Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Orlu wraz z budową kanalizacji sanitarnej w Głodowie

Gmina Liniewo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-420 Liniewo, ul. Dworcowa 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6878520 , fax. 058 6878522
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Liniewo
    ul. Dworcowa 3 3
    83-420 Liniewo, woj. pomorskie
    tel. 058 6878520, fax. 058 6878522
    REGON: 00099133800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Orlu wraz z budową kanalizacji sanitarnej w Głodowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. modernizację i rozbudowę istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Orle do 4990 RLM dla uzyskania przepustowości średniodobowej oczyszczalni 539 m3.d, dla ścieków komunalnych bytowych. 2.2. budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Głodowo w n.w ilości: a) kanały z rur PVC-U o śr. zewn. 200 mm - ok. 1696 mb, b) kanały z rur PVC-U o śr. zewn. 160 mm - ok. 499 mb c) kanały z rur PE 90x3,5 PN6 o ? 90 mm - ok. 305 mb d) pompownię lokalną P-1 - kompletna studnia z pompą, szafą sterowniczą i kablowaniem - 1szt. 2.3. Wstępny opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku A do SIWZ - Przedmiot zamówienia-natomiast szczegółowy opis zamówienia znajduje się w części III SIWZ. gdzie znajduje się wykaz załączników do SIWZ zawierających dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj. -w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem do banku: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański Oddz. Skarszewy, nr konta: 48 8340 0001 0100 1876 2000 0003; -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -w bezwarunkowych i płatnych na pierwsze żądanie gwarancjach ubezpieczeniowych; -w bezwarunkowych i płatnych na pierwsze żądanie gwarancjach bankowych; -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 i art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium (oryginał) należy w zaklejonej, oddzielnej kopercie złożyć w sekretariacie Zamawiającego a kopię załączyć do oferty. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 14 września 2006 r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Celem spełnienia warunków zwartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy muszą wykazać, że: 2.1. Posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: -wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 oczyszczalni ścieków o przepustowości średniej nie mniejszej jak 500 m3/d, i wartości brutto co najmniej 2,0 mln. zł każda (obejmującej budowę, rozbudowę lub modernizację z rozruchem technologicznym), z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; -wykażą się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch inwestycji obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej w terenie zabudowanym o długości nie mniejszej jak 2.500 m i wartości co najmniej 300 tys. zł każda, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; -Wykażą się przeciętną liczbą zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości minimum 22 osób. -Dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia i 5-cioma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót objętych zamówieniem, z czego co najmniej: a) 1 osobą na stanowisko koordynatora kontraktu posiadającą wykształcenie techniczne, min. 5-cio letni staż pracy oraz doświadczenia w kierowaniu przynajmniej 2 kontraktami w zakresie gospodarki ściekowej o wartości robót minimum 2,0 mln. zł każdy, w tym 1-go realizowanego z udziałem środków poza budżetowych, b) 1 osoba na stanowisko kierownika budowy, posiadającą wykształcenie techniczne, min. 5-cio letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, w tym na co najmniej 2-ch oczyszczalniach ścieków (budowa, rozbudowa, modernizacja) o wartości min. 2,0 mln zł każda, oraz posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne, c) 1 osobą na stanowisko kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą wykształcenie techniczne, minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, w tym co najmniej na 1 budowie, rozbudowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wartości min. 2,0 mln i na 2-ch budowach kanalizacji sanitarnej o wartości 300 tys. zł każda, oraz posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne, d) 1 osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych i AKPiA posiadającą min. 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub równoważne, e) 1 osobą na stanowisko kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadającą doświadczenie zawodowej w kierowaniu robotami na co najmniej 1 oczyszczalni ścieków (budowa, rozbudowa, modernizacja) oraz posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, f) dopuszcza się pełnienie funkcji koordynatora budowy przez kierownika budowy, pod warunkiem spełnienia wymagań stawianych dla obu funkcji w tej sytuacji wykonawca będzie musiał dysponować tylko 4-rema osobami. 2.2 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: a) wykażą się osiągnięciem przychodu netto ze sprzedaży w okresie ostatnich dwóch lat (2007, 2008), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości nie mniejszej jak 4 mln zł w każdym roku obrotowym, b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1,5 mln zł, 2.3 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 2,0 mln zł (słownie: dwa miliony złotych) i zobowiążą się do zachowania ubezpieczenia, w co najmniej takiej wysokości, do końca okresu realizacji zamówienia. 2.4 Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. b) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 1) Doświadczenie zawodowe Do oferty należy załączyć wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym. W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej: a) 2-ch oczyszczalni ścieków o przepustowości średniej nie mniejszej jak 500 m3/d, i wartości brutto co najmniej 2,0 mln. zł każda (obejmującej budowę, rozbudowę lub modernizację z rozruchem technologicznym), b) 2-ch inwestycji obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej w terenie zabudowanym o długości nie mniejszej jak 2500 m i wartości co najmniej 300 tys. zł każda, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2) Potencjał kadrowy Do oferty należy załączyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy. Z informacji ma wynikać, że wykonawca zatrudniał przeciętnie minimum 22 osób. 2.1) Potencjał kadrowy Do oferty należy załączyć wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Z wykazu ma wynikać, że wykonawca dysponuje przynajmniej 5 - cioma osobami spełniającymi warunki: a) 1 osobą na stanowisko koordynatora kontraktu posiadającą wykształcenie techniczne , min. 5-cio letni staż pracy oraz doświadczenia w kierowaniu przynajmniej 2 kontraktami w zakresie gospodarki ściekowej o wartości robót minimum 2,0 mln. zł każdy, w tym 1-go realizowanego z udziałem środków poza budżetowych, b) 1 osoba na stanowisko kierownika budowy, posiadającą wykształcenie techniczne min. 5-cio letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, w tym na co najmniej 2-ch oczyszczalniach ścieków (budowa, rozbudowa, modernizacja) o wartości min. 2,0 mln zł każda, oraz posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne, c) 1 osobą na stanowisko kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą wykształcenie techniczne, minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami, w tym co najmniej na 1 budowie, rozbudowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wartości min. 2,0 mln i na 2-ch budowach kanalizacji sanitarnej o wartości 300 tys. zł każda, oraz posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne, d) 1 osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych i AKPiA posiadającą min. 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub równoważne, e) 1 osobą na stanowisko kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadającą doświadczenie zawodowej w kierowaniu robotami na co najmniej 1 oczyszczalni ścieków (budowa, rozbudowa, modernizacja) oraz posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, f) dopuszcza się pełnienie funkcji koordynatora budowy przez kierownika budowy, pod warunkiem spełnienia wymagań stawianych dla obu funkcji w tej sytuacji wykonawca będzie musiał dysponować tylko 4-rema osobami. Jeśli osoby wymienione w w/w załączniku nie są pracownikami wykonawcy do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do w/w wykazu należy załączyć dokumenty, że osoby które zostały wymienione w wykazie i będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w szczególności do wykazu jw. należy załączyć: - kopię posiadanych uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego lub inny równoważny dokument, Potencjalni Wykonawcy z innych państw Unii Europejskiej, warunek posiadania niezbędnych uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mogą spełnić składając dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa: -rachunek zysków i strat za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności , potwierdzających osiągnięcie przychodu netto w wysokości nie mniejszej jak 4 mln. zł rocznie. -informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 1,5 mln. zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -polisę (bez załączników), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą jak 2,0 mln zł. -oświadczenie o zobowiązaniu Wykonawcy do zachowania ubezpieczenia na kwotę nie niższą jak 2,0 mln zł, do końca okresu realizacji zamówienia . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty w oryginale pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. ppkt. b) i c), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a .nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu 5. Dokument, o którym mowa w pkt. 4 lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 4 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 4., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 5 stosuje się odpowiednio Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem, na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem, na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.liniewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach