Gmina Gorzyce ogłasza przetarg
- Adres: 44-350 Gorzyce, Kościelna 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4513056 wew. 11 , fax. 32 4513056 wew. 11 lub 22
- Data zamieszczenia: 2023-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzyce
Kościelna 15
44-350 Gorzyce, woj. śląskie
tel. 32 4513056 wew. 11, fax. 32 4513056 wew. 11 lub 22
REGON: 276258724 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W TURZY ŚLĄSKIEJ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty obejmują wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, dachów, stropodachów oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z montażem rolet zewnętrznych ze sterowaniem elektrycznym. Przewiduje się również wykonanie robót dekarskich wraz z wymianą rynien i rur spustowych, oraz instalacji odzysku wody deszczowej. Wokół budynku planuje się wykonanie drenażu i opaski z kostki brukowej i otoczaków. Prace obejmują również wykonanie doziemnej wewnętrznej instalacji gazu, kotłowni gazowej wraz z instalacją, budowę instalacji pomp ciepła powietrze-woda, wymianę instalacji wod.- kan, c.o oraz c.w.u. Ponadto, planuje się wykonanie instalacji klimatyzacji w części pomieszczeń, wentylacji mechanicznej oraz wentylacji nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła. W ramach robót elektrycznych planuje się wykonanie wszystkich nowych instalacji, wykonanie dwóch instalacji fotowoltaicznych na obiekcie, wymianę oświetlenia w budynku, modyfikację monitoringu, oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu, system automatyki budynkowej BMS oraz rozbudowę instalacji internetowej. Wykonane zostaną również roboty ogólnobudowlane, remontowe i towarzyszące.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania, obejmującą w szczególności specyfikację warunków zamówienia, zwaną dalej „SWZ”, wraz z załącznikami do niej, tj. dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót oraz wszelkimi zmianami, uzgodnieniami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury, stanowiącymi integralną część SWZ, wyszczególnionymi we wszystkich umieszczonych na stronie prowadzonego postępowania plikach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000,00 złotych.2. Termin wniesienia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu (przelew);2) poręczeniach bankowych3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.Dz.U.2020.299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem (nie gotówką) na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 87 8469 0009 0000 0257 2000 0009 z dopiskiem „wadium”.Wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego Zamawiającego należną kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (wpływ środków na rachunek Zamawiającego). Sama dyspozycja przelewu nie jest równoważna z dokonaniem wpłaty.Za skuteczność operacji finansowo-bankowych odpowiada Wykonawca.Zamawiający od momentu upływu terminu składania ofert powinien mieć potencjalną możliwość dysponowania kwotą wadium, aby można było uznać, że wniesienie wadium stanowi prawidłowe zabezpieczenie finansowe oferty Wykonawcy.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt 3 ppkt 2)-4) SWZ Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej z załączonym pełnomocnictwem osoby podpisującej w imieniu Gwaranta/Poręczyciela.6. Gwarancja bankowa/ubezpieczeniowa lub poręczenie winny być ważne na okres związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust 1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy PZP.Z treści gwarancji winno wynikać że jest gwarancją nieodwołalną oraz bezwarunkową, wykonalną na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą w związku z przesłankami określonymi ustawie PZP.7. Przedłużenie terminu związania ofert jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika lub przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu wadialnego musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę złożoną przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:a) upływu terminu związania ofertą,b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.10. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,b) którego oferta została odrzucona,c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.11. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 11, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby wykonawcy wykazali, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert:co najmniej jedno zamówienie związane z termomodernizacją/remontem/budową bądź przebudową obiektu kubaturowego o wartości min. 4.000.000,00 zł bruttonależy podać rodzaj robót, ich wartość, datę, miejsca wykonania i podmioty, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Zamawiający wymaga aby wykonawcy wykazali, iż dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.1) co najmniej 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,2) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,3) kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej- zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-23
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty termomodernizacyjne hali sportowej A- docieplenie ścian elewacji -etap II w Centralnym Ośrodku Sportu- Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku
Dodano: 2024-04-26 - Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim ETAP VIII ELEWACJA
Dodano: 2022-12-29 - Termomodernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego
Dodano: 2022-09-30 - Renowacja elewacji „Sztucznej ruiny” budynku oficyny pałacowej
Dodano: 2022-09-27 - ZP/G/24/22 „Modernizacja elewacji hali technologicznej nr V i VI”
Dodano: 2022-08-22 - Termomodernizacja budynku mieszkalno – usługowego przy ulicy Sikorskiego 83 w Pyskowicach
Dodano: 2022-08-11 - ZP/G/24/22 „Modernizacja elewacji hali technologicznej nr V i VI”
Dodano: 2022-07-15 - Rozbudowa i Przebudowa Budynków Hospicjum Miłosierdzia Bożego usytuowanych przy ul. I. Daszyńskiego 29-31 w Gliwicach - ETAP III”
Dodano: 2020-11-26 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCO - TECHNICZNYCH W LUBLIŃCU PRZY UL. KS. PŁK. J. SZYMAŁY 3 W RAMACH PROJEKTU „TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ NALEŻACYCH DO POWIATU LUBLINIECKIEGO”
Dodano: 2020-10-07 - Kompleksowa termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pstrążnej – etap I , zadanie nr 3: termomodernizacja dachu i ściany sali gimnastycznej
Dodano: 2020-10-06