Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1509W w miejscowości Czubin wraz z budową mostu

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7381400 , fax. 22 7289247
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    ul. Drzymały 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 22 7381400, fax. 22 7289247
    REGON: 01326714400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej nr 1509W w miejscowości Czubin wraz z budową mostu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1509W w miejscowości Czubin wraz z budową mostu Rozbudowa w zakresie: Etap I 1) wykonanie projektu wykonawczego wraz z projektem czasowej organizacji ruchu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 2) uzyskanie zatwierdzenia od Zamawiającego, Etap II 1) dokonanie zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót do właściwych organów, 2) wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, 3) przebudowa odcinka drogi długości ok. 135 m i obiektu mostowego, na podstawie zatwierdzonego projektu, 4) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/potwierdzenia o niewniesieniu sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określają: 1) zał. A Program Funkcjonalno-Użytkowy, 2) zał. B projekt budowlany, stanowiący załącznik do decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej nr 1/2020 z dnia 14.01.2020 r. wraz z dokumentacją geologiczną. 3) zał. C – projekt umowy. Warunkiem przystąpienia do robót jest zaprojektowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas budowy. GWARANCJA Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji w wymiarze co najmniej 36 miesięcy (maksymalny okres gwarancji to 72 miesiące). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego niż 72 miesiące okresu gwarancji, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty maksymalny okres określony w SIWZ, tj. 72 miesiące, natomiast w umowie uwzględniony będzie okres gwarancji zgodny ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zgodnie z § 11 ust. 2 projektu umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na wykonane roboty zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Bieg rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) formularz oferty – /zał. nr 1/; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – /zał. nr 2/; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – /zał. nr 3/; 4) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy. 5) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach