Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58300 Wałbrzych, ul. Matejki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 746 414 404
- Data zamieszczenia: 2017-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
ul. Matejki 1
58300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 74 6414400, 6414408, fax. 746 414 404
REGON: 89105084100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 2882D ul. Bystrzycka w Wałbrzychu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z „Rozbudową drogi powiatowej nr 2882D ul. Bystrzycka w Wałbrzychu”. Zadanie składa się z dwóch odcinków: 1) Odcinek od km 0+000 do km 0+325 o długości 325 m realizowany na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nr BAB.6743.295.2016 z dnia 28.06.2016 r. w ramach którego wykonane zostaną następujące roboty: - wymiana pełnej konstrukcji nawierzchni jezdni, - budowa zatoki autobusowej, - budowa, przebudowa i remont nawierzchni chodników i ciągów pieszo-rowerowych, - przebudowa i remont zjazdów, - budowa murów oporowych i palisad, - budowa nowej kanalizacji deszczowej i przebudowa istniejącej, - demontaż istniejącego i budowa nowego oświetlenia ulicznego, - ustawienie wiaty autobusowej, - budowa zasilania wiaty przystankowej, - wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego, - wycinka zieleni, - wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie przebudowywanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remoncie (np. na granicy pasa drogowego), połączenia remontowanych/przebudowywanych nawierzchni z istniejącymi wejściami do budynków, wjazdami na posesję itp. oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przebudowanego układu komunikacyjnego, - opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - wdrożenie i utrzymywanie tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z projektem na czas prowadzenia robót. 2) Odcinek od km 0+325 do km 1+084,67 o długości 759,67 m realizowany na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 594/2016 z dnia 30.06.2016 r. w ramach którego wykonane zostaną następujące roboty: - wymiana pełnej konstrukcji nawierzchni jezdni w miejscach utraty nośności istniejącej konstrukcji, - wymiana pełnej konstrukcji nawierzchni jezdni w obrębie przebudowywanych lub wymienianych urządzeń wod-kan, - remont nawierzchni jezdni, - budowa zatok autobusowych, - przebudowa centrum przesiadkowego – pętli autobusowej, - budowa, przebudowa i remont nawierzchni chodników i ciągów pieszo-rowerowych, - przebudowa i remont zjazdów, - budowa, przebudowa oraz remont murów oporowych, schodów terenowych, podjazdów i palisad, - budowa nowej kanalizacji deszczowej i przebudowa istniejącej, - demontaż istniejącego i budowa nowego oświetlenia ulicznego, - ustawienie wiat autobusowych i tablic dynamicznej informacji pasażerskiej, - budowa zasilania wiat przystankowych i tablic dynamicznej informacji dla podróżnych, - przebudowa (w tym skablowanie) istniejących napowietrznych linii nN wraz z przyłączami – usunięcie kolizji, - przebudowa istniejących linii kablowych sN – usunięcie kolizji, - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami – usunięcie kolizji, - rozbiórka i budowa przepustu, - przebudowa zamkniętego odcinka Potoku Rusinówka, - wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego, - wycinka kolidującej zieleni oraz rekultywacja istniejącej, - wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie przebudowywanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remoncie (np. na granicy pasa drogowego), połączenia remontowanych/przebudowywanych nawierzchni z istniejącymi wejściami do budynków, wjazdami na posesję itp. oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przebudowanego układu komunikacyjnego, - opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - wdrożenie i utrzymywanie tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z projektem na czas prowadzenia robót, - przygotowanie terenu (w tym budowa przyłączy: sanitarnego, energetycznego itp.) pod ustawienie kontenera WC dla kierowców komunikacji miejskiej w obrębie projektowanego centrum przesiadkowego, - dostawa i montaż kontenera WC wraz z fundamentami. UWAGA! W związku z podpisanym porozumieniem pomiędzy ZDKiUM a TAURON Dystrybucja S.A. materiały potrzebne do wykonania robót budowlanych dot. usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej z planowaną rozbudową tj. kabel średniego napięcia typu 3 x XRUHAKXS 1x120 mm2, kabel niskiego napięcia YAKXS 4x120mm2, słupy wirowane typu E oraz zestawy złączowe i złączowo-pomiarowe dostarczy TAURON. W związku z powyższym podczas wyceny kosztorysu dotyczącego branży elektrycznej – usunięcie kolizji, wyceniając pozycję nr 1.17, 1.18, 1.25, 1.26 oraz 1.28 należy nie uwzględniać kosztów powyższych materiałów. Należy uwzględnić konieczność utrzymania ruchu pieszego, dojść i dojazdów do posesji. W trakcie prowadzenia prac przez Wykonawcę wykonywany będzie przez zewnętrznego gestora sieci remont sieci wodociągowej. Do obowiązków Wykonawcy należy koordynacja prac wykonywanych na sieciach związanych z remontem sieci (prace wykonywane przez gestorów sieci zewnętrznych). Przewidywany czas przebywania przedstawicieli gestorów sieci zewnętrznych na terenie budowy: 1) WPWiK – ok. 45 dni W ramach planowanych do realizacji robót budowlanych uwzględniono profil osób niepełnosprawnych poprzez zastosowanie następujących rozwiązań: - obniżenia krawężników oraz rampy podjazdowe dla osób na wózkach inwalidzkich, - płytki z wypustkami „stop” przy przejściach dla pieszych dla osób niewidomych, - wysokość nawierzchni peronów autobusowych dostosowane do wysokości podług autobusów, - tablice dynamicznej informacji pasażerskiej wyposażone w zestaw głośnomówiący dla osób niesłyszących. Szczegółowy zakres robót do zrealizowania w ramach zamówienia przedstawiają załączniki do SIWZ – Dokumentacja Projektowa i Przedmiary/ Kosztorysy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: - 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – 70 1020 3668 0000 5802 0430 1917 z zaznaczeniem na przelewie: „Przetarg – ul. Bystrzycka w Wałbrzychu”. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10