Przetargi.pl
BZP.271.10.2016 wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu działki na cele publiczne rekreacyjno-wypoczynkowe w ramach zadania inwestycyjnego nr 2015/02 Dostosowanie nieruchomości przy ul. Guty na cele publiczne w Zakopanem

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2016-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.10.2016 wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu działki na cele publiczne rekreacyjno-wypoczynkowe w ramach zadania inwestycyjnego nr 2015/02 Dostosowanie nieruchomości przy ul. Guty na cele publiczne w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiot zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu działki na cele publiczne rekreacyjno-wypoczynkowe w ramach zadania inwestycyjnego nr 2015/02 Dostosowanie nieruchomości przy ul. Guty na cele publiczne w Zakopanem. W ramach zadania należy wykonać w szczególności: 3.1. roboty pomiarowe geodezyjne wytyczenie urządzeń, inwentaryzacja powykonawcza, 3.2. wycinkę drzew z wywozem materiału na miejsce wskazane przez Zamawiającego z następującymi zastrzeżeniami: - drewno dłużycowe i użytkowe pozyskane z wycinki drzew na działkach Gminy Miasto Zakopane będzie podlegało ocenie i wycenie po ścięciu, zgodnie z Zarządzeniem nr 29/2016 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 22.02.2016 r., a jego wartość brutto zostanie odjęta od wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 20 ust. 1 umowy i będzie stanowiło własność Wykonawcy, - drewno opałowe, trociny i gałęziówka powstałe w trakcie pozyskiwania drewna, stanowią odpad i podlegają zagospodarowaniu na własne potrzeby przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującym regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Zakopane. (Zarządzenie Burmistrza opublikowane jest na stronie www.zakopane.eu -BIP-Zarządzenia Burmistrza 2016 r.) 3.3. karczowanie pni z uprzątnięciem trocin i fragmentów pni z terenu budowy; 3.4. roboty rozbiórkowe istniejącego ogrodzenia z żerdzi drewnianych wraz z transportem materiału z rozbiórki i ułożeniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 3.5. wszelkiego rodzaju roboty ziemne konieczne dla zrealizowania inwestycji, 3.6. podbudowy i nawierzchnie placu zabaw i siłowni zewnętrznej (profilowanie zagęszczanie podłoża, ułożenie geowłókniny i taśmy rozgradzającej, podbudowa z kruszyw, nawierzchnia żwirowa ogrodowa), 3.7. dostawę i montaż urządzeń placu zabaw, siłowni zewnętrznej i pozostałego terenu zgodnie z dokumentacja projektową, wraz z wykonaniem fundamentów, 3.8. ogrodzenie panelowe na słupkach stalowych z deską betonową; stalowe elementy ogrodzenia powlekane poliestrem w kolorze zielonym; 3.9. kompletne oświetlenie parkowe z ekonomicznymi oprawami typu LED, kompletną szafkę rozdzielni oświetlenia wraz ze sporządzeniem dokumentacji stosownych badań i sprawdzeń wykonanej instalacji, 3.10.roboty rozbiórkowe elementów dróg (krawężników lub innych obramowań jezdni wraz z ławą betonową, nawierzchni, słupków, tablic, znaków drogowych) w zakresie przejścia dla pieszych na ul. Guty, 3.11.przejście dla pieszych na ul. Guty w granicach istniejącego pasa drogowegow zakresie: 3.11.1.grubowarstwowego oznakowania poziomego - przejścia dla pieszych, 3.11.2. nowego oznakowania pionowego (wraz z naklejkami w kolorze żółtym na słupach i słupkach zlokalizowanych w ciągach dla pieszych), 3.11.3. wbudowania obrzeży i krawężników betonowych na ławie betonowej, 3.11.4. wykonania podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 3.11.5. nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 3.11.6. wbudowania płyt antypoślizgowych w wypustami w kolorze żółtym, 3.12.zabezpieczenie infrastruktury obcej (sieci elektroenergetycznej, teletechnicznej, ciepłowniczej, gazowej) jeżeli taka potrzeba wystąpi w trakcie robót, 3.13.regulację wysokościową skrzynek, zasuw i hydrantów oraz regulację wysokościową włazów i zwieńczeń studni kanalizacyjnych, 3.14.rekultywację terenów zielonych (zebranie, wywiezienie zanieczyszczonej ziemi, dowóz i rozścielenie ziemi urodzajnej na teren zielony, plantowanie z obsianiem trawą), 3.15.zasadzenie drzew zgodnie z dokumentacją zagospodarowania. 3.16.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w przedstawionym projekcie. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa Umowa. 3.17.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem oraz na zamontowane urządzenia 3.18Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. Przedmiot zamówienia podany w pkt. 3 szczegółowo opisuje załącznik nr 1 do siwz na który składają się 1)Dokumentacja projektowa 2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR), 3)Przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 5 000,00 zł( słownie: pięć tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium ma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 25 kwietnia 2016 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 25 kwietnia 2016 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter). UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach