Przetargi.pl
Rozbudowa ciągu drenażowego z odprowadzeniem wód do rowu melioracyjnego B-3 wzdłuż ul. Janowskiej we Wrocławiu

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka 33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2015-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ciągu drenażowego z odprowadzeniem wód do rowu melioracyjnego B-3 wzdłuż ul. Janowskiej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres robót 1)wykonanie nowego wylotu kd1000 ciągu drenażowego do rowu B-3 w miejscu istniejącego wylotu kd900/kd400, 2)wykonanie ciągu drenażowego - części tranzytowej przebudowywanej kd1000 PEHD o długości 10,2m, 3)wykonanie ciągu drenażowego - części tranzytowej zarurowanej kd500 PP o długości 160,6m w pasie drogowym ul. Janowskiej, 4)wykonanie ciągu drenażowego - części zbierającej kd113,5 PVC o długości ~160m wzdłuż części tranzytowej zarurowanej kd500 - sieć kanalizacji deszczowej grawitacyjnej i tłocznej, 5)roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe obejmujące zasypanie otwartej części rowu melioracyjnego na terenach prywatnych wraz z likwidacją istniejących przepustów DN700. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych - Decyzja nr 4580/2013 z dnia 19 września 2013r. Prezydenta Wrocławia na rozbudowę ciągu drenażowego z odprowadzeniem wód do rowu melioracyjnego oznaczonego B-3 z prowadzeniem ciągu wzdłuż ulicy Janowskiej we Wrocławiu, na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Fleszyński Marcin MF Projekt, ul. Słowiańska 6/23, 50 - 235 Wrocław, w skład której wchodzą: o Projekt budowlany o Projekt budowlano - wykonawczy oraz organizacja zaplecza budowy o Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót o Przedmiar robót o Operat wodnoprawny. 4.Obowiązki Wykonawcy: 1)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 3)wykonywanie robót budowlano-montażowych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i sztuką budowlaną. Wszelkie odstępstwa od projektu należy konsultować z projektantem, 4)niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 5)wykonanie zamówienia z dołożeniem należytej staranności, 6)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy, 7)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 8)przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), 9)zapewnienie materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z jej warunkami, oraz zgodnie z dokumentacją projektową. Wbudowane materiały muszą odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty, 10)okazanie na każde żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów certyfikatów zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, 11)współpraca z projektantem i prowadzenie robót pod jego nadzorem autorskim, 12)oznakowanie terenu budowy tablicą informacyjną oraz wykonanie i utrzymanie w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 13)zabezpieczenie miejsc wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 14)przestrzeganie przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, 15)przestrzeganie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 16)wykonywanie badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenie wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 17)protokolarne przejęcie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 18)urządzenie terenu budowy, 19)zorganizowanie zaplecza budowy wraz z przejęciem terenu od Agencji Nieruchomości Rolnych, 20)zapewnienie możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy, 21)prowadzenie dziennika budowy, 22)zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonanie aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu przekazanie Zamawiającemu 3 egzemplarzy powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500, 23)naprawienie wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, 24)zapłata odszkodowania za straty powstałe z winy Wykonawcy w wyniku zajęcia terenów na potrzeby realizacji umowy oraz za szkody poniesione w nasadzeniach trwałych. 25)zawiadomienie inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 26)powiadomienie właścicieli poszczególnych sieci o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz poprowadzenie robót pod ich nadzorem, 27)przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: - oryginał dziennika budowy, - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, - protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, - dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, a w razie zmian nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę, dokonanych podczas wykonywania robót, należy dołączyć rysunki wchodzące w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, - oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także zajętego pasa drogowego, po zakończeniu robót budowlanych, - protokoły badań i sprawdzeń. 27)sporządzenie planu BIOZ, 28)zabezpieczenie miejsca znalezienia niewypałów, niewybuchów i amunicji przed dostępem osób nieuprawnionych i powiadomienie odpowiednich służb. Wykonawca nie ponosi kosztów związanych z wydobywaniem, transportowaniem i unieszkodliwianiem niewypałów, niewybuchów i amunicji. 29)zorganizowanie w okresie gwarancyjnym przeglądów wykonanych robót. 5.Wykonawca na zasadzie ryzyka odpowiada za wszelkie szkody na osobie lub mieniu powstałe na terenie przekazanym mu protokolarnie przez Zamawiającego jak również wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu umowy przez Wykonawcę lub osoby, którym powierzył wykonywanie czynności objętych przedmiotem umowy lub którymi się posługuje. 6.Przez cały okres realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości sumy ubezpieczenia nie niższej niż 50 000 zł. 7.Wykonawca będzie odpowiedzialny za podjęcie ratowniczych badań wykopaliskowych prowadzonych przez uprawnionego archeologa, za pozwoleniem Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 8.Wykonawca wypełni wszystkie wymogi i zobowiązania wynikające z uzgodnień dokumentacji projektowej, a ich koszt uwzględni w cenie ofertowej. 9.Wykonawca będzie stosował wszelkie środki, aby nie dopuścić do uszkodzenia jakiejkolwiek drogi przez ruch drogowy związany z działalnością Wykonawcy. Te wysiłki będą obejmowały także właściwe użycie odpowiednich pojazdów i tras: 1)Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelką konserwację, która może być wymagana do używania przez niego tras dojazdu do terenu budowy, 2)Wykonawca zapewni wszelkie znaki i drogowskazy wzdłuż tras dojazdu do terenu budowy i uzyska każde ewentualnie wymagane pozwolenie właściwych władz na użytkowanie takich tras, znaków i drogowskazów, 3)Zamawiający nie będzie odpowiedzialny za zaspokojenie żadnych roszczeń, które mogą ewentualnie wyniknąć z używania jakiejkolwiek trasy dojazdu do terenu budowy lub dotyczyć jej w inny sposób, 4)Zamawiający nie gwarantuje przydatności ani dostępności żadnej konkretnej trasy dojazdu do terenu budowy, 5)Koszty wynikłe z nieprzydatności lub niedostępności tras dojazdu, dla użytku wymaganego przez Wykonawcę, będą poniesione przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 500,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy pięćset 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach