Przetargi.pl
Rozbudowa i adaptacja budynku użyteczności publicznej celem utworzenia Centrum Usług Społecznościowych w Gminie Węgierska Górka.

Gmina Węgierska Górka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-350 Węgierska Górka, Zielona
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338609742 , fax. 338609741
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgierska Górka
    Zielona 43
    34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie
    tel. 338609742, fax. 338609741
    REGON: 07218274600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wegierska-gorka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i adaptacja budynku użyteczności publicznej celem utworzenia Centrum Usług Społecznościowych w Gminie Węgierska Górka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i adaptacja budynku użyteczności publicznej celem utworzenia Centrum Usług Społecznościowych w Gminie Węgierska Górka. Zakres będzie polegał m.in. na wykonaniu: 1. Robót rozbiórkowych Zadanie obejmować będzie m.in.: - rozbiórkę pokrycia dachowego i rynien - rozbiórkę więźby dachowej wraz z izolacją, okładzinami z płyt i podbitkami -rozbiórkę stalowej klatki schodowej zewnętrznej -rozbiórkę instalacji elektrycznych -rozbiórkę instalacji wod- kan -rozbiórkę ścian posadzek i tynków wewnętrznych -rozbiórkę elementów zagospodarowania 2. Robót fundamentowych Zadanie obejmować będzie m.in.: - wykopy fundamentowe - ławy i ściany fundamentowe - izolację ław i ścian fundamentowych (stare i nowe) - drenaż opaskowy - zasypanie wykopów i formowanie skarp 3. Robót murowych i żelbetowych parter i piętro Zadanie obejmować będzie m.in.: -roboty żelbetowe-klatka schodowa, belki i wieńce - roboty murowe parter -roboty murowe piętro - kominy wentylacyjne 4.Dachu -więźba dachowa, deski czołowe, podbitka -pokrycie dachu z blachodachówki z posypką ceramiczną kolor grafitowy -rynny i rury spustowe z blachy stalowej powlekanej, kolor grafitowy 5.Stolarka okienna i drzwiowa, parapety -stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna -stolarka drzwiowa wewnętrzna 6.Tynki i okładziny wewnętrzne -docieplenie stropu piętra wraz z okładziną z płyt -tynki wewnętrzne cementowo-wapienne, licowanie ścian 7.Posadzki -podłoże pod posadzki na gruncie -posadzki na parterze -posadzki na piętrze -okładziny schodów wewnętrznych 8.Daszki szklane zewnętrzne, balustrady wewnętrzne schodowe, szyldy i tablice -balustrady schodowe ze stali nierdzewnej -daszki szklane zewnętrzne -szyldy i tablice 9.Instalacje -instalacje wod.-kan. -zabudowa aneksu kuchennego -instalacje ogrzewania -instalacje elektryczne -instalacja odgromowa, przyłącze kanalizacji sanitarnej 10.Roboty nawierzchniowe, zagospodarowanie terenu -rozebranie i ponowne odtworzenie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej kolidującego wykonaniem przyłącza kanalizacji sanitarnej -rozebranie i ponowne odtworzenie istniejącego chodnika z kostki betonowej przy ścianie istniejącego budynku kolidującego z dociepleniem ścian fundamentowych -chodnik, schody terenowe, podjazd dla niepełnosprawnych, trawniki 11.Elewacje -rusztowania -wypełnienie wnek w starych ścianach płytami styropianowymi -elewacja z cegieł klinkierytowych -elewacja z tynku akrylowego. elewacja z desek 3.Opis przedmiotu zamówienia określono w Projekcie Budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót , przedmiarze robót. 4.Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nazwy własne materiałów i urządzeń należy czytać „lub równoważne”. Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. W przypadku gdy powołane normy i przepisy państwowe lub odnoszące się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania, niż powołane normy i przepisy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych ) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu (w tytule przelewu należy podać nazwę zadania: wadium na Rozbudowę i adaptację budynku użyteczności publicznej celem utworzenia Centrum Usług Społecznościowych w Gminie Węgierska Górka. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Gminy Węgierska Górka 26 8131 0005 0000 0215 2000 0040 4.Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądane przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy .Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwila uznania rachunku Zamawiającego kwota wadium przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, należy zdeponować (oryginał) w kasie urzędu gminy pok. nr 15 I piętro 5.Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7.Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku złożenia co najmniej 2 ofert w postępowaniu w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.wegierska-gorka.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do Specyfikacji. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt IV.4, na podstawie których Wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 3.Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1)wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do Specyfikacji), 2)dowód wniesienia wadium 3)kosztorys ofertowy szczegółowy 4)w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5)pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania Wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5.W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6.Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej Wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8.W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich – tabela A. http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach