Powiat Mrągowski - Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 11-700 Mrągowo, Nowogródzka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 419 580, , fax. 897 419 590
- Data zamieszczenia: 2019-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Mrągowski - Powiatowy Zarząd Dróg
Nowogródzka 1
11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 419 580, , fax. 897 419 590
REGON: 51075108800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.mragowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1775N w miejscowości Zełwągi od km 0+031 do km 1+497 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1775N w miejscowości Zełwągi od km 0+031 do km 1+497”. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o numerach: 261, 69/4, 69/5, 223/2, 118, 269/5, 120/4, 214/1 i 1628 położonych w obrębie ewidencyjnym Zełwągi, Gmina Mikołajki. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: 1) Roboty drogowe ( branża drogowa ) w tym: a) roboty przygotowawcze, b) roboty rozbiórkowe, c) roboty ziemne, d) podbudowa, e) nawierzchnie bitumiczne, f) krawężniki i obrzeża, g) chodniki, h) zjazdy z kostki brukowej, i) zieleń, j) oznakowanie drogi, urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 2) Roboty budowlane w pasie drogowym ( branża budowlana), w tym: a) przebudowa kolidujących schodów do budynku nr 64, b) przebudowa schodów terenowych do budynku świetlicy, c) budowa ogrodzenia działki świetlicy wiejskiej. 3) Budowa oświetlenia ulicznego ( branża energetyczna), w tym: a) roboty rozbiórkowe, b) budowa oświetlenia ulicznego, c) wymiana słupa żelbetowego na slup wirowany, d) przebudowa linii kablowych. 4) Budowa kanalizacji deszczowej ( branża sanitarna ), 5) Przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej ( branża telekomunikacyjna). Uwaga – Usunięcie (wycinkę) i nasadzenia drzew należy wykonać zgodnie z zaleceniami określonymi w decyzji Nr 3/2017 z dnia 31.05.2017r. o środowiskowych uwarunkowaniach wydanej przez Urząd Miasta i Gminy Mikołajki i zgodnie z decyzją nr 1/2017 z dnia 08.09.2017r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydaną przez Starostę Mrągowskiego, a także z decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie na zniszczenie siedlisk i okazów gatunków chronionych porostów - z dnia 4 czerwca 2019 roku znak WOPN.6400.94.2019.JCH. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarze robót, SIWZ, wzorze umowy wraz załącznikami. 3.Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji w celu oceny warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji, koniecznych i przydatnych do sporządzenia oferty. Koszt odwiedzenia miejsca budowy ponosi Wykonawca. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji projektowej. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność.Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, 1276, 1496, 1669, 2245, z 2019 r. poz.51), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 459 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.). Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. Na podstawie art.29 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 paragraf 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks Pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robot, czyli tzw. pracowników fizycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 70 000,00 zł, słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 2. Wymagania dotyczące wadium Zamawiający zamieści ł w Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia w rozdziale XI.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wraz z kosztorysami ( opracowanie kosztorysów wg. opisu określonego w rozdziale XIII SIWZ",) 2.Wymagane oświadczenia – wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, 3. Dowód wniesienia wadium - Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu złożonych ofert zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kruklanki
Dodano: 2024-04-19 - „Przebudowa drogi gminnej Mikołajki - Lipowy Dwór”
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa drogi Skierki – Moruny – III etap.
Dodano: 2024-04-12 - Budowa odcinka drogi gminnej nr 101041N w miejscowości Przezmark, gmina Elbląg
Dodano: 2024-04-08 - „Budowa dróg leśnych i placów składowych w leśnictwach Klasztorne i Słobity”
Dodano: 2024-04-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1567N Szczurkowo-Wodukajmy-Sępopol-Glitajny - Etap II
Dodano: 2024-04-03 - Remont dróg gminnych w miejscowości Srokowo, ul. Wiejska oraz ul. Zielona
Dodano: 2024-03-21 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn.: „Przebudowa dróg w miejscowości Zajączkowo i Nowe Ramoty”
Dodano: 2024-03-19 - POLSKI ŁAD to szansa na zniwelowanie różnić rozwojowych na terenach popegeerowskich w gminie Sępopol - modernizacja dróg oraz infrastruktury oświetleniowej (2 postępowanie - zmieniony zakres)
Dodano: 2024-03-13 - Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Banie Mazurskie
Dodano: 2024-03-07