Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta i gminy Środa Śląska – etap II

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55300 Środa Śląska, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 960 724 , fax. 713 173 405
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5
    55300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 713 960 724, fax. 713 173 405
    REGON: 69291493227000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta i gminy Środa Śląska – etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - – Budowa monitoringu wokół świetlicy wiejskiej w Cesarzowicach. Całość prac wykonać zgodnie z załącznikiem nr 2 pt. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Budowa systemu monitoringu w Cesarzowicach”. Część II – Rozbudowa monitoringu w mieście Środa Śląska. Całość prac wykonać zgodnie z załącznikiem nr 3 pt. „Opis przedmiotu zamówienia: rozbudowa i modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta i gminy Środa Śląska”. Wymagania wspólne dla Części I i II zamówienia: 1. Zaleca się by każdy z oferentów przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną na terenie przyszłej inwestycji. 2. Oferent musi zapewnić dostawę sprzętu od polskiego dystrybutora i być fabrycznie nowy. 3. Do każdego urządzenia należy dostarczyć karty katalogowe. 4. Deklaracja zgodności CE dla oferowanych przełączników sieciowych, wszystkich monitorów i stacji roboczych. 5. Uwzględnienia w kosztach i zakresie oferty zapewnienia utrzymania, w tym konserwacji zamontowanych kamer i innych urządzeń przez okres 3 lat. 6. Uwzględnieniach w kosztach i zakresie oferty przejęcia powyższych warunków gwarancji, utrzymania i konserwacji na obecnie zainstalowany system wg. załączonej inwentaryzacji z czasem rozpoczęcia powyższych zobowiązań. 7. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru bezusterkowego. 8. Wykonawca przed podpisaniem umowy na Część I oraz Część II złoży harmonogram rzeczowo-czasowy realizacji prac. 9. Wykonawca wykona zgłoszenie rozpoczęcia robót realizowanych na pozwolenie na budowę do właściwego organu nadzoru budowlanego (dla Części II). 10. Wykonawca ustanowi kierownika budowy w przypadku Części II, a w przypadku Części I zapewni nadzór nad prowadzonymi pracami. 11. Wykonawca zarejestruje dziennik budowy w tutejszym starostwie powiatowym (dla Części II). 12. Prace przy Części I będą wykonywane jako roboty remontowe. 13. Wykonawca po zakończeniu robót zgłosi zakończenie budowy dla Części II do właściwego organu. 14. Wykonawca przed wystawieniem faktury VAT przekaże kompletną dokumentację powykonawczą. 15. Wykonawca w przypadku Części II zapewni węzeł sanitarny dla pracowników na okres budowy. 16. Wykonawca prace stanowiące Część I i Część II wykona zgodnie zobowiązującymi przepisami BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Uzupełniony formularz ofertowy 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia w BIP informacji z otwarcia ofert zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy – załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach