Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej nr 2517W Jazgarka – Lipniki od km 1+400,00 do km 1+684,00 wraz ze zmianą organizacji ruchu w ciągu drogi powiatowej Nr 2523W Golanka – Grale – Nasiadki od km 2+750,00 do km 3+680,00

Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Lokalna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7694920, , fax. 29 7694928
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce
    ul. Lokalna 2
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7694920, , fax. 29 7694928
    REGON: 55067093800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej nr 2517W Jazgarka – Lipniki od km 1+400,00 do km 1+684,00 wraz ze zmianą organizacji ruchu w ciągu drogi powiatowej Nr 2523W Golanka – Grale – Nasiadki od km 2+750,00 do km 3+680,00
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2517W Jazgarka – Lipniki od km 1+400,00 do km 1+684,00 wraz ze zmianą organizacji ruchu w ciągu drogi powiatowej Nr 2523W Golanka – Grale – Nasiadki od km 2+750,00 do km 3+680,00 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE − Roboty pomiarowe przy liniowych robotach rozbudowy drogi- trasa drogi w terenie równinnym II. WYCINKA DRZEW − Mechaniczna wycinka drzew o średnicy od 10 do 40 cm. − Mechaniczna wycinka drzew o średnicy od 40 do 70 cm. III. ROBOTY ZIEMNE − Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej – humusu − Nasypy. Uzupełnienie korpusu drogowego gruntem pozyskanym z korytowania. − Odtworzenie istniejących rowów IV. ROBOTY ROZBIÓRKOWE − Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej przez frezowanie V. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI JEZDNI − Roboty ziemne – korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym pod warstwy konstrukcyjne − Podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego pod projektowane poszerzenie istniejącej jezdni − Wykonanie warstwy wiążąco – profilującej z betonu asfaltowego 50/70 o gr. 4 cm AC11W, wg PN-EN13108-1 i WT-2 − Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 50/70 o gr. 4 cm AC11W, wg PN-EN 13108-1 i WT-2 − Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki betonu asfaltowego 50/70 o gr. 4 cm AC11S, wg PN-EN 13108-1 i WT-2 VI. KONSTRUKCJA ZJAZDÓW − Roboty ziemne – korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym pod warstwy konstrukcyjne − Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego − Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 50/70 o gr. 4 cm AC11W, wg PN-EN 13108-1 i WT-2 − Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki betonu asfaltowego 50/70 o gr. 4 cm AC11S, wg PN-EN 13108-1 i WT-2 VII. ZJAZDY NA DROG BOCZNĄ − Roboty ziemne – korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym pod warstwy konstrukcyjne − Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego − Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 50/70 o gr. 4 cm AC11W, wg PN-13108-1 i WT-2 − Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki betonu asfaltowego 50/70 o gr. 4 cm AC11S, wg PN-EN 13108-1 i WT-2 VIII. POBOCZA − Pobocza z mieszanki kruszywa łamanego IX. OZNAKOWANIE − Usunięcie istniejących znaków pionowych − Przestawienie istniejących znaków (tablic wraz ze słupkami). − Pionowe znaki drogowe – Słupki z rur stalowych − Pionowe znaki drogowe – znaki ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni powyżej 0,3m2 − Pionowe znaki drogowe – znak E-17a i E-18a o powierzchni powyżej 0,3m2 Zmiana organizacji ruchu w ciągu drogi powiatowej Nr 2523W X. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE − Roboty geodezyjne w terenie równinnym XI. ROBOTY ZIEMNE − Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej – humusu − Nasypy. Uzupełnienie korpusu drogowego gruntem pozyskanym z korytowania − Odtworzenie istniejących rowów XII. ROBOTY ROZBIÓRKOWE − Frezowanie na zimno istniejącej nawierzchni bitumicznej na szerokości 0,5m w miejscu projektowanego poszerzenia jezdni XIII. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI JEZDNI − Roboty ziemne – korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym pod warstwy konstrukcyjne − Podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego pod projektowane poszerzenie istniejącej jezdni − Podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego pod projektowane poszerzenie istniejącej jezdni − Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 50/70 o gr. 5 cm AC16W, wg PN-EN 13108-1 i WT-2 − Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki betonu asfaltowego 50/70 o gr. 4 cm AC11S, wg PN-EN 13108-1 i WT-2 XIV. KONSTRUKCJA UMOCNIONYCH POBOCZY KOSTKĄ GRANITOWĄ − Roboty ziemne – korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem mechanicznym pod warstwy konstrukcyjne projektowanego pobocza − Warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego − Warstwa podbudowy z betonu C12/16 − Warstwa nawierzchni poboczy z kostki granitowej XV. OPASKA Z MIESZANKI KRUSZYWA ŁAMANEGO − Opaska z mieszanki kruszywa łamanego za poboczem o nawierzchni z kostki granitowej XVI. OZNAKOWANIE − Azyl drogowy przykręcany do jezdni − Znak U-5 w komplecie z dwustronną tablicą C-9 − Pionowe znaki drogowe – słupki z rur stalowych − Pionowe znaki drogowe – znaki ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni powyżej 0,3m2 − Pionowe znaki drogowe – tabliczki do znaków ostrzegawczych 0,3m2 − Pionowe oznakowanie w technologii grubowarstwowej. Uwaga! Wszystkie materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe nadające się ponownego użycia należy przetransportować na bazę ODM w Myszyńcu, ul. Lokalna 2, 07-430 Myszyniec. Koszty związane ze składowaniem, załadunkiem, transportem i rozładunkiem tych materiałów obciążają Wykonawcę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiary robót stanowią tylko podstawę informacyjną zgodnie z zapisami rozdziału XVIII opis sposobu obliczenia ceny) 4. Równoważność: Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Wizja lokalna: Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 6. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP: Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to budowa jezdni lub chodnika, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1320) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy PZP w zależności od wyboru Wykonawcy. 3. Formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu; wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 66 8922 0009 0000 5223 2000 0020 z adnotacją Wadium na: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2517W Jazgarka – Lipniki od km 1+400,00 do km 1+684,00 wraz ze zmianą organizacji ruchu w ciągu drogi powiatowej Nr 2523W Golanka – Grale – Nasiadki od km 2+750,00 do km 3+680,00” Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572). 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji – powinno być złożone w oryginale. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego – Powiat Ostrołęcki z siedzibą w 07-410 Ostrołęka, Plac Gen. J. Bema 5 którego jednostką realizującą zadanie w imieniu Zamawiającego i Płatnikiem jest- Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce ul. Lokalna 2, 07-410 Ostrołęka), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji „od dnia ………… do dnia ……………” d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy PZP. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub przez pełnomocnika konsorcjum w formie załącznika Nr 4 do SIWZ. Oferta powinna składać się z : 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią załącznika nr 1, 2) Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1. do SIWZ; 4) Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust.2 ustawy PZP) (jeżeli dotyczy) 5) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), 6) Oryginału gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach