Przetargi.pl
Rozbudowa drogi gminnej Lipowiec – Brzeski Kołaki – w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Chorzele ogłasza przetarg

  • Adres: 06330 Chorzele, ul. Stanisława Komosińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 516 540 , fax. 297 516 530
  • Data zamieszczenia: 2017-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chorzele
    ul. Stanisława Komosińskiego 1
    06330 Chorzele, woj. mazowieckie
    tel. 297 516 540, fax. 297 516 530
    REGON: 55066788200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi gminnej Lipowiec – Brzeski Kołaki – w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej łączącej miejscowość Lipowiec z miejscowością Brzeski Kołaki – w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na budowę, rozbudowę drogi gminnej łączącej miejscowość Lipowiec z miejscowością Brzeski Kołaki wraz z usunięciem kolizji energetycznej, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie drogi gminnej oraz oddanie do użytkowania odcinka od km 0+000,00 do km 3+170,00. Zakres prac projektowych obejmuje w szczególności : -materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami, -sporządzenie projektu budowlanego wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi, -inwentaryzacja zieleni przewidzianej do likwidacji, -sporządzenie projektów budowlanych i wykonawczych branży drogowej i elektrycznej z kompletem wymaganych uzgodnień, -sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wymienionych wyżej branż odpowiadające rozwiązaniom Projektu budowlanego i Projektu wykonawczego, -sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych i kosztorysów inwestorskich dla wymienionych wyżej branż, -opracowanie informacji i planu dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, -sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień, -dokumentacja niezbędna do wznowienia/ustalenia/wydzielenia granic pasów drogowych znajdujących się w liniach rozgraniczających ustalonych w decyzji ZRID wraz ze szkicem przebiegu granic pasów drogowych dla dróg wybudowanych w ramach inwestycji, -uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej; -dokumentację powykonawczą. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: -budowa konstrukcji nawierzchni jezdni o warstwie ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, -oznakowanie pionowe, -usunięcie kolizji energetycznej. Zadanie obejmuje działki o numerach: 187, 207, 212, 226, 228, 2184 w obrębie nr 7 Brzeski Kołaki, 42/5, 176, 179, 185 w obrębie nr 24 Lipowiec. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania będzie wynikał z uzgodnionej i przyjętej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Inwestycja będzie realizowana w trzech niezależnych etapach: - ETAP I obejmujący opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie prawomocnych wymaganych prawem decyzji oraz pozwoleń na budowę - w terminie do 30.09.2017r. - ETAP II polega na kompleksowym zrealizowaniu robót na odcinku od km 0+000,00 do km 1+000,00 – w terminie do 15.11.2017 r. - ETAP III polega na kompleksowym zrealizowaniu robót na odcinku od km 1+000,00 do km 3+170,00 wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie – w terminie do 31.08.2018 r. UWAGA: 1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 4 do SIWZ, który stanowi Program Funkcjonalno – Użytkowy dla zadania „Rozbudowa drogi gminnej Lipowiec – Brzeski Kołaki”. 2)Zamawiający z uwagi na sposób finansowania i rozliczania zadania pomocniczo, w celu skalkulowania ceny ryczałtowej załącza przedmiar robót poszczególnych branż, szacunkowy wykaz robót przygotowawczych i rozbiórkowych oraz szacunkowe zestawienie robót nawierzchniowych (w załączniku nr 4 do SIWZ). Mając powyższe na uwadze od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy wymagać się będzie rozpisania ceny ryczałtowej na pozycje jak w załączonym przedmiarze, oraz wyodrębnienia ceny za wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej na formularzu udostępnionym przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15.000,00 złotych, słownie: piętnaście tysięcy złotych. 3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach w zależności od wyboru wykonawcy: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), 2)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Przasnyszu Nr 17 8924 0007 0025 0216 2003 0001 z adnotacją: "Wadium - Rozbudowa drogi gminnej Lipowiec – Brzeski Kołaki w systemie zaprojektuj i wybuduj”. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 3)Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5)Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 6)Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7)Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8)Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. Dokument wadialny musi identyfikować wykonawcę, oraz zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium w przedmiotowym postępowaniu. 9)Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. Wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. 10)W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp (opisanego w pkt 14.5. a) SIWZ). 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy pzp (opisanego w pkt. 14.4.1 SIWZ) jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b)Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach