Przetargi.pl
Rozbudowa Domu Ludowego o pomieszczenia świetlicy oraz garaż dla OSP w Taborze Wielkim - etap III

Gmina Bralin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-640 Bralin, Rynek 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 7811201 , fax. (062) 7811202
  • Data zamieszczenia: 2015-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bralin
    Rynek 3 3
    63-640 Bralin, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 7811201, fax. (062) 7811202
    REGON: 25085555800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bralin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Domu Ludowego o pomieszczenia świetlicy oraz garaż dla OSP w Taborze Wielkim - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie wskazanym w materiałach przetargowych, w szczególności zmierzających do wykonania: - ścian działowych murowanych z bloczków z betonu komórkowego, - szlichty wewnętrznej cementowej na warstwie styropianu EPS 100 gr 5 cm i izolacji poziomej z folii PE, - tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych pod okładziny ceramiczne i tynków gipsowych układanych maszynowo, - sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie podwójnym wraz izolacją paroszczelną gr. 0,8 mm i cieplną z wełny mineralnej gr. 20 cm, - montażu ościeżnic drzwiowych wraz z skrzydłami, - instalacji wod.-kan, - instalacji wentylacji 2) Zamówieniem objęte są również: - wywóz i utylizacja wszelkich materiałów odpadowych - nawet, jeżeli nie wynika to wprost z dokumentacji i/lub nie zostało ujęte w kosztorysie, - przeprowadzenie na własny koszt wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru i przekazaniem do eksploatacji, - zapewnienie kierownictwa budowy przez osobę uprawnioną wg wymogów pozwolenia na budowę. Uwaga! Koszt tych robót i czynności należy uwzględnić w cenie oferty. 3) Zamówieniem NIE SĄ objęte roboty budowlane zrealizowane w I i II etapie (w szczególności polegające na wykonaniu: ław i murów fundamentowych, przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej połączonej do istniejącego szczelnego zbiornika bezodpływowego, ścian nośnych z betonu komórkowego o gr. 24 cm, konstrukcji dachu wraz z pokryciem, obróbek blacharskich wraz z odwodnieniem, dostawy okien i drzwi z PCV oraz bramy zewnętrznej rolowanej). Załączone przetargowe przedmiary robót zostały odpowiednio dostosowane ! 4) Zakresy robót: wg projektu budowlanego, specyfikacji technicznej (Stwiorb), przedmiaru robót, z tym zastrzeżeniem, że umowa przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. 5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania swoich robót w ścisłej koordynacji organizacyjno - technologicznej w wykonawcą wewnętrznej instalacji elektrycznej (murowanie ścian, tynkowanie, montaż sufitu, itp.), która nie jest przedmiotem zamówienia. 6) Termin wykonania zamówienia: Wymagane terminy realizacji. a) Termin zakończenia robót budowlanych: nie później niż do dnia 13 listopada 2015 r. UWAGA: Wykonawca samodzielnie wskazuje w formularzu ofertowym termin zakończenia prac. b) Termin zakończenia czynności odbiorowych: do 7 dni od daty zakończenia robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.000,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zakończenia robót budowlanych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bralin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach