Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą o halę sportową wraz z zespołem towarzyszącym

Gmina Czerwińsk nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, ul. Wł. Jagiełły 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2315075 , fax. 024 2315199
  • Data zamieszczenia: 2010-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwińsk nad Wisłą
    ul. Wł. Jagiełły 16 16
    09-150 Czerwińsk nad Wisłą, woj. mazowieckie
    tel. 024 2315075, fax. 024 2315199
    REGON: 61101571500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugczerwinsk.bip.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą o halę sportową wraz z zespołem towarzyszącym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45212222-8 Sale gimnastyczne 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego 45262310-7 Zbrojenie 45320000-6 Roboty izolacyjne 45223110-0 Instalowanie konstrukcji metalowych 45262522-6 Roboty murarskie 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45112713-6 Roboty w zakresie kształtowania ogródków dachowych 45262500-6 Roboty murarskie 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45324000-4 Tynkowanie 45331210-1 Instalowanie wentylacji 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45262650-2 Okładziny 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne 45321000-3 Izolacja cieplna 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego 45454000-4 Roboty restrukturyzacyjne 45332200-5 Hydraulika 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 3.2. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą w ramach realizacji projektu pn: Rozbudowa i modernizacja Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą o halę sportową wraz z zespołem towarzyszącym 3.3. Zakres inwestycji obejmuje rozbudowę i modernizację Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą. Przedmiotowa hala sportowa zaprojektowana została w konstrukcji żelbetowej, monolitycznej oraz tradycyjnej murowanej. Konstrukcję nośną zaplecza hali sportowej zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej w systemie płytowo słupowym. Poszczególne elementy obiektu wykonano z użyciem następujących materiałów: - ławy i stropy fundamentowe; wylewane żelbetowe, - ściany fundamentowe; z bloczków betonowych grubości 36, ocieplone styropianem, - ściany nośne zewnętrzne: - w hali rdzenie wylewane żelbetowe 38x38 cm, wypełnienie: gazobeton gr. 38 cm, styropian grubości 10 cm, tynk na siatce. - w pozostałej części: rdzenie wylewane żelbetowe 30 x 24 cm, wypełnienie: gazobeton grubości 24 cm, styropian grubości 10 cm, tynk na siatce. - ściany nośne wewnętrzne; cegła kratówka lub pełna grubości 25 cm. - ściany działowe; gazobeton grubości 12 i 24 cm, w pomieszczeniach mokrych: cegła dziurawka grubości 12 cm. - słupy konstrukcyjne; wylewane żelbetowe, w hali 40 x 50 cm (wypełnienie ściany: gazobeton 24 i 38 cm), pozostała część 30 x 30 cm. - stropy; wylewane żelbetowe grubości 20. - dach nad salą sportową - belki z drewna klejonego 20 x 100 do 150 w rozstawie co 4,70 m i płatwie z drewna klejonego co 2,70 m, blacha trapezowa, wełna mineralna twarda, papa termozgrzewalna, - dach nad zapleczem hali - belki z drewna klejonego 15 x 45 cm w rozstawie co 4,70 m, blacha trapezowa, wełna mineralna twarda, papa termozgrzewalna, - dach nad częścią edukacyjną - strop wylewany żelbetowy gr. 20 cm, dach drewniany krokwiowy jednosłupowy, kryty blachodachówką (poddasze nieużytkowe), - schody wewnętrzne - żelbetowe, płytowe, wylewane na mokro, - schody zewnętrzne - wylewane żelbetowe lub z elementów prefabrykowanych, - wieńce - wylewane żelbetowe, łączone z belkami nadprożowymi, - nadproża - wylewane żelbetowe lub z elementów prefabrykowanych, - kominy - murowane (przebudowa istniejącego komina w kotłowni), nowe kanały grawitacyjne z kształtek ceramicznych 20 x 20 cm (? wewn. 15 cm), stawiane na stropie, rozprowadzane do kratek Spiro pod sufitem podwieszanym z płyt gki na ruszcie stalowym 60 x 60 cm, wspomagane mechanicznie, - stolarka okienna - PCV lub aluminium, - izolacje: - przeciwwilgociowe - papa lub folia budowlana, - wiatrowa - folia budowlana, - termiczna - styropian lub wełna mineralna, - akustyczna - płyty Ecophon, - podłogi i posadzki: - w hali - klepka z twardego drewna klonowego na ruszcie z legarów z drewna iglastego, na podwójnych podkładkach elastycznych, - w pozostałej części - posadzka na gruncie, wykończenie - terakota lub posadzka betonowa (w pomieszczeniu węzła cieplnego i wentylatorni), - posadzki na stropie - parkiet drewniany klejony do podłoża (w salach sportowych na piętrze) lub terakota. Zmiany wynikające z zamiennego projektu budowlanego: Konstrukcja przekrycia hali sportowej oraz zespołu towarzyszącego. Szczegółowe zmiany polegają na: - zmianie kształtu dźwigarów w hali sportowej w celu umożliwienia ukształtowania dachu dwuspadowego o kącie nachylenia połaci wynoszącym ponad 3 stopnie., tj. 6% (w miejsce wcześniej zaprojektowanego dachu jednospadowego o kącie nachylenia połaci wynoszącym niecałe 3 stopnie, tj. 4,5%), - zmianie kąta nachylenia połaci dachu nad zespołem towarzyszącym w celu uzyskania spadku wynoszącego 2 stopnie, tj. 4% (w miejsce wcześniej zaprojektowanego dachu jednospadowego o kącie nachylenia połaci wynoszącym 1 stopień, tj. 2%). Wprowadzenie wyżej opisanych zmian pociągnęło za sobą konieczność przeprojektowania wielu wcześniej przyjętych rozwiązań projektowych, jak np.: - konieczność ponownego przeliczenia konstrukcji dachów i zmiana wymiarów głównych elementów konstrukcyjnych (wysokość słupów, wymiary dźwigarów, belek i płatwi) oraz ich rozmieszczenia (patrz: rzut dachu, rzut sufitów podwieszonych, przekroje), - zmiana elewacji (okapy w miejscu wcześniej projektowanych attyk), - zmiana pewnych odcinków instalacji wentylacji mechanicznej (szczegółowe rozwiązania wg projektów branżowych), - projektowana konstrukcja wsporcza z elementów stalowych na dachu hali sportowej pod projektowaną czerpnię wentylacji mechanicznej, - zmiana pewnych odcinków instalacji elektrycznej (ewentualna zmiana wysokości montażu opraw oświetleniowych) oraz zmiana instalacji odgromowej (szczegółowe rozwiązania wg projektów branżowych), - zmiana podziału sufitów podwieszonych wynikająca ze zmiany rozmieszczenia płatwi, - zmiana wysokości zamocowania do spodu nowych (przeprojektowanych) dźwigarów z drewna klejonego w hali sportowej projektowanych urządzeń wyposażenia hali sportowej (tj. tablic do koszykówki wraz z oprzyrządowaniem - konstrukcja podwieszana z napędem elektrycznym). Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: elektryczną, odgromową, wodociągową, kanalizacyjną, c.o. Zestawienie istniejącej i projektowanej powierzchni obiektu edukacyjno-sportowego: powierzchnia terenu szkoły objętego opracowaniem 31497,00 m2 powierzchnia zabudowy istniejącego budynku szkoły 1609,36 m2 projektowana rozbudowa 2021,60 m2 powierzchnia użytkowa istniejąca 2118,83 m2 uzyskana po rozbudowie 4252,66 m2 kubatura istniejąca 15060,00 m3 projektowana 18500,00 m3 wysokość istniejąca najwyższego punktu kalenicy 15,30 m kalenicy nad salą gimnastyczną 10,51 m płaskiego dachu w części II-kond. 7,39 m płaskiego dachu w części I-kond. 4,92 m projektowana hali sportowej 10,32 m kalenicy nad cz. edukacyjną 10,51 m zaplecza hali sportowej 7,91 m Szczegółowy opis i zakres zamówienia określa kompleksowa dokumentacja projektowa tj. : A) PROJEKT BUDOWLANY PRZEBUDOWY I ROZBUDOWY GMINNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W CZERWIŃSKU N. WISŁĄ O HALĘ SPORTOWĄ WRAZ Z ZESPOŁEM TOWARZYSZĄCYM: 1) TOM I ARCHITEKTURA: - Część 1 Inwentaryzacja stanu istniejącego, - Część 2 Projekt zagospodarowania przestrzennego, - Część 3 Projekt architektoniczno-budowlany. 2) TOM II KONSTRUKCJE - Część 1 Schematy konstrukcyjne, - Część 2 Obliczenia statyczne. 3) TOM III INSTALACJE - Część 1 Instalacja wodno-kanalizacyjna, - Część 2 Instalacja centralnego ogrzewania, - Część 3 Instalacja wentylacji mechanicznej, - Część 4 Instalacje elektryczne. B) PROJEKT BUDOWLANY ZAMIENNY PRZEBUDOWY I ROZBUDOWY GMINNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W CZERWIŃSKU N. WISŁĄ O HALĘ SPORTOWĄ WRAZ Z ZESPOŁEM TOWARZYSZĄCYM: - TOM I ARCHITEKTURA, - TOM II KONSTRUKCJE, - TOM III INSTALACJE. C) PROJEKT WYKONAWCZY PRZEBUDOWY I ROZBUDOWY GMINNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W CZERWIŃSKU N. WISŁĄ O HALĘ SPORTOWĄ WRAZ Z ZESPOŁEM TOWARZYSZĄCYM: 1) TOM I - ARCHITEKTURA - Część 1 Projekt zagospodarowania terenu - Część 2 Projekt architektoniczny 2) TOM II - KONSTRUKCJE 3) TOM III - INSTALACJE - Część 1 Instalacja wodno-kanalizacyjna - Część 2 Instalacja centralnego ogrzewania - Część 3 Instalacja wentylacji mechanicznej - Część 4 Instalacja elektryczna D) Dokumentacja geotechniczna pod projektowaną przebudowę i rozbudowę Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku n. Wisłą przy ul. Warszawskiej 1, E) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych rozbudowy Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku n. Wisłą o halę sportową wraz z zespołem towarzyszącym, F) Ekspertyza techniczna dotycząca stanu technicznego części budynku Zespołu Szkół pod kątem jej modernizacji i budowy hali sportowej w bezpośrednim sąsiedztwie w Czerwińsku przy ul. Warszawskiej G) przedmiary robót: - przedmiar robót - roboty budowlane, - przedmiar robót - instalacja wod.-kan. i kanalizacja zewnętrzna, - przedmiar robót - instalacja wentylacji (sali gimnastycznej i zaplecza), - przedmiar robót - kotłownia, - przedmiar robót - instalacja c.o., - przedmiar robót - węzeł cieplny, - przedmiar robót - instalacja elektryczna. H) kosztorysy ofertowe: - kosztorys ofertowy - roboty budowlane, - kosztorys ofertowy - instalacja wod.-kan. i kanalizacja zewnętrzna, - kosztorys ofertowy - wentylacja sali gimnastycznej i zaplecza, - kosztorys ofertowy - kotłownia, - kosztorys ofertowy - instalacja c.o., - kosztorys ofertowy - węzeł cieplny, - kosztorys ofertowy - instalacja elektryczna. Przedmiot zamówienia podzielono do realizacji na trzy etapy: I etap - zakończenie realizacji I etapu do 30 listopada 2010 roku II etap - zakończenie realizacji II etapu do 30 listopada 2011 roku III etap - zakończenie realizacji do 31 października 2012 roku. Rok 2010 a) I etap obejmuje wykonanie następujących elementów prac: zakończenie realizacji I etapu do 30 listopada 2010 roku 1. Roboty budowlano-montażowe Lp. Wyszczególnienie rodzaju robót 1. Przygotowanie terenu i roboty rozbiórkowe zewnętrzne (bez opłat za wycinkę drzew) 2. Roboty rozbiórkowe wewnętrzne i uzupełniające 3. Roboty ziemne 4. Ławy fundamentowe 5. Stopy fundamentowe 6. Zbrojenie ław i stóp fundamentowych 7. Izolacje p-w i cieplne ław i stóp fundamentowych 8. Ściana oporowa przy wejściu do kotłowni 9. Płyty PZ-1, PZ-2, DW-1 10. Podciągi P1, P2,P2bis,P3,P4,P5,P6 11. Słupy i rdzenie żelbetowe 12. Płyty stropowe i wieńce - parter 13. Płyty stropowe i wieńce - piętro 14. Wieńce W1, W1A, W1B 15. Płyty widowni 16. Nadproża N4.7,N1.6,N16a,N15,N1.1,N1.8,N3.1 17. Podciągi, słupy stalowe, tężniki pionowe i poziome 18. Schody SchW-3 19. Schody SchW-1 20. Schody SCH1 szt.2 21. Schody SchW-2 22. Ściany i ścianki działowe 23. Konstrukcja z drewna klejonego 24. Stropodach nad salą sportową 25. Stropodach nad zespołem towarzyszącym 26. Konstrukcja drewniana dachu 27. Pokrycie dachu nad poddaszem nieużytkowym 28. Kominy Rok 2011 b) II etap obejmuje wykonanie następujących elementów prac: zakończenie realizacji II etapu do 30 listopada 2011 roku 1. Roboty budowlano-montażowe I. Realizacja od 02.01.2011r. do 31.03.2011 r. 1. Roboty budowlano-montażowe Lp. Wyszczególnienie rodzaju robót 1. Ścianki wewnętrzne aluminiowe 2. Tynki i okładziny wewnętrzne II. Realizacja od 01.04.2011r. do 30.06.2011 r. 1. Prace instalacyjne 1. Instalacja wod.kan. część istniejąca 2. Instalacja wod.kan. część projektowana 3. Zewnętrzna kanalizacja sanitarna 4. Instalacja wentylacji sali gimnastycznej 5. Instalacja wentylacji zaplecza III. Realizacja od 01.07.2011 r. do 30.11.2011 r. 1. Roboty budowlano-montażowe i prace instalacyjne Lp. Wyszczególnienie rodzaju robót 1. Kotłownia 2. Instalacja c.o. część starej szkoły 3. Instalacja c.o. część nowa szkoły 4. Węzeł cieplny 5. Instalacje elektryczne 6. Roboty remontowe w kotłowni 7. Posadzki 8. Stolarka okienna i parapety wewnętrzne 9. Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne 10. Obróbki blacharskie Rok 2012 c) III etap obejmuje wykonanie następujących elementów prac: zakończenie realizacji III etapu do 30 października 2012 roku I. Realizacja od 02. 01. 2012 r. do 30.06. 2012 r. 1. Roboty budowlano-montażowe 11. Ścianki szklane zewnętrzne aluminiowe systemowe 12. Roboty malarskie 13. Elewacja rozbudowy i części przebudowywanej 14. Okładziny zewnętrzne i wycieraczki 15. Balustrady II. Realizacja od 01. 07. 2012r. do 31.10. 2012 r. 1. Wyposażenie 1. Wyposażenie 1.1. Wyposażenie hali sportowej 1.2. Wyposażenie przebieralni 1.3. Wyposażenie siłowni 1.4. Pozostały sprzęt gimnastyczny 1.5. Wyposażenie sali ćwiczeń korekcyjnych 1.6. Pozostałe wyposażenie obiektu Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3.4. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na placu budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 3.5. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. Wykonawca na własny koszt, na czas prowadzenia prac zobowiązany jest ponadto do: 1. zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności; 2. zawiadomienia Zamawiającego o zamiarze wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem ustalonym z inspektorem nadzoru; 3. przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie wykonania robót przed ich zniszczeniem; 4. zgłoszenia przedmiotu umowy do odbiorów częściowych i do odbioru końcowego, uczestnictwa w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad; 5. dbania o należyty porządek na terenie budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 170 000,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 9.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 9.3. Termin i miejsce wniesienia wadium. a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. b) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Czerwińsku nad Wisłą Nr rachunku bankowego: 70 9011 0005 0260 0459 2000 0020 Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Na dowodzie wpłaty należy określić nazwę postępowania, na które wnoszone jest wadium. c) Wadium wnoszone w pozostałych dopuszczalnych formach należy dołączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu) oraz kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem. d) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. e) Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na wypadek, gdyby: - Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. - dokładne określenie nazwy postępowania, na które wnoszone jest wadium, - kwotę zobowiązania, - termin ważności, f) Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być wystawione na wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugczerwinsk.bip.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach