Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja Systemu Minitoringu Miasta

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 5273111 wew. , 325 , fax. (089) 5349375
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax. (089) 5349375
    REGON: 00059416900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.kei.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja Systemu Minitoringu Miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja Systemu Monitoringu Miasta Olsztyn 2. Zakres prac do wykonania obejmuje: a) budowa 6 punktów kamerowych o numerach 1,18,19,20,21,28 zgodnie z posiadaną dokumentacją projektową, b) doposażenie Centrum Monitoringu w niezbędny osprzęt do odbioru sygnału z kamer oraz wyświetlania i rejestracji obrazu oraz dodatkowe wyposażenie. 3. Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót przygotowanych przez Firmę ELNET, ul. Wyszyńskiego 15/33A w Olsztynie Dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowią załączniki nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustalił wadium w wysokości 3.000,- zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1)wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w wymaganym okresie wykonał z należytą starannością minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie doziemnej sieci światłowodowej, o wartości robót co najmniej równej kwocie 200.000,00 zł (brutto). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: a) bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót oraz posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne SEP. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia (telekomunikacyjne przewodowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą), wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie kierownika robót. Osoba musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, oraz 1 osobą posiadającą aktualną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, wydaną przez właściwego miejscowo Komendanta Wojewódzkiego Policji . Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk przewidzianych kierowników robót jak również dopuszcza, aby osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika robót posiadała również licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo zamówień publicznych; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 3) wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 4) dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 1.3) zostały należycie wykonane - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego. 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. 1.5) posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a)decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót oraz aktualne świadectwo kwalifikacyjne SEP, b)decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń w specjalności: telekomunikacyjnej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne ważne uprawnienia (telekomunikacyjne przewodowe wraz z infrastrukturą towarzyszącą), wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów które w zakresie objętym umową pozwalać będą na pełnienie funkcji kierownika robót, c)aktualne zaświadczenie tych osób o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. d)aktualną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, wydaną przez właściwego miejscowo Komendanta Wojewódzkiego Policji osoby ,która będzie uczestniczyła w zamówieniu .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach