Przetargi.pl
Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych

Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Schinzla
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8323001 do 5, 8330566 , fax. 158 323 575
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
    ul. Schinzla 13
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 8323001 do 5, 8330566, fax. 158 323 575
    REGON: 30238500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sand.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych wyrobów medycznych: 1.Cewniki Nelatona – Pakiet nr 1, 2.Cewniki do odsysania – Pakiet nr 2, 3.Mikrokuwety do oznaczania poziomu glukozy – Pakiet nr 3, 4.Klipsy i podwieszki naczyniowe – Pakiet nr 4, 5.Elektrody EKG dla dzieci – Pakiet nr 5, 6.Zestaw tlenowo-nosowy – Pakiet nr 6, 7.Strzykawki – Pakiet nr 7, 8.Ostrza chirurgiczne – Pakiet nr 8, 9.Igły biopsyjne – Pakiet nr 9, 10.Pokrycie w rolce – Pakiet nr 10, 11.Szkiełka i nożyki – Pakiet nr 11, 12.Maska tlenowa – Pakiet nr 12, 13.Higiena pacjenta – Pakiet nr 13, 14.Woda sterylna – Pakiet nr 14, 15.Kaniule – Pakiet nr 15, 16.Koreczki – Pakiet nr 16, 17.Okulary do fototerapii - Pakiet nr 17, 18.Pojemniki do zbiórki moczu dla dzieci – Pakiet nr 18, 19.Zestaw dla noworodka – Pakiet nr 19, 20.Jednorazowa odzież dla pacjenta – Pakiet nr 20, 21.Igły podpajęczynówkowe – Pakiet nr 21, 22.Wapno sodowane – Pakiet nr 22, 23.Rurki intubacyjne – Pakiet nr 23, 24.Szczoteczki do pobierania badań cytologicznych – Pakiet nr 24, 25.Cewniki permanentne – Pakiet nr 25, 26.Osłonki do głowic USG – Pakiet nr 26, 27.Kateter do drenażu klatki piersiowej z trokarem – Pakiet nr 27, 28.Kateter do embolektomii i trombektomii Fogarty’ego jednokanałowy – Pakiet nr 28, 29.Zestaw do drenażu – Pakiet nr 29, 30.Opaski identyfikacyjne dla dzieci i dorosłych – Pakiet nr 30, 31.Folia chirurgiczna – Pakiet nr 31, 32.Materiał hemostatyczny – Pakiet nr 32, 33.Matryca i klej – Pakiet nr 33, 34.Wosk kostny – Pakiet nr 34, 35.Strzykawki i zestawy do pomp objętościowych – Pakiet nr 35, 36.Maska tlenowa z nebulizatorem – Pakiet nr 36. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego produktu, ilość, ceną jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę, nazwę handlową produktu, indeks katalogowy i ilość w opakowaniu zbiorczym, 3) w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone na podstawie druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach