Powiat Niżański ogłasza przetarg
- Adres: 37400 Nisko, Pl. Wolności
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 158 412 057 , fax. 158 412 700
- Data zamieszczenia: 2017-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
Pl. Wolności 2
37400 Nisko, woj. podkarpackie
tel. 158 412 057, fax. 158 412 700
REGON: 83040919800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1051R ul. Sopocka w Nisku na odcinku o dł. 1300 mb” - opracowanie dokumentacji projektowo – wykonawczej - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1051R ul. Sopocka w Nisku na odcinku o dł. 1300 mb” - opracowanie dokumentacji projektowo – wykonawczej. Na przedmiot zamówienia składa się: 1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi w tym budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1051R ul. Sopocka w Nisku wraz z uzgodnieniami, opiniami, decyzjami i pozwoleniami niezbędnymi do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizacji inwestycji drogowej w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2031 z późn. zm.). 2) Przygotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zamierzenia budowlanego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, zawierającego niezbędne załączniki wymagane ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Przedmiot opracowania zlokalizowany jest przy drodze powiatowej Nr 1051R ul. Sopocka w Nisku i obejmuje odcinek o długości ok. 1300 mb, którego początek przypada od granicy pasa kolejowego działki ew. nr 440/4 (obręb Nisko) do mostka na rzece Barcówka (granica działki nr 1427/5 obręb Nisko). Dokumentacja projektowa powinna zawierać projekt budowy chodnika – strona prawa, wzmocnienie nawierzchni jezdni, oraz odwodnienie (projekt kanalizacji deszczowej przedmiotowego odcinka drogi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 3) Wykonawca sprawować będzie nadzór autorski w sposób i na zasadach określonych w ustawie Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r., art. 20 ust. 1 pkt 4 ppkt a i ppkt b (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.), przy czym koszty sprawowania nadzoru autorskiego należy uwzględnić w cenie oferty. 4) Przez zapłatę wynagrodzenia Zamawiający nabywa prawa autorskie i prawa majątkowe do dokumentacji projektowej. 5) Zamawiający wymaga aby dokumentacja uwzględniała wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 5. Zamawiający określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), zgodnie z którym przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem: Projektant/Projektanci z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w branży budowlanej. 5.1 W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia wskazane w ust. 5 czynności, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od daty zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą przedłoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie Wykonawcy i/lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje/wykonują osoba/osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. W przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu, Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem zanonimizowanej kopii umowy o pracę dotyczących osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności w zakresie realizacji zamówienia lub innych dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień. 5.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/ podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem zanonimizowanej kopii umowy o pracę dotyczących osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności w zakresie realizacji zamówienia lub innych dodatkowych dokumentów, oświadczeń i wyjaśnień. Wykonawca/ podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami , zasilaniem energ.przepompowni i przyłączami dla miejscowości Kobyle ,
Dodano: 2024-06-28 - Zaprojektowanie rozbudowy stacji uzdatniania wody w Skołyszynie wraz z budową sieci wodociągowej rozdzielczej dla miejscowości Harklowa, Pusta Wola i Kunowa
Dodano: 2024-06-10 - „Wykonanie dokumentacji projektowo-budowlanej dla stabilizacji osuwisk"
Dodano: 2024-06-04 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA MODERNIZACJI OBIEKTÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
Dodano: 2024-05-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dachu i prac restauratorskich budynków szkoły i sali gimnastycznej Zespołu Szkół im. Prof. Groszkowskiego w Mielcu przy ul. Kilińskiego
Dodano: 2024-05-13 - Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
Dodano: 2024-04-25 - Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego dotyczącego budynku kina Ballada w Stalowej Woli.
Dodano: 2024-04-23 - Wykonanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1818R Radymno-Chałupki Medyckie w km 1+398 do 5+825
Dodano: 2024-04-11 - „Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy istniejącej sieci wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Zagórz”
Dodano: 2024-03-13 - Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Jarowej od ul. Nowogrodzkiej do pętli autobusowej z uzyskaniem decyzji o ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego nad robotami
Dodano: 2024-03-11