Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Dziekanowie Leśnym - zad 42/09 w zakresie wykonania kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej i kosztorysowej na rozbudowę Zespołu Szkół w Dziakanowie Leśnym

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 7686302 , fax. 0-22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2010-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 7686302, fax. 0-22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Dziekanowie Leśnym - zad 42/09 w zakresie wykonania kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej i kosztorysowej na rozbudowę Zespołu Szkół w Dziakanowie Leśnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej i kosztorysowej na Rozbudowę budynku Zespołu Szkół w Dziekanowie Leśnym. W ramach ww. opracowania należy wykonać: -kompleksowy wielobranżowy projekt nadbudowy starej części budynku szkoły o jedną kondygnację nadziemną: zmianę wewnętrznej komunikacji pionowej (w starym budynku szkoły) z ewentualnym przeniesieniem jej na zewnętrzną klatkę schodową (nowo wybudowaną, lub zaadaptowaną istniejącą). -termomodernizację elewacji, wymianę okapników, rur spustowych, stolarki drzwiowej wejściowej, -wymianę instalacji c.o. wraz z grzejnikami, -wymianę i przebudowa instalacji elektrycznej - w projekcie należy wykorzystać opracowaną dokumentację instalacji elektrycznej, -wykonanie instalacji teletechnicznej, -wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz odbiorników wody -dostosowanie sanitariatów do użytkowania przez dzieci w wieku od 5-6 lat, -wymianę części wewnętrznej stolarki drzwiowej, -renowację wnętrza - wyrównanie ścian, malowanie, wymiana okładzin ściennych, remont podłóg, częściowa zmiana aranżacji piwnicy. -przebudowę wejścia do starego budynku szkoły oraz wejścia pomiędzy starą i nową częścią szkoły. -projekt zagospodarowania terenu wokół starej części budynku szkoły, -projekt zewnętrznej instalacji deszczowej stanowiącej kolektor zbiorczy dla wód opadowych spływających z dachu starego i nowego budynku, -projekt wymiany zewnętrznej instalacji sanitarnej (modernizacja przyłącza kanalizacyjnego), -projekt przebudowy pomieszczeń zlokalizowanych na strychu nowej części szkoły, -projekt termomodernizacji nowego budynku szkoły wraz z budynkiem sali gimnastycznej wraz z renowacją kominów oraz ociepleniem dachu na łączniku pomiędzy nowym budynkiem szkoły i salą gimnastyczną. W ramach opracowania należy: -Wykonać projekt koncepcyjny, którego celem będzie określenie wstępnych, architektonicznych i technicznych rozwiązań i standardów, które będą podstawą dalszych prac projektowych. -Przedłożyć wykonany projekt koncepcyjny do akceptacji przez Zamawiającego co umożliwi podjęcie decyzji dotyczących dalszych faz opracowania - minimum 3 warianty wraz z wizualizacją. -Wykonać mapę do celów projektowych. -Uzyskać niezbędne opinie, uzgodnienia, oświadczenia i decyzje konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę. -Uzyskać opinię ZUD. -Uzgodnić dokumentację oraz uzyskać uzgodnienia branżowe dokonane przez wszystkich gestorów sieci występujących w granicach opracowania. -Wykonać inwentaryzację budowlaną szkoły w zakresie niezbędnym do opracowania projektu rozbudowy szkoły. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz. U. nr 120 poz. 1133). Termin płatności wynagrodzenia - 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712230007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach