881 - 87 , fax. 22 624 0100
  • Data zamieszczenia: 2016-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie
    Al. Solidarności 105 105
    00-140 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6202881 - 87, fax. 22 624 0100
    REGON: 00032578800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Naukowa PAN

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na obiekcie w Kaliszu przy ul.Młynarskiej 33
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Zamawiającego w Kaliszu przy ul. Młynarskiej 33. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wykonać następujące roboty i czynności: Najważniejsze roboty główne: 1 Ocieplenie dachu budynku płytami styropianowymi jednostronnie laminowanymi gr 15 cm z pokryciem papą termozgrzewalną na włókninie poliestrowej w dwóch warstwach z wymianą obróbek blacharskich rynien i rur spustowych przy zastosowaniu blach powlekanych w kolorze brązowym oraz wymianą wyłazu dachowego, 2 Przemurowanie kominów ponad dachem z wykonaniem czapek kominowych przykrytych blacha powlekaną, 3 Wykucie drzwi garażowych do piwnicy, zamurowanie otworu z osadzeniem okna z PCV 150 x 60 cm ( uchylne dwuskrzydłowe ), 4 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian piwnic z ich dociepleniem płytami styropianowymi XPS gr 12 cm i zastosowaniem folii kubełkowej. 5 Ocieplenie ścian parteru i piętra płytami styropianowymi gr 14 cm z tynkiem silikatowym w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym. 6 Wymiana drzwi wewnętrznych na drewniane z ościeżnicami drewnianymi ( skrzydła z wypełnieniem płytą wiórową z otworami ). 7 Wymiana wrót do magazynu zewnętrznego na bramę segmentową z napędem ręcznym. 8 Wymiana tynków wewnętrznych piwnic i magazynu zewnętrznego z malowaniem farbami emulsyjnymi. 9 Wykonanie w magazynie zewnętrznym sufitu na ruszcie metalowym z płyt G-K i pomalowaniem farbami emulsyjnymi. 10 Wykonanie nowych posadzek w piwnicy z płytek gresowych z wymianą warstw podposadzkowych, z izolacją termiczną wykonaną z płyt styropianowych EPS 100 gr 8 cm jak również posadzki na tarasie z wykonaniem izolacji przeciwwodnej z zaprawy szlamowej. 11 Zasypanie zjazdu do garażu piwnicznego i wymiana chodników z płytek chodnikowych na kostkę betonową szarą gr 6 cm i wykonanie miejsca parkingowego wewnętrznego z kostki betonowej szarej gr 8 cm. 12 Wykonanie opaski szerokości 50 cm wokół budynku ze żwiru frakcjonowanego ( 16-32 mm ). 13 Wymiana bramy stalowej na posesję z furtka ( stal ocynkowana i malowana proszkowo ), z naprawa tynków bramowych, 14 Wykonanie zadaszenie nad wejściem do budynku z poliwęglanu 200 x 120 cm na profilach aluminiowych. 15 Demontaż i ponowny montaż krat stalowych na oknach. 16 Malowanie dwukrotnie krat i balustrad farbami olejnymi. 17 Wymiana grzejników żeberkowych na dwupłytowe stalowe z zaworami termostatycznymi. 18 Wymiana opraw oświetleniowych w piwnicy na świetlówkowe 2 x 40 W, na parterze i piętrze na żarowe zawieszane oraz zewnętrzne żarowe. 19 Dostawa, ustawienie na terenie Zamawiającego i wydzierżawienie 4szt.szczelnych kontenerów magazynowych typu 20 DV posiadających zamki o wymiarach 6,0 x 2,5 x 2,6 m na okres ok. trzech miesięcy ( na okres prac budowlanych w magazynach w piwnicy i garażu zewnętrznym). 20 Dostawa i montaż regałów stalowych o nośności do 100 kg na półkę na zabytki archeologiczne. 21 Wykonanie związanych z ww. robotami głównymi wszystkich robót i czynności towarzyszących, zabezpieczających, odbiory, sprawdzenia, itp. Roboty powyższe należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Najważniejsze roboty i czynności uzupełniające: 1 Uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego i projektanta w przypadku stosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do przewidzianych w SIWZ, dokumentacji projektowej lub ofercie Wykonawcy. 2 Wykonanie i uzgodnienie z Zamawiającego harmonogramu robót i planu zagospodarowania terenu zewnętrznego robót. 3 Wykonanie planu BIOZ z uwzględnienie wymagań zawartych w specyfikacji zamówienia. 4 Przenoszenie (wynoszenie i wnoszenie) mebli i pozostałego wyposażenia pomieszczeń (urządzenia, spakowane w pudła książki, dokumenty, zabytki archeologiczne, itp.) z pomieszczeń w których będą prowadzone roboty na korytarz lub do innych, w uzgodnieniu z użytkownikiem pomieszczeń i przedstawicielem Zamawiającego. 5 Wynoszenie z budynku, wywóz - utylizacja starego wyposażenia i urządzeń Zamawiającego - 3 kontenery o pojemności 7 m3, 6 Likwidacja starego nie wykorzystywanego orurowania w piwnicy budynku (stara instancja c.o., wod-kan, gazowa), wymiana izolacji cieplnej poziomów instalacji c,o, w piwnicy, wymiana zlewozmywaka w piwnicy, 7 Wykonanie i stosowanie przegród i kurtyn antykurzowych, odcinających części budynku gdzie prowadzone są roboty przez Wykonawcę, od części użytkowanej przez Zamawiającego, 8 Szczelne zabezpieczenie przed zakurzeniem i zapyleniem ( folią ochronną z PCV - pełne owinięcie i zaklejenie taśmą) znajdującego się w pomieszczeniach: sprzętu, aparatury i urządzeń, regałów, szaf, biurek, itp 9 Dokładne zabezpieczenie przed zabrudzeniem, zakurzeniem, zadeptaniem, itp. - grubą folią budowlaną: podłóg w pokojach, korytarzach, łazienkach i wc. 10 Wykonanie we wszystkich pomieszczeniach niezbędnych prac naprawczych po prowadzonych robotach. 11 Utrzymywanie na bieżąco pomieszczeń i terenu gdzie prowadzone są prace w należytym porządku: usuwanie na bieżąco zdemontowanych, podlegających wymianie starych elementów i wyposażenia budynku (nie zagospodarowanych przez Zamawiającego), odpadów, gruzu, śmieci, itp. i składowanie ich w pojemniku Wykonawcy na podwórzu nieruchomości w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, a następnie ich systematyczny wywóz i utylizacja na koszt Wykonawcy. 12 Po zakończeniu robót dokładne posprzątanie, zmywanie i odkurzenie pomieszczeń budynku i garażu zewnętrznego (posadzki, wykładziny, meble i wyposażenie, okna, parapety) oraz posprzątanie i rekultywacja terenu i zieleni, gdzie były prowadzone prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iaepan.edu.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach