Przetargi.pl
Wykonanie wewnętrznej izolacji przeciwwodnej wewnątrz budynku Inspektoratu ZUS Tarnobrzeg.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8675000 , fax. 17 8523638
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8675000, fax. 17 8523638
    REGON: 00001775600180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wewnętrznej izolacji przeciwwodnej wewnątrz budynku Inspektoratu ZUS Tarnobrzeg.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV 45111300-1 roboty rozbiórkowe, 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne, 45320000-6 roboty izolacyjne, 45330000-9 roboty sanitarne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Izolacja przeciwwodna wewnątrz budynku w I ZUS w Tarnobrzegu, Roboty będą wykonane na podstawie posiadanej dokumentacji firmy Pracownia Projektowa Architektoniczno-Konstrukcyjna inż. Bartosz Ludomirski, która zawierają projekt budowlano-wykonawczy w/w zadania, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. W ramach zadania należy wykonać: - demontaż posadzki z płytek Gres wzdłuż ścian konstrukcyjnych piwnic budynku - rozbiórka ścianek działowych - demontaż instalacji elektrycznej, logicznej, alarmowej kolidującej z robotami budowlanymi - odbicie zagrzybionych tynków do wysokości 1,3m powyżej poziomu posadzki - roboty izolacji przeciwwodnej poziomej wykonywanej od wewnątrz - izolacja podposadzkowa - odgrzybianie oraz wymiana tynków na ścianach na tynki renowacyjne - paroprzepuszczalne - prace malarskie - nowe warstwy izolacji termicznej podposadzkowej i posadzka - zabezpieczenie sieci i urządzeń podziemnych wewnętrznych na czas remontu - wykonać i dostarczyć dokumentację powykonawczą w formie papierowej i elektronicznej (w formacie . pdf) Zadanie to należy wykonać do 95 dni od dnia podpisania umowy. Możliwa Wizja lokalna po wcześniejszym ustaleniu terminu z przedstawicielem Inwestora. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli: a) miesięczna gwarancja (minimum 36 miesięcy) na wykonany przedmiot umowy, b) trzyletniej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia na zasadach określonych przepisami k.c. Materiały i osprzęt, które Wykonawca zastosuje do wykonania robót powinny być dobrej jakości w gatunku I oraz posiadać dopuszczenie do stosowania i spełniać Polskie Normy, normy zharmonizowane, być zgodne z narzuconymi przez Projektanta rozwiązaniami. Zamawiający stwierdza, że jeśli w dokumentacji przetargowej, opracowaniach projektowych, w tym w przedmiarze robót kosztorysie ofertowym podano nazwę dostawcy lub producenta określonego materiału to uczyniono to w celu określenia klasy materiałów, urządzeń, osprzętu itp. Wobec powyższego dopuszcza się składanie ofert równoważnych z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów pod warunkiem, że zastosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia będą bezwzględnie spełniać warunek, iż ich parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne będą na co najmniej takim samym poziomie, jak materiały i urządzenia określone w powyższy sposób w dokumentacji przetargowej. W przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych rozwiązań np. specyfikację techniczną producenta lub inny dokument dla danego materiału lub urządzenia . Z przedłożonego dokumentu musi wynikać spełnienie wymaganych parametrów określonych w SIWZ poprzez klasę materiałów lub urządzeń. Wykonawca będzie wykorzystywał część projektu dotyczącą prac wewnętrznych w budynku I ZUS w Tarnobrzegu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 95 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 7.500,00 zł słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach