Przetargi.pl
Budowa sali sportowej w PSP Nr 29 przy ul. Ceglanej

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2015-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali sportowej w PSP Nr 29 przy ul. Ceglanej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali sportowej w PSP nr 29 przy ul. Ceglanej w Radomiu. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Kompleksową budowę nowego budynku sali sportowej o wymiarach 19 x 32 m, wysokości 7,5 m wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym i łącznikiem do istniejącego budynku szkoły. Obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej. Konstrukcja stropodachu nad salą sportową - dźwigary z drewna klejonego. Powierzchnia całkowita obiektu - ok. 956,5 m2, kubatura obiektu - ok. 8.265,0 m3. 2) Kompleksowe wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych wraz z koniecznymi przyłączami zewnętrznymi. 3) Roboty budowlane wewnątrz istniejącego budynku szkoły związane z dobudową łącznika. 4) Wykonanie zagospodarowania terenu zewnętrznego polegające na wykonaniu wewnętrznej drogi dojazdowej, zjazdu, chodników, miejsc postojowych oraz oświetlenia terenu. UWAGA: W oświetleniu zewnętrznym terenu - w miejsce opraw ujętych w dokumentacji projektowej- należy zastosować i wycenić oprawy odporne na zniszczenie ze źródłem światła typu LED, o n/w charakterystyce: - słupy parkowe - oprawy ze źródłem światła typu LED o mocy ok. 23W, - słupy drogowe - oprawy ze źródłem światła typu LED o mocy ok. 50W. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga 1: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Uwaga 2: UWAGA: Zamawiający informuje, iż limit finansowy na rok 2015 nie przekracza kwoty 980.000 złotych. Limit ten może ulec zwiększeniu w związku z procedurą pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie przedmiotu umowy lub dokonaniem zmian w budżecie Gminy Miasta Radomia w zakresie środków własnych. Ewentualna zmiana limitu finansowego nastąpi w trybie oświadczenia złożonego Wykonawcy przez Zamawiającego i nie stanowi zmiany umowy. 2.3. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; 2) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; b) związanych z organizacją ruchu i zajęciem pasa drogowego; c) innych - niezbędnych przy realizacji zadania. 3) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 4) uporządkowanie terenu po budowie, 5) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu; 6) sporządzenie planu ewakuacji dla całego obiektu i wyposażenie w oznakowanie p.poż. oraz w sprzęt gaśniczy, 7) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.3a. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania (w ramach otrzymanego wynagrodzenia) i umieszczenia następujących tablic informacyjno-promocyjnych: - 1 tablicy informacyjnej o wymiarach ok. 150x100 cm, eksponowanej w czasie całego okresu w którym wykonywane są roboty (w/w tablica musi zawierać następujące informacje: nazwa inwestycji, termin realizacji, nazwa inwestora, nazwa wykonawcy, źródło finansowania, logo Miasta Radomia), - 1 tablicy pamiątkowej po zakończeniu robót (przed odbiorem końcowym), o wymiarach ok. 70x50 cm (lub ok. 30x20cm w przypadku ograniczeń technicznych). Przedmiotowa tablica musi zawierać następujące informacje: nazwa inwestora, wartość inwestycji, źródło finansowania, termin zakończenia prac, logo Miasta Radomia. Tablice winny być umieszczone w widocznym miejscu i wykonane z materiałów trwałych, odpornych na działania atmosferyczne. W szczególności tablica pamiątkowa musi być wykonana z materiałów zapewniających wieloletnią trwałość. Wzór tablic (dokładnych treści zamieszczonych na tablicach) musi być zaakceptowany przez inwestora. Wykonawca powinien uwzględnić koszt wykonania i umieszczenia tablic w cenie ofertowej. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 60.000,00 (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach