Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Korczynie o dźwig hydrauliczny dla osób niepełnosprawnych, przebudowa ściany z szybem dźwigu w zakresie otworów

Gmina Korczyna ogłasza przetarg

  • Adres: 38-420 Korczyna, ul. Rynek 18a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4354080 , fax. 013 4354096
  • Data zamieszczenia: 2015-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korczyna
    ul. Rynek 18a 18a
    38-420 Korczyna, woj. podkarpackie
    tel. 013 4354080, fax. 013 4354096
    REGON: 37044056000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Korczynie o dźwig hydrauliczny dla osób niepełnosprawnych, przebudowa ściany z szybem dźwigu w zakresie otworów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Korczynie ul. A. Fredry 2 o dźwig hydrauliczny dla osób niepełnosprawnych, przebudowa ściany z szybem dźwigu w zakresie otworów na działce o nr ewid. 2903. Inwestycja polega na wykonaniu windy hydraulicznej w celu poprawy dostępności budynku oraz umożliwienia komunikacji pionowej dla osób niepełnosprawnych. Zakres prac: 1) demontaż okien PCV, 2) rozbiórka parapetów, 3) rozbiórka ścianek podokiennych, 4) wykonanie fundamentów żelbetowych wraz z izolacją i ociepleniem, 5) wykonanie ścian żelbetowych i murowanych szybu wraz z ociepleniem, 6) wykonanie stropów, 7) wykonanie dachu, 8) roboty elektryczne, 9) montaż aluminiowej stolarki drzwiowej, 10) wykonanie posadzek, tynków i malowanie wewnętrzne i zewnętrzne - kolorystyka zgodnie z kolorystyką obiektu, po uzgodnieniu z Zamawiającym, 11) montaż dźwigu z szafą sterowniczą, 12) montaż rury ochronnej na kablu oświetlenia zewnętrznego, 13) wykonanie utwardzenia miejsc postojowych, dojścia, opaski przy wybudowanym dźwigu. 1. Montaż przedmiotowego dźwigu w tym: podłączenie do sieci elektrycznej, uruchomienie i sprawdzenie działania dostarczonego sprzętu, zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3. Oferowany produkt (dźwig osobowy) musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją. Szczegóły zakres robót określa projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, robót elektrycznych, dostawy i montażu dźwigu, które stanowią załącznik do specyfikacji 2. Wymagania dodatkowe w ramach przedmiotu zamówienia: 2.1 Wykonawca zobowiązuje się: a) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, STWiOR, pozostałą dokumentacją, która stanowi załącznik do SIWZ, b) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnym i, w szczególności z Prawem budowlanym, wraz z przepisami wykonawczymi, przepisami BHP, postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością, etyka zawodową, przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia, c) wyznaczyć osobę do kontaktowania się bezpośrednio z Zamawiającym w sprawie wykonania przedmiotu umowy, d) nie wykorzystywać otrzymanych materiałów w celu innym niż określono w umowie, a w szczególności nie ma prawa udostępniać je osobom trzecim, e) wykonać zamówienie dodatkowe zlecone przez Zamawiającego o wartości do 50% zamówienia podstawowego. W przypadku konieczności wykonania takich prac Wykonawca przed przystąpieniem do ich realizacji przedstawi Zamawiającemu kosztorys do uzgodnienia. Zlecenie wykonania zamówienia dodatkowego nastąpi przez podpisanie odrębnej umowy. 2.2. Zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu, stosowania w budownictwie oraz posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, polską aprobatą techniczną, polskimi specyfikacjami technicznymi lub normą innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, względnie aprobatą techniczną oraz certyfikat na znak bezpieczeństwa dla materiałów, które tego wymagają z określeniem partii której one dotyczą. 2.3. Za ewentualne szkody spowodowane podczas prac budowlanych na nieruchomościach objętych inwestycją odpowiada Wykonawca. W szczególności w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia mienia Zamawiającego lub osób trzecich w toku realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązuje się doprowadzić go do stanu pierwotnego i naprawić szkodę na własny koszt. 2.4. Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu umowy nie dokona naruszenia cudzych praw wyłącznych oraz, że w razie stwierdzenia ich naruszenia poniesie wszelkie konsekwencje prawne i finansowe z tytułu ewentualnych roszczeń. 2.5. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w szczególności związanych z przedmiotem zamówienia Zamawiający i Wykonawca określą zakres czynności zmierzających do wypełnienia postanowień umowy i sposób ich realizacji. 2.6. Wykonawca zobowiązuje się do stałego kontaktu z Zamawiającym w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia. 2.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy oraz terminowość jego wykonania. 2.8. Wykonawca przeprowadzi próby rozruchu urządzeń dźwigowych w obecności przedstawiciela Zamawiającego przed odbiorem przez Urząd Dozoru Technicznego. 4.2.9. Wykonawca dokona rejestracji urządzeń dźwigowych w Urzędzie Dozoru Technicznego. 2.10. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację techniczną urządzeń dźwigowych; DTR wraz z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim w dniu odbioru. 2.11. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń dźwigowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku PBS Oddział Krosno F/Korczyna Nr 97864210832002830706790001. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w Urzędzie Gminy Korczyna w pokoju nr 6, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długośc okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach