Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej nr 2039K Wieliczka - Brzegi od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 w km 0+000 do km 2+200

Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Sienkiewicza 13A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2882874 , fax. 012 2500378
  • Data zamieszczenia: 2016-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce
    ul. Sienkiewicza 13A 13A
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 2882874, fax. 012 2500378
    REGON: 35637858200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej nr 2039K Wieliczka - Brzegi od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 w km 0+000 do km 2+200
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi rozbudowa drogi powiatowej nr 2039K Wieliczka Brzegi od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 w km 0+000 do km 2+200. Zakres zadania obejmuje dwa odcinki drogi: Odcinek 1 -Rozbudowa drogi powiatowej nr 2039K Wieliczka- Brzegi od skrzyżowania Rozbudowa drogi powiatowej nr 2039K Wieliczka- Brzegi od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 w km 0+000 do km 2+200 - odcinek od km 0+000 do km 1+434,27. - wykonanie poszerzenia jezdni do 6,00 i 6,50 m wraz z wykonaniem nakładki bitumicznej - budowę chodnika o szerokości 2,00 m - budowę 2 zatok autobusowych wraz z peronami o szerokości 1,70 i 1,50 m - przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych o nawierzchni z kostki betonowej, z kruszywa i bitumicznej - przebudowę 1 wlotu drogi gminnej do drogi powiatowej 2039K -budowę kanalizacji deszczowej pod projektowanym chodnikiem z odprowadzeniem wód do istniejących rowów przydrożnych oraz istniejącej kanalizacji deszczowej ?1200 - rozbiórkę i wykonanie nowych przepustów pod przebudowanymi zjazdami - profilowanie istniejących rowów przydrożnych wraz z umocnieniem dna skarp - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu - rozbudowa i przebudowa oświetlenia ulicznego odbywać się będzie z istniejącego obwodu oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji transformatorowej nr 33127 1) zabudowa stanowisk słupowych - 3 szt. 2) podwieszenie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego przewodem AsXSn 2*25mm2- 94,0m 3) zabudowa opraw oświetlenia ulicznego - 3 szt. 4) przebudowa ( przeniesienie) istniejącej oprawy oświetlenia ulicznego 1 szt. Odcinek 2 - Rozbudowa drogi powiatowej nr 2039K Wieliczka- Brzegi od skrzyżowania z drogą krajową nr 94 w km 0+000 do km 2+200 - odcinek od km 1+434,27 do km 2+200 - wykonanie poszerzenia jezdni do 6,00 i 6,50 m wraz z wykonaniem nakładki bitumicznej - budowę chodnika o szerokości 2,00 m - budowę 2 zatok autobusowych wraz z peronami o szerokości 1,70 m - przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych o nawierzchni z kostki betonowej, z kruszywa i bitumicznej - przebudowę 3 wlotów dróg gminnych do drogi powiatowej 2039K - budowę kanalizacji deszczowej pod projektowanym chodnikiem i przebudowaną jezdnią z odprowadzeniem wód do istniejących rowów przydrożnych. - profilowanie istniejących rowów przydrożnych wraz z umocnieniem dna skarp - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu - przebudowa napowietrznej sieci elektroenergetycznej nN oraz przebudowa przyłącza kablowego nN 1) zabudowa stanowisk słupowych - 3 szt. 2) podwieszenie linii napowietrznej nN - 130,00m 3) podwieszenie obwodu oświetlenia ulicznego130,00m 4) zabudowa istniejących opraw oświetlenia ulicznego na proj. słupach 3 szt. 5) przebudowa istniejącego przyłącza kablowego nN do posesji nr 391-28 m 6) przebudowa istniejącego przyłącza kablowego nN do budynku nr 231- 12 m 7) przebudowa istniejącego przyłącza napowietrznego nN do budynku nr 227- 32 m 8) zabudowa przyłącza napowietrznego po słupie do skrzyni pomiarowej SP.-1 kpl. 9) demontaż istniejących słupów - 3 szt. 10) demontaż istniejącej linii napowietrznej NN wykonanej przewodem Al.4x50+25mm- 127,00 m - przebudowa sieci istniejącej sieci napowietrznej teletechnicznej 1) zabudowa stanowisk słupowych - 5 szt. 2) podwieszanie kabli rozdzielczych 229,0 m 3) podwieszenie przewodów istniejących - 91,0 m 4) podwieszenie przyłączy abonenckich do budynków nr. 43, 175, 12, 44 - 126,0 m 5) demontaż istniejącej podbudowy słupowej - 2 szt. 6) demontaż istniejącej sieci rozdzielczej - 225,0 m - zapewnienie osoby kierującej budową i robotami budowlanymi posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe, - zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej na czas realizacji zadania; - pozyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego dla budowanych i remontowanych zjazdów na drogi gminne, wewnętrzne (dojazdowe do gruntów rolnych) wraz z uiszczeniem stosownych opłat za zajęcie pasa drogowego na czas wykonania robót. - zabezpieczenie robót w pasach dróg publicznych z wykonaniem i zatwierdzeniem niezbędnych projektów tymczasowej organizacji ruchu, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wszystkich obiektów tj. dróg i przepustów (wraz z klauzulą właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej dla obiektów objętych pozwoleniem na budowę), - wykonanie Dokumentacji powykonawczej (operat koagulacyjny, zbiorcze zestawienie dokumentów budowy), w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym. - Dokumentacja powykonawcza inwestycji winna stanowić jeden spójny dokument zawierający co najmniej: 1) Stronę tytułową zawierającą: nazwę opracowania, numer umowy, nazwę Wykonawcy, nazwę zadania, nazwę zamawiającego i datę opracowania, 2) Spis zawartości, 3) Kopie protokołów odbiorów częściowych, 4) Kosztorysy powykonawczy, 5) Inwentaryzację powykonawczą (dla obiektów objętych pozwoleniem na budowę inwentaryzacja winna zawierać klauzulą właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjne i zostać dostarczona w 2 egzemplarzach), 6) Kompletne Dzienniki budowy w zakresie niezbędnym do złożenia właściwemu organowi nadzoru budowlanego zawiadomień o zakończeniu budowy. 7) Oświadczenia Kierownika budowy niezbędne do złożenia właściwemu organowi nadzoru budowlanego zawiadomień o zakończeniu budowy 8) Protokoły odbioru od: zarządców dróg; gestorów zabezpieczanych sieci; zarządców cieków, potoków i rowów itp., 9) Atesty, aprobaty techniczne, ekspertyzy itp., 10) Oświadczenie Wykonawcy o tym że zadanie zostało wykonane zgodnie z Dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz opiniami, uzgodnieniami, decyzjami i obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną, a także zgodnie ze sztuką budowlaną oraz umową, 11) Oświadczenie o realizacji przedmiotu umowy bez udziału/lub z udziałem podwykonawców, kopie umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami itp., 12) Kopię umowy. Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ: - Przedmiar robót stanowiący załącznik C do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik D do SIWZ, - Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik E do SIWZ. Dopuszcza się możliwość ograniczenia zakresu zamówienia, jeżeli zaistnieje taka konieczność, a cena brutto części zamówienia z realizacji której zrezygnuje zamawiający będzie wynosiła maksymalnie 10% ceny całkowitej brutto określonej w paragrafie 9 ust. 1 umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania wnosi wadium w wysokości: 50 000,00 zł. najpóźniej do dnia 19.02.2016 r. do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). Wykonawca sam wybiera sobie formę wadium. W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zarządu Dróg Powiatowych Nr 98-86190006-0010-0200-7168-0002 Małopolski Bank Spółdzielczy w Wieliczce. Wadium wniesione w pieniądzu na konto ZDP musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego najpóźniej do dnia 19.02.2016 r. do godz. 09:00. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej, dokument należy umieścić w oryginale, w kopercie wraz z ofertą (ale nie łączyć trwale z pozostałymi dokumentami. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od terminu składania ofert. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt 11.12 SIWZ. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach