Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja sali wykładowej oraz jej otoczenia w budynku Międzynarodowego Instytutu Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie przy ulicy ks. Trojdena 4

Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-109 Warszawa, ul. Ks. Trojdena 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5970790 , fax. 022 5970715
  • Data zamieszczenia: 2009-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej Warszawa
    ul. Ks. Trojdena 4 4
    02-109 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5970790, fax. 022 5970715
    REGON: 01308279800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iimcb.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut naukowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja sali wykładowej oraz jej otoczenia w budynku Międzynarodowego Instytutu Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie przy ulicy ks. Trojdena 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie rozbudowy i modernizacji sali wykładowej oraz jej otoczenia w budynku Międzynarodowego Instytutu Biologii Molekularnej i Komórkowej w następujących branżach: a) budowlanej (w tym aranżacja wnętrz), b) sanitarnej (w tym klimatyzacja), c) elektrycznej (w tym audiowizualna).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) Wykonawca robót musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej kierującymi wykonywanymi pracami, w tym jedna z osób musi mieć uprawnienia w zakresie robót objętych zamówieniem do pełnienia funkcji Kierownika budowy oraz posiadać dokumenty stwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budowlanych, b) wymagane jest udokumentowanie przez Wykonawcę realizacji, co najmniej dwóch zamówień dotyczących przebudowy i modernizacji obiektów konferencyjnych (sale konferencyjne, szkoleniowe, aule wykładowe, itp.), odpowiadających swoim zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość brutto obecnego zamówienia każde wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej na kwotę 1 000 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp, a w szczególności: - Wykonawca nie może zalegać z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Ocena przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VII SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków ubiegania się o zamówienie określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia przewidziane do pełnienia funkcji kierowniczych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie uprawnienia, potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. VI.2 a (Załącznik nr 3 do SIWZ), 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami, że zamówienie to zostało wykonane należycie, potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. VI.2 b (Załącznik nr 4 do SIWZ). 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iimcb.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach