Przetargi.pl
ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI KLOTYLDZIN

Gmina Margonin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-830 Margonin, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 846 068 , fax. (067) 284 72 73
  • Data zamieszczenia: 2017-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Margonin
    ul. Kościuszki 13
    64-830 Margonin, woj. wielkopolskie
    tel. 672 846 068, fax. (067) 284 72 73
    REGON: 52940490957
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI KLOTYLDZIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem planowanej inwestycji jest rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Klotyldzin zlokalizowana jest w województwie wielkopolskim, w powiecie chodzieskim, na terenie gminy Margonin na nieruchomościach nr 47, 45/1, 36/13, 36/35, 36/34, 40/2, 45/3, 36/10, 348/5, 8328/2, 43, 42/2, 8328/3, 21, 22/3, 20/7, 24/2, w obrębie ewidencyjnym Klotyldzin. Planowana inwestycja jest zlokalizowana w obszarze niezabudowanym po obu stronach drogi występuje rozproszona zabudowa gospodarcza. Nawierzchnię projektowanej drogi o długości 1,567 km zaprojektowano w warstwie ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S oraz w warstwie wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 P. Szerokości projektowanej drogi wynoszą 5,6 m (km 0 + 000,00 do 0 + 064,62) oraz 5 m (km 0 + 064,62 do 1 + 566,54) wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m na odcinku (km 0 + 000,00 do 1 + 566,54). Na terenie nieleśnym występuje sto dwadzieścia jeden drzew kolidujących z przedmiotową inwestycją. Wykonawca robót będzie odpowiedzialny za wykonanie wycinki w/w drzew. Drzewa znajdujące się na terenie należącym do Lasów Państwowych na dz. nr 8328/2 oraz 8328/3 zostaną wycięte i uprzątnięte z terenów inwestycyjnych przez Lasy Państwowe, a usunięcie pni z korzeniami należy do obowiązków wykonawcy. Zakres realizowanych robót obejmuje następujące prace drogowe: - Roboty przygotowawcze (odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, usunięcie drzew i krzaków, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórka elementów dróg i ulic), - Roboty ziemne (wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, wykonanie nasypów), - Podbudowy (koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, ulepszone podłoże z mieszanki związanej cementem o Rm = 2,5 MPa, podbudowa z betonu asfaltowego), - Nawierzchnie (warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 P, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S), - Roboty wykończeniowe (umocnienie powierzchni skarp i rowów warstwą ziemi urodzajnej o grubości po zagęszczeniu 10 cm, umocnienie poboczy), - Urządzenia bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome cienkowarstwowe, oznakowanie pionowe), - Inne roboty (zabezpieczenie wytrzymałościowe sieci, regulacja pionowa urządzeń podziemnych). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo w przedmiarze robót budowlanych. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 8. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazw marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, „produktów” ma wyłącznie charakter przykładowy. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie uzyskania wymaganych prawem decyzji, pozwoleń bądź uchylenia lub unieważnienia tych dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 8.2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15.000,00 zł słownie: piętnaście tysięcy złotych brutto 00/100. 8. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 8. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Chodzież/ oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją: "wadium – ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWŚCI KLOTYLDZIN” 8.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8.9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 8.10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 8.11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 8.12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 8.13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach