Przetargi.pl
Rozbudowa dróg na terenie Gminy Miedziana Góra

Gmina Miedziana Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 26-085 Miedziana Góra, ul. Urzędnicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 303-16-26 , fax. 41 303-16-05
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedziana Góra
    ul. Urzędnicza 18
    26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 303-16-26, fax. 41 303-16-05
    REGON: 29101032300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedziana-gora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa dróg na terenie Gminy Miedziana Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa dwóch dróg: ul. Leśnej w msc. Ciosowa i ul. Kamiennej w msc. Miedziana Góra Przedmiot zamówienia przewidziany do realizacji przy dofinansowaniu Wojewody Świętokrzyskiego w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części, które obejmują: 3.2.1. Części 1: Rozbudowa drogi gminnej nr 346011T wraz z odwodnieniem na ul. Leśnej w msc. Ciosowa, oraz na działce drogowej nr 399 w msc. Ćmińsk, o łącznej długości 1 790m, gm. Miedziana Góra (rozbudowa drogi gminnej nr 346011T od km 0+000 do km 1+818,50 o długości 1818,50 mb, w tym w zakresie drogi gminnej: dł. 1790m, w zakresie dróg powiatowych: 28,5m) a) Roboty Budowlane: • Roboty drogowe: − roboty pomiarowe wraz z geodezyjną inwentaryzacyjną powykonawczą, − roboty rozbiórkowe, − roboty ziemne, − przepusty pod koroną drogi, w tym dwa przepusty o średnicy Ø60, jeden Ø70, jeden skrzynkowy o wym. 2,5x1,5m, − przepusty pod zjazdami, umocnienie skarp i dna rowów, − oznakowanie pionowe, − plantowanie i humusowanie, − regulacja wysokościowa studzienek i skrzynek, zabezpieczenie sieci wodociągowej, przestawienie hydrantów, − konstrukcje nawierzchni: Konstrukcję nawierzchni drogowych zaprojektowano dla kategorii ruchu KR2. Jezdnia: − warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 4cm, − warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 8cm, − siatka wzmacniająca pomiędzy warstwami bitumicznymi – na styku istniejącej konstrukcji nawierzchni z nową, − podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20 cm, − warstwa mrozoodporna z mieszanki związanej cementem C1,5/2,0 gr. 20 cm, Zjazdy: − nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm, − podsypka grysowa 2/5 mm gr. 5 cm, − podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 15 cm, − stabilizacja gruntu cementem C1,5/2,0 gr. 15 cm. Chodniki: − nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm, − podsypka grysowa 2/5 mm gr.5 cm, − stabilizacja gruntu cementem C1,5/2,0 gr. 15 cm. Pobocze: − warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/16 gr. 15 cm. • Budowa oświetlenia ulicznego, • Przebudowa kolizji z infrastrukturą telekomunikacyjną, • Wycinka kolidujących drzew i krzewów UWAGA 1: Zgodnie z art. 20b ustawy z 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Lasy Państwowe dokonają bezpłatnej wycinki i uprzątnięcia drzew i krzewów z działek będących ich własnością. Drewno z tej wycinki staje się własnością Lasów Państwowych. Zarządca drogi wycina i pokrywa koszty wycinki drzew i krzewów z gruntów będących własnością Lasów Państwowych, których wiek nie przekracza 20 lat. b) Tablice Informacyjne: Wykonanie, dostawa i montaż oraz konserwacja 2 szt. tablic zewnętrznych informacyjnych, wolnostojących wraz z słupkami: • tablice powinny zawierać co najmniej nazwę Funduszu, nazwę Zadania i kwotę udzielonego dofinansowania w ramach Funduszu Dróg Samorządowych, • Wymiary: wys. 80 cm x szer. 120 cm LUB wymiary dostosowane tak aby napisy były widoczne i czytelne, • materiał: blacha ocynkowana gr. min. 3 mm lub dibond, tył malowany proszkowo, lico wydruk wielkoformatowy zabezpieczony laminatem, • kolorystyka: pełna, • technika: tablice wykonane techniką gwarantującą odporność na warunki atmosferyczne, wysoką estetykę, czytelność zamieszczonych na niej informacji oraz wierność wykonania i odwzorowania elementów graficznych i kolorów (tablice mają zapewnić trwałość i niezmienność kolorystyki przez okres minimum 5 lat), • tablica jednostronna, wolnostojąca, umieszczona na słupkach w taki sposób, aby dolna krawędź tablicy po wbudowaniu w terenie znajdowała się na takiej wysokości nad poziomem terenu, aby tablica była widoczna (wysokość umieszczenia należy uzgodnić z Zamawiającym), • tablice muszą być zamocowane w taki sposób, aby gwarantowały ich stabilność oraz bezpieczeństwo, • słupki – rura ocynkowana w całości o średnicy min. Ø 50 - 4 szt., • obejmy uniwersalne, • montaż poprzez zabetonowanie słupków, • montaż tablic odbywać się będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wszystkie elementy powinny posiadać certyfikaty, atesty. Wykonawca po przygotowaniu projektu tablicy, prześle do Zamawiającego projekt, celem jego akceptacji. 3.2.2. Część 2: Rozbudowa drogi w ramach zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem na odcinku ul. Kamiennej od km: 0+170 do km: 0+614 w msc. Miedziana Góra, gm. Miedziana Góra (rozbudowa drogi odcinek długości 444 m). a) Roboty Budowlane: • odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, • roboty ziemne, • roboty rozbiórkowe, • wykonanie podbudowy zasadniczej o gr. warstwy 20 cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3, 0/31,5 mm (w miejscach wymagających poszerzenia i wzmocnienia drogi), • wykonanie podbudowy pomocniczej o gr. warstwy 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa (w miejscach wymagających poszerzenia i wzmocnienia drogi), • wykonanie podbudowy o gr. warstwy 20 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 1,5 MPa (w miejscach wymagających poszerzenia i wzmocnienia), • wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W 50kg/m2 o przeciętnej gr. po zagęszczeniu 2 cm, • wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm, • wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S o gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm, • odwodnienie drogi poprzez rowy odwadniające i studzienki ściekowe Ø 500mm z osadnikiem i wpustem ulicznym WUKD kl. D-400 z przykanalikami, • umocnienie dna rowu betonowymi płytami ażurowymi 60x40x10 cm, • budowę przepustu pod koroną drogi z rur HDPE Ø 600mm, • budowę chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm na podbudowie zasadniczej o gr. warstwy 10 cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3, 0/31,5 mm, • budowę zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm o konstrukcji podbudowy dla zjazdów przez chodnik: podbudowa pomocnicza o gr. warstwy 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa i podbudowa zasadnicza o gr. warstwy 15cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3, 0/31,5 mm, • budowę zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm o konstrukcji podbudowy dla zjazdów nad przepustami Ø 500 mm: podbudowa pomocnicza o gr. warstwy 20 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm =1,5 MPa i podbudowa zasadnicza o gr. warstwy 15cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3, 0/31,5 mm, • ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 cm na ławie z betonu C8/10, • ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, • utwardzenie jednostronnego pobocza o szerokości 1 m o konstrukcji: - warstwa dolna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, - warstwa górna z jasnego kruszywa łamanego gr. 10 cm, • budowę zbiornika retencyjno – wyparkowego. b) Tablice Informacyjne: Wykonanie, dostawa i montaż oraz konserwacja 2 szt. tablic zewnętrznych informacyjnych, wolnostojących wraz z słupkami: • tablice powinny zawierać co najmniej nazwę Funduszu, nazwę Zadania i kwotę udzielonego dofinansowania w ramach Funduszu Dróg Samorządowych, • wymiary: wys. 80 cm x szer. 120 cm LUB wymiary dostosowane tak aby napisy były widoczne i czytelne, • materiał: blacha ocynkowana gr. min. 3 mm lub dibond, tył malowany proszkowo, lico wydruk wielkoformatowy zabezpieczony laminatem, • kolorystyka: pełna, • technika: tablice wykonane techniką gwarantującą odporność na warunki atmosferyczne, wysoką estetykę, czytelność zamieszczonych na niej informacji oraz wierność wykonania i odwzorowania elementów graficznych i kolorów (tablice mają zapewnić trwałość i niezmienność kolorystyki przez okres minimum 5 lat), • tablica jednostronna, wolnostojąca, umieszczona na słupkach w taki sposób, aby dolna krawędź tablicy po wbudowaniu w terenie znajdowała się na takiej wysokości nad poziomem terenu, aby tablica była widoczna (wysokość umieszczenia należy uzgodnić z Zamawiającym), • tablice muszą być zamocowane w taki sposób, aby gwarantowały ich stabilność oraz bezpieczeństwo, • słupki – rura ocynkowana w całości o średnicy min. Ø 50 - 4 szt., • obejmy uniwersalne, • montaż poprzez zabetonowanie słupków, • montaż tablic odbywać się będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca po przygotowaniu projektu tablicy, prześle do Zamawiającego projekt, celem jego akceptacji. 3.2.3. Przedmiot zamówienia Części 1 i Części 2 opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarze robót, które to stanowią załącznik nr 8a SIWZ dla Części 1. b) dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarze robót, które to stanowią załącznik nr 8b SIWZ dla Części 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wniesienia wadium 17.1 Wadium w wysokości: • 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) w Części 1 • 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) w Części 2 należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: IGPOS.271.55.2019 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.9.3. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.9.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 2. Oryginał wniesienia wadium jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej 3. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga pkt a) do d)” 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach