Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce ogłasza przetarg
- Adres: 07410 Ostrołęka, ul. Lokalna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7602653 w. 39 , fax. 297 602 621
- Data zamieszczenia: 2018-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce
ul. Lokalna 2
07410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
tel. 029 7602653 w. 39, fax. 297 602 621
REGON: 55067093800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2509W Czarnia – Cupel – Surowe od km 6+220,00 do km 8+343,00 - w systemie zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2509W Czarnia – Cupel – Surowe od km 6+220,00 do km 8+343,00 - w systemie zaprojektuj i wybuduj 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej (uzgodnionej i przyjętej przez Zamawiającego) i specyfikacji technicznych, wraz z pełną obsługą geodezyjną i inwentaryzacją powykonawczą. 2.1. Roboty przygotowawcze Do robót przygotowawczych zalicza się co najmniej: karczowanie drzew i krzewów w pasie drogowym – czasie opracowywania koncepcji oszacowano potrzebę wycięcia 63 drzewa o średnicy do 15 cm, 52 drzewa o średnicy 16-25 cm, 84 drzewa o średnicy 26-35 cm, 14 drzew o średnicy 36-45 cm, jedno drzewo o średnicy 50 cm, 4 drzewa o średnicy 56-65 cm, 3 drzewa o średnicy 66-75 cm i jedno drzewo o średnicy 135 cm. usunięcie ziemi urodzajnej na szerokość korpusu drogowego i rowów na grubość co najmniej 20 cm, przestawienie ogrodzeń – w czasie opracowywania koncepcji stwierdzono kolizje ogrodzeń drewnianych na długości około 50 m, z drutu kolczastego na słupkach stalowych na długości ok. 1000 m oraz z segmentów stalowych na fundamencie betonowym o długości około 25 m, usunięcie kolizji z urządzeniami uzbrojenia terenu – w czasie opracowywania koncepcji stwierdzono konieczność przestawienia słupów linii energetycznej NN w km 6+324 strona prawa, w km 6+571 i 6+619 strona prawa poza urządzenia drogowe oraz przestawienie skrzynki przyłącza energetycznego kablowego w km 6+373 na granicę projektowanego pasa drogowego i skorygowanie energetycznego przyłącz kablowego do przestawionego słupa w km 6+619. 2.2. Roboty budowlane drogowe Do robót budowlanych drogowych zalicza się co najmniej: wykonanie robót ziemnych, wyprofilowanie istniejącej nawierzchni żwirowej do kształtu spodu podbudowy, poszerzenie nawierzchni żwirowej kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie o grubości 15 cm, wzmocnienie istniejącej nawierzchni żwirowej i poszerzenia geowłókniną na odcinkach drogi, gzie występuje słabe podłoże, wykonanie podbudowy zasadniczej na nawierzchni żwirowej i poszerzeniach z kruszywa łamanego, 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm, wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11W o grubości 4 cm po skropieniu podbudowy emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S o grubości 4 cm po skropieniu warstwy wiążącej emulsją asfaltową, ukształtowanie poboczy i rowów drogowych o szerokości dna 40 cm i pochyleniu skarp 1:1,5 oraz ich umocnienie poprzez humusowanie o grubości co najmniej 10 cm i obsianie trawą, wybudowanie skrzyżowań z drogami gminnymi i polnymi z nawierzchnia asfaltową o konstrukcji jak na drodze głównej, wybudowanie zjazdów do posesji zabudowanych w liczbie i szerokości co najmniej określonych w Koncepcji i długości do granicy pasa drogowego o nawierzchni z betonowej kostki brukowej koloru czerwonego o grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 i podbudowie z kruszywa naturalnego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm, zjazd w km 6+611 do zakładu produkcyjnego należy wykonać jako publiczny. wybudowanie zjazdów do posesji niezabudowanych w liczbie i szerokości co najmniej określonych w Koncepcji i długości do granicy pasa drogowego o nawierzchni z kruszywa naturalnego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur polietylenowych HDPE ściętymi ukośnie 1:1 z obrukowaniem wlotów i wylotów o powierzchni co najmniej 1,5 m2 na wlocie i 1,5 m2 na wylocie. rozebranie istniejącego przepustu pod koroną drogi z rur betonowych o średnicy 600 mm i wybudowanie nowego z rur polietylenowych HDPE lub stalowych spiralnie zwijanych o średnicy wynikającej z obliczeń przepływu wody i długości dostosowanej do korpusu drogowego, Końce rury będą ścięte ukoście w dostosowaniu do pochylenia skarp 1:1. Skarpy przy wlocie i wylocie przepustu będą umocnione narzutem kamiennym w warstwie grubości 15-+17 cm na zaprawie cementowej, ustawienie znaków pionowych z tarczami z blachy aluminiowej o grubości 2 mm, na słupkach stalowych o średnicy 60,3 mm z powłoką cynkową o grubości 90 µm - tarcze znaków powinny być pokryte folią odblaskową pierwszej generacji a znaki A-7 folią odblaskową drugiej generacji, uporządkowanie pasa drogowego po zakończeniu robót. 2.3.Dokumenty Wykonawcy W ramach zaakceptowanej kwoty umownej należy opracować niżej wymienione projekty i dokumenty: 1) Aktualne mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych – 4 egz.;. 2) Uzupełnienie badań geotechnicznych, w miarę potrzeby; 3) Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi 4) W razie potrzeby materiały do wniosku o zmianę decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 5) Projekt budowlano-wykonawczy wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi- 5 egz. 6) Dokumentację projektową instalacji i urządzeń towarzyszących (obcych) – 5 egz.; 7) Projekt stałej organizacji ruchu i urządzeń bezpieczeństwa ruchu – 4 egz. 8) Projekty podziału nieruchomości – 7 egz.; 9) Dokumentacja niezbędna do wznowienia/ustalenia pozostałych granic projektowanego pasa drogowego (poza odcinkami ustalonymi w wyniku podziałów nieruchomości) i szkic przebiegu granic całego pasa drogowego – 5 egz.; 10) Informacje i Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 5 egz.; 11) Kompletny wniosek o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej – 2 egz.; 12) Projekty organizacji ruchu na czas budowy – 3 egz.; 13) Program zapewnienia jakości – 2 egz.; 14) Uzupełniające specyfikacje techniczne – 2 egz. ; 15) Przedmiary robót- 2 egz.; 16) Dokumentacja powykonawcza – 2 egz.; 17) Mapa powykonawcza – 2 egz.; 18) Dokumentacja formalno-prawna dla nabycia praw do korzystania z nieruchomości znajdujących się poza projektowanymi liniami rozgraniczającymi drogę, a niezbędna do zrealizowania niniejszej inwestycji – 2 egz.; 19) Uzyskanie decyzji realizacji inwestycji celu publicznego; 20) Uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego imieniu Zamawiającego (w przypadku potrzeby zaprojektowania odwodnienia. 3. Mapę do celów projektowych należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami i uzyskać stosowne klauzule właściwego ośrodka geodezyjno-kartograficznego. Granice zewnętrzne pasa drogowego należy określić z dokładnością 0-0,10 m. W przypadku gdy na podstawie istniejących dokumentów operatu ewidencji gruntów, określenie granic z wymienioną dokładnością będzie niemożliwe, granice należy ustalić zgodnie z procedurą określoną w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marca 2001 r. (DZ. U. 2016 poz. 1034). Po ustaleniu szczegółowej zajętości terenu przez inwestycję należy opracować projekt podziału nieruchomości i uzyskać akceptację Zamawiającego. Następnie opracować mapy podziałowe i uzyskać stosowne klauzule ośrodka geodezyjno-kartograficznego. Ostateczna decyzja zatwierdzająca projekt podziału stanowi podstawę do utrwalenia przez Wykonawcę w terenie nowo wyznaczonych punktów granicznych pasa drogowego znakami granicznymi i dokonania zmian w księdze wieczystej oraz w katastrze nieruchomości. Stosowne wnioski winny zostać przygotowane i złożone przez Wykonawcę. 4. Należy współpracować z organami administracyjnymi w celu uzyskania stosownych decyzji, a w szczególności uczestniczyć w konsultacjach społecznych, udzielać wyjaśnień na żądanie organu, przedkładać wnioski i dokumenty bezzwłocznie w stosunku do obowiązujących terminów. Powyższy wykaz nie ogranicza obowiązku przygotowania innych dokumentów Wykonawcy niezbędnych dla zaprojektowania, budowy i użytkowania obiektów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. 5. Przystępując do opracowania wyżej wymienionych dokumentów Wykonawcy a także wszelkich innych dokumentów niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia, należy uzgodnić z Zamawiającym sposób ich akceptacji a po opracowaniu uzyskać akceptację. 6. W wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie dokumentów Wykonawcy objętych powyższym wykazem i innych dokumentów niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia, zawierające koszty uzyskania wymaganych uzgodnień oraz stanowisk, postanowień i decyzji administracyjnych związanych z opracowaniem i zatwierdzeniem dokumentacji, realizacją i przekazaniem do użytkowania jest ujęte w ramach zaakceptowanej kwoty umownej. Uwaga! Wszystkie materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe nadające się ponownego użycia należy przetransportować na bazę ODM w Myszyńcu , 07-430 Myszyniec ,ul. Reytmonta 48. Koszty związane ze składowaniem, załadunkiem, transportem i rozładunkiem tych materiałów obciążają Wykonawcę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera : szacunkowy przedmiar robót oraz program funkcjonalno – użytkowy, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Szacunkowy przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjną zgodnie z zapisami rozdziału XIII opis sposobu obliczenia ceny) 4. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ(Programie funkcjonalno – użytkowym) znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 6. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to budowa jezdni lub chodnika, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: - w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 66 8922 0009 0000 5223 2000 0020 z adnotacją Wadium na: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2509W Czarnia – Cupel – Surowe od km 6+220,00 do km 8+343,00 - w systemie zaprojektuj i wybuduj Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji „ od dnia ………… do dnia ……………” d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z : 1) formularza ofertowego zgodnego z treścią załącznika nr 1, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;– zgodnego z treścią załącznika nr 3 i nr 3.1 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 5) potwierdzenie wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa drogi gminnej Rumunki Chwały - Granica Gminy
Dodano: 2024-07-11 - Przebudowa sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lelis wraz z zakupem sprzętu do ich utrzymania
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych w Kobyłce – etap V
Dodano: 2024-07-11 - „Przebudowa ulicy Przepiórki oraz ulicy Kuropatwy w miejscowości Pęcice Małe - II”
Dodano: 2024-07-11 - "Poprawa spójności komunikacyjnej na terenie gminy Somianka"
Dodano: 2024-07-11 - Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna – PGR
Dodano: 2024-07-08 - Przebudowa drogi gminnej Krasne-Krasne-Elżbiecin
Dodano: 2024-07-08 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Nowe Miasto - etap IIIB
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa drogi Nużewo - Bielin gm. Ciechanów
Dodano: 2024-07-04