Przetargi.pl
Rozbudowa dróg gminnych: ul. Biernackiego nr 07454E0 i ul. Słowackiego nr 107493E w Opocznie.

Gmina Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26300 Opoczno, ul. Staromiejska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 363 137 , fax. 447 363 111
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opoczno
    ul. Staromiejska 6
    26300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 447 363 137, fax. 447 363 111
    REGON: 59064837900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa dróg gminnych: ul. Biernackiego nr 07454E0 i ul. Słowackiego nr 107493E w Opocznie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa dróg gminnych: ul. Biernackiego nr 07454E0 i ul. Słowackiego nr 107493E w Opocznie. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia i jego realizacji określają załączniki tj: Załącznik nr 1 - Dok. techniczna (branża drogowa, sanitarna, elektryczna i gazowa) Załącznik nr 2 - Projekt budowlany – oświetlenie uliczne Załącznik nr 3 - Projekt docelowej organizacji ruchu Załącznik nr 4 - Szczegółowa specyfikacja techniczna Załącznik nr 5 - Przedmiary robót (branża drogowa, sanitarna, elektryczna i gazowa) Załącznik nr 9 - projekt umowy, który stanowi integralną część SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 zł PLN ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub wniesienie wadium po tym terminie skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy winno być poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014, poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 33 8973 0003 0020 0377 6474 0002 Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej w Piotrkowie Trybunalskim, Oddział w Paradyżu, Filia w Opocznie 26-300 Opoczno, ul. Perzyńskiego 5; dla podmiotów zagranicznych, kod swift: BSZP GBWCPLPP nr iban: PL33 8973 0003 0020 0377 6474 0002 z podaniem tytułu: Wadium w postępowaniu na zadanie p.n. Rozbudowa dróg gminnych: ul. Biernackiego nr 107454E0 i ul. Słowackiego nr 107493E w Opocznie. Będzie ono przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego przy czym należy pamiętać, że wadium jest wniesione należycie w dniu i o godzinie obciążenia rachunku Zamawiającego, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę. Wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w pkt. 9.3. dokument wadium należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. Oryginalne dokumenty wadium będą zdeponowane w Kasie Urzędu Miejskiego w Opocznie. 7. Zwrot wadium - Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 Ustawy Pzp. 8. Utrata wadium - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art. 46 ust. 4a-5 Ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach