Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1908E na odc. od drogi wojewódzkiej nr 483 do msc. Magdalenów - dok. projektowo-kosztorysowa (ZRID)

Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, Lipowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0446327914, , fax. 0446327922
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie
    Lipowa 67A
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 0446327914, , fax. 0446327922
    REGON: 59065360100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat-belchatowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej nr 1908E na odc. od drogi wojewódzkiej nr 483 do msc. Magdalenów - dok. projektowo-kosztorysowa (ZRID)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z wszystkimi uzgodnieniami i uzyskaniem zezwolenia na realizację inwestycji w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1474 z późn. zm.) w ramach realizacji zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1908E na odc. od drogi wojewódzkiej nr 483 do msc. Magdalenów– dok. projektowo –kosztorysowa (ZRID)”. 2. Zakres prac projektowych obejmuje rozbudowę drogi powiatowej nr 1908E polegające na odtworzeniu i wzmocnieniu nawierzchni jezdni, budowie chodnika, poboczy, niezbędnego odwodnienia, usunięciu ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem, przebudowie istniejących zjazdów do granicy pasa drogowego oraz na budowie kanału technologicznego zależnej od decyzji ministra właściwego do spraw informatyzacji. Zakres projektowanej inwestycji obejmuje odcinek drogi powiatowej od skrzyżowania z drogą wojewódzką 483 do miejscowości Magdalenów (skrzyżowanie z drogą gminną) o długości ok. 2,6 km. Lokalizacja chodnika uzależniona od warunków terenowych. Chodnik o nawierzchni z kostki brukowej betonowej koloru szarego, oddzielony od jezdni krawężnikiem. 3. Klasa techniczna drogi: Z. 4. Przedmiotowa droga posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej oraz zmiennej szerokości (śr. szer. 5,0 m). Na całym odcinku drogi występują obustronne pobocza gruntowe oraz lokalnie występujące rowy. W pasie drogowym drogi powiatowej zlokalizowana jest sieć oświetlenia ulicznego, sieć wodociągowa oraz sieć kanalizacji sanitarnej. 5. Zamawiający zakłada podział dokumentacji projektowej na 3 etapy (w uzgodnieniu z Zamawiającym). 6. Wykonawca zobligowany jest do: 1) przygotowania wniosku do ministra właściwego do spraw informatyzacji o wydanie decyzji zwalniającej Zamawiającego z obowiązku budowy kanału technologicznego, o której mowa w art. 39 ust. 6C ustawy o drogach publicznych. W przypadku decyzji odmownej ministra Wykonawca sporządzi dokumentację projektową uwzględniającą budowę kanału technologicznego, 2) uzyskania pisemnej akceptacji lokalizacji istniejących zjazdów od właścicieli nieruchomości, 3) konsultowania proponowanych rozwiązań projektowych z Zamawiającym, 4) pozyskania aktualnej mapy do celów projektowych i przekazania Zamawiającemu wersji elektronicznej zapisanej jako plik z rozszerzeniem dxf oraz wykonania pomiarów sytuacyjno – wysokościowych w terenie, 5) sporządzenia dokumentacji geodezyjno – prawnej map podziałowych (szacowana ilość działek do podziału 80 sztuk), 6) sporządzenia inwentaryzacji zieleni przeznaczonej do wycinki (w razie konieczności), 7) dostosowania sposobu odtworzenia i wzmocnienia nawierzchni jezdni (określenia kategorii ruchu) na podstawie wykonanego we własnym zakresie pomiaru natężenia ruchu oraz badań konstrukcji istniejącej nawierzchni i podłoża gruntowego, 8) przekazania Zamawiającemu opracowań dotyczących wykonanych pomiarów natężenia ruchu w ciągu drogi powiatowej nr 1908E oraz badań konstrukcji istniejącej nawierzchni i podłoża gruntowego, 9) sporządzenia kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej opisanej bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, 10) uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji oraz warunków technicznych usunięcia kolizji od gestorów poszczególnych sieci zgodnie z wymaganiami szczegółowymi i z obowiązującymi przepisami na podstawie przekazanego przez Zamawiającego upoważnienia, 11) sporządzenia i zatwierdzenia jednego projektu stałej organizacji ruchu z podziałem na 3 etapy (3 egz.), 12) uzyskania jednej decyzji ministra właściwego do spraw informatyzacji dotyczącej budowy kanału technologicznego z uwzględnieniem podziału dokumentacji na 3 etapy, 13) uzyskania jednej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) z uwzględnieniem podziału dokumentacji na 3 etapy, 7. Zamawiający przewiduje ubieganie się o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację przedmiotowego zadania i w związku z tym Wykonawca zobligowany będzie do zaprojektowania, w ramach opracowania projektu stałej organizacji ruchu, dodatkowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dających Zamawiającemu możliwość uzyskania dodatkowych punktów. 8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał oględzin terenu. 9. Dokumentacja projektowa dla każdego z etapów powinno zawierać: 1) projekt budowlany - 4 egz., 2) projekt wykonawczy - 4 egz., 3) przedmiar (ślepy kosztorys) - 2 egz., 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz., 5) kosztorys inwestorski - 2 egz., 6) aktualny podkład geodezyjny (mapa do celów projektowych), 7) mapy podziałowe, 8) inwentaryzację zieleni przewidzianej do wycinki (w formie tabelarycznej z uwzględnieniem lokalizacji, gatunku i obwodu drzew oraz powierzchni i rodzaju krzewów -w razie konieczności), 9) oświadczenie, iż w dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę wyroby,urządzenia i technologie nie zostały opisane za pomocą znaków towarowych, nazw producentów i patentów, 11. Dokumentację należy wykonać w formie tradycyjnej papierowej oraz w wersji elektronicznej przekazanej na płycie CD. Wersję papierową należy przekazać w segregatorze, wraz z oświadczeniem o zgodności wersji papierowej z wersją elektroniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 25.02.2019 r. o godz. 09:00. 4. Wadium może być wniesione w formie: 1) pieniędzy; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić przekazem bankowym na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy: Getin Noble Bank w Bełchatowie nr 18 1560 0013 2001 3349 0000 0004. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: 1) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego), lub 2) kopię dokumentu będącego inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego. 7. Niewniesienie wadium albo wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, b) dowód wniesienia wadium, c) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ, e) stosowne pełnomocnictwo(a).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach