Przetargi.pl
Rozbudowa dróg gminnych ul. Lotniczej i ul. Sikorskiego oraz przebudowa ul. Kołłątaja w Ząbkach

Miasto Ząbki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 109 700 , fax. 225 109 888
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ząbki
    ul. Wojska Polskiego 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 225 109 700, fax. 225 109 888
    REGON: 52728500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa dróg gminnych ul. Lotniczej i ul. Sikorskiego oraz przebudowa ul. Kołłątaja w Ząbkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę dróg gminnych ul. Lotniczej od ul. Sikorskiego do ul. Szwoleżerów oraz ul. Sikorskiego na odcinku od ul. Kwiatowej do ul. F. Stefczyka i przebudowę dróg gminnych ul. Sikorskiego na odcinku od ul. Kołłątaja do ul. Kwiatowej wraz z przebudową skrzyżowania ul. Kwiatowej z ul. Sikorskiego na skrzyżowanie o ruchu okrężnym oraz przebudowa ul. Kołłątaja na odcinku od ul. Kwiatowej do ul. Sikorskiego w Ząbkach. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:  opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy,  obsługę geodezyjną budowy,  roboty rozbiórkowe i roboty ziemne wraz z transportem urobku,  budowę kanału kanalizacji deszczowej i przykanalików wraz ze studniami połączeniowymi i rewizyjnymi z pierścieniami odciążającymi i włazami żeliwnymi klasy D400 o łącznej wadze zestawu min. 110 kg, studzienkami ściekowymi z włazem żeliwnym klasy D400 na zawiasach, wraz z kamerowaniem wybudowanej sieci kanalizacji deszczowej,  budowę chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej w kolorze czerwonym, budowę zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej w kolorze grafitowym, budowę ścieżki o nawierzchni bitumicznej,  przebudowę skrzyżowania na skrzyżowanie o ruchu okrężnym,  budowę jezdni o nawierzchni asfaltobetonowej,  przestawienie i odtworzenie ogrodzeń,  usunięcie kolizji z siecią kanalizacji sanitarnej,  usunięcie kolizji z siecią wodociągową,  usunięcie kolizji z siecią gazową,  usunięcie kolizji z siecią energetyczną,  usunięcie kolizji z sieciami teletechnicznymi,  regulację pionowa elementów uzbrojenia podziemnego wraz z wykonaniem pierścieni odciążających,  wycinkę drzew i krzewów,  wprowadzenie projektu stałej organizacji ruchu,  powykonawczą dokumentację inwentaryzacyjną,  dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia robót do PINB i uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu w drodze decyzji lub decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 5 SIWZ), przedmiary robót (załącznik nr 6 SIWZ), dokumentacja (załącznik nr 7 SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa spełniania warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz oferty wypełniony i sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ 2 Oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII część A SIWZ. 3 Kosztorys ofertowy (uproszczony) – o którym mowa w rozdziale XIII SIWZ. 4 Pełnomocnictwo (jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika) 5 Oświadczenia lub dokumenty, mające udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach