Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja budynku Przedszkola Nr 341 ul. Wergiliusza 15

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
  • Data zamieszczenia: 2019-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
    REGON: 15259663000430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja budynku Przedszkola Nr 341 ul. Wergiliusza 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja budynku Przedszkola Nr 341 ul. Wergiliusza 15 w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego przez Andrzeja Zalewskiego . Przedmiot Zamówienia obejmuje m.in. a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych w tym decyzji o pozwoleniu na budowę budynku Przedszkola nr 341 przy ul. Wergiliusza 15 w Warszawie oraz przeprowadzenie wymaganych odbiorów i dopuszczeń do użytkowania. b) wykonanie robót budowlanych dotyczących rozbudowy budynku o około 415 m2 która obejmuje kondygnacje piwnicy i parteru od strony frontowej północnej. Od strony południowej w sąsiedztwie placu zabaw należy rozbudować budynek o toaletę dla dzieci z wejściem zewnętrznym. c) modernizację istniejącego budynku obejmującą wszystkie pomieszczenia, elewacje, dach oraz instalacje wewnętrzne i zewnętrzne. UWAGA: przy projektowaniu i wykonywaniu robót budowlanych należy stosować współczynniki izolacyjności cieplnej obowiązujące od dnia 31.12.2020 roku, określone w Rozporządzeniu Ministra Budownictwa z dnia 14 listopada 2017 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. 2017 r. poz. 2285). W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego; b) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; c) wykonanie kompletnych robót budowlano–montażowych, na podstawie opracowanych i zatwierdzonych projektów: budowlanego i wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (z wyłączeniem robót przewidzianych do wykonania w kolejnym etapie) z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów i dopuszczeń do użytkowania; d) wykonanie dokumentacji powykonawczej, po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy; e) pełnienie nadzoru autorskiego; Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu. Obiekt należy dostosować do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Dokumentacja projektowa powinna ujmować rozwiązania umożliwiające korzystanie przez osoby niepełnosprawne. Po rozbudowie i modernizacji budynek ma zapewnić niezbędną infrastrukturę w celu prawidłowego funkcjonowania przedszkola docelowo z 5 oddziałami przedszkolnymi. Zamawiający oczekuje, że prace budowlane zapewnią podniesienie standardu funkcjonalnego i użytkowego oraz dostosują obiekt do obowiązujących przepisów p.poż., bhp, sanepid. Projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz STWiOR muszą być wykonane zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j.: Dz. U z 2013r. poz. 1129 z późn. zm), oraz zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) i ustawą Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.). Kosztorys inwestorski w pełni zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 nr 130 poz. 1389) Parametry techniczne: Budynek Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 341 im. Kota Filemona zlokalizowany jest w Warszawie na terenie dzielnicy Bielany, przy ul. Wergiliusza 15, działka nr 4 w obrębie 70803. Przedszkole nie spełnia aktualnych przepisów Warunków Technicznych i innych aktów wykonawczych. Obiekt zbudowany został na początku lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku, w technologii tradycyjnej, jako podpiwniczony budynek wolnostojący, z jedną kondygnacją nadziemną. Zrealizowano go zgodnie z obowiązującymi wówczas przepisami budowlanymi i polskimi normami, w standardzie odpowiadającym na owe czasy obiektom przedszkolnym. Wysokość pomieszczeń na parterze wynosi około 3,30 m, a na kondygnacji podziemnej ok. 2,50 m. Ukształtowanie terenu od strony elewacji frontowej jest płaskie, z pozostałych trzech stron są skarpy (różnica wysokości wynosi ok. 1,3 m). Wejście główne jest od strony północnej, około 1,5m wyżej niż poziom wjazdu na teren. Budynek posiada istniejące przyłącza oraz instalacje: - instalacje wody zimnej, - instalacje c.w., - instalacje kanalizacji sanitarnej, - instalacje gazu, - instalacje centralnego ogrzewania, kotłownię gazową, - instalacje wentylacji mechanicznej, - instalacje elektryczne i teletechniczne. Szczegółowy zakres zamówienia określa Programu Funkcjonalno-Użytkowego (załącznik nr 10 do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia zwany OPZ (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wzór umowy (załącznik nr 9 do SIWZ). Zapisy PFU i OPZ stanowią wytyczne i minimalny standard oczekiwany przez Zamawiającego. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót budowlanych skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem „zatrudnionej/ych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2018 poz. 708 z późn. zm.) pracowników do wykonywania n/w czynności: a) montażu konstrukcji budowlanych; b) robót rozbiórkowych; c) robót zbrojarskich i betoniarskich; d) robót murarskich i tynkarskich; e) izolacji budowlanych; f) ocieplania stropodachu, ścian zewnętrznych i ścian fundamentowych; g) izolacji przeciwwilgociowej ścian budynku poniżej terenu; h) robót posadzkarsko-okładzinowych; i) robót ciesielskich; j) montażu stolarki okiennej i drzwiowej; k) robót malarskich; l) robót związanych z wymianą i modernizacją wszystkich instalacji w budynku; m) wymiany małej windy towarowej, kuchennej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający wymaga 60 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady, liczony od daty odbioru ostatecznego robót. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 06.12.2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert – w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w Sekcji III.3) Ogłoszenia), należy złożyć: 1.1. Dokument/y potwierdzające,że osoba/y podpisująca/e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. 1.2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1.3. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: a) zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą; b) zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; c) podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wykonawcy zagraniczni. Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Sekcji III – pkt 3), 4), 5), oraz 7) Ogłoszenia. 4. Oferta wspólna. 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Części III pkt 1.2.3 SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno), zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie przy zachowaniu wymogu: - warunek zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jego spełnienie w całości wykaże co najmniej jeden z wykonawców, który będzie bezpośrednio realizował robotę budowaną lub przez dwóch lub przez trzech lub przez czterech wykonawców, którzy będą realizowali robotę budowaną w zakresie w jakim posiadają doświadczenie tj. w zakresie ppkt a), ppkt b), ppkt c), ppkt d) warunku określonego w Części III pkt 1.2.3 lit. A) SIWZ. e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenia, o którym mowa w Części III – pkt 1.3.2. oraz 1.6.2. SIWZ tj. dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Części III pkt 1.5.1. SIWZ składane na wezwanie Zamawiającego, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. g) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). h) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach