Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego SP ZOZ przy ul. Elizy Orzeszkowej 27 w Gnieźnie - Budowa budynku z salami chorych i gabinetami dla pracowników medycznych oraz sanitariatami

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Orzeszkowej
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 262 455 , fax. 614 262 458
  • Data zamieszczenia: 2020-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Orzeszkowej 27
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 614 262 455, fax. 614 262 458
    REGON: 63981594800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zolgniezno.com.pl/asp/start,0
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego SP ZOZ przy ul. Elizy Orzeszkowej 27 w Gnieźnie - Budowa budynku z salami chorych i gabinetami dla pracowników medycznych oraz sanitariatami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa budynku Zakładu Opiekuńczo Leczniczego SP ZOZ – Budowa budynku z salami chorych i gabinetami dla pracowników medycznych oraz sanitariatami zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 9 dokumentacja projektowa, załączniku nr 10 przedmiar robót do niniejszej specyfikacji. Na opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 9 dokumentacja projektowa do specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia, składają się: 1)Projekt wykonawczy (branża:, architektura, konstrukcja, elektryczna, sanitarna, architektura, wraz załącznikami, przygotowany przez J.M Pracownia Projektowa Justyna Mikołajczak ul. Wieśniacza 9 62-200 Gniezno 2)Projekt budowlany (branża: zagospodarowanie terenu, architektura, konstrukcja, elektryczna, sanitarna, drogowa) wraz z załącznikami, przygotowany przez J.M Pracownia Projektowa Justyna Mikołajczak ul. Wieśniacza 9 62-200 Gniezno, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża: architektura, drogowa, elektryczna, sanitarna), przygotowany przez J.M Pracownia Projektowa Justyna Mikołajczak ul. Wieśniacza 9 62-200 Gniezno 4)Przedmiar robót (branża: budowlana, drogowa, elektryczna, niskoprądowa, sanitarna, zagospodarowanie terenu)przygotowany przez J.M Pracownia Projektowa Justyna Mikołajczak ul. Wieśniacza 9 62-200 Gniezno, 5)decyzja nr 1152/2019 z dnia 17.09.2019 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę, Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie całości robót budowlanych w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji projektowej–załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji wraz z uwzględnieniem całości zmian. 2) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej (inwentaryzacji powykonawczej) wykonanych robót, i przekazanie jej Zamawiającemu, 3) uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji na użytkowanie 4) uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego decyzji organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o spełnieniu przez pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą wymagań fachowych i sanitarnych określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 roku w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019roku, poz. 595) oraz w zw. z brzmieniem art. 100 ust. 5 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U z 2020, poz. 295.). 5) udzielenie gwarancji i rękojmi na zastosowane materiały, zamontowane urządzenia i sprzęt oraz wykonane roboty budowlane na minimum 5 lat zgodnie z dalszymi postanowieniami Umowy, w ramach oferowanej ceny. 6) świadczenie serwisu i konserwacji w okresie wskazanym przez producenta, ale nie krótszym niż 24-miesiące w ramach zaoferowanej ceny wraz z dokonywaniem okresowych przeglądów, prób i sprawdzeń wraz z częściami i materiałami eksploatacyjnymi, zgodnie z dalszymi postanowieniami wzoru Umowy 7) w przypadku zaistniałej konieczności opracowanie Projektów Wykonawczych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi dla zakresu niezbędnego do wykonania Przedmiotu Umowy . 8) wykonanie na rzecz Zamawiającego całości robót budowlanych według Projektu budowlanego, Projektu wykonawczego, Specyfikacji technicznych - łącznie zwanych dalej „Dokumentacją projektową” oraz w oparciu o pozwolenie na budowę: a)roboty rozbiórkowe - z wywozem i utylizacją, rozebranie nawierzchni z kostki betonowej ułożenie na paletach w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, zburzenie starej kapliczki. b)rozbudowa parterowego budynku zakładu opiekuńczo leczniczego o sale chorych z częścią sanitarną, gabinety oraz salę rehabilitacyjną (prace ziemne, usunięcie kolizji sieci, konstrukcja, architektura, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, instalacje klimatyzacji wentylacji, instalacji teletechniczne LAN, instalacja SAP, ), c)zagospodarowanie terenu i uporządkowanie terenu budowy, 9)dostawę i montaż urządzeń technologicznych zgodnie z Dokumentacją projektową, uruchomienie (rozruch mechaniczny i technologiczny połączony z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego). 10) zakres robót obejmuje również wykonanie wszelkich prac związanych z wymogami BHP i ppoż., organizacją i realizacją umowy bez zakłóceń zgodnie z dostarczonym przez Wykonawcę planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniający specyfikę przedmiotu zamówienia i warunki prowadzenia robót budowlanych zgodnie z Dokumentacja projektową 11) zakres robót obejmuje również wykonanie prac geodezyjnych oraz wykonanie wszystkich niezbędnych badań i pomiarów w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Opis Zadania Inwestycyjnego pn. Rozbudowa Zakładu Opiekuńczo –Leczniczego przy ul. Elizy Orzeszkowej 27 w Gnieźnie o Budowa budynku z salami chorych i gabinetami dla pracowników medycznych oraz sanitariatami i wyposażeniem. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 1/27 obręb 0001 Gniezno. Rozbudowa budynku: Rozbudowa istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego jest przedsięwzięciem, które ma doprowadzić do stworzenia kompleksowej i spójnej placówki. W nowym budynku znajdą się następujące pomieszczenia: - sale chorych - gabinety dla pracowników medycznych - Dział Farmacji Szpitalnej - Fizjoterapia Nowy budynek zlokalizowany w Gnieźnie przy ulicy Elizy Orzeszkowej 27 zaprojektowano w konstrukcji stropy sprężone, stropy żelbetowe kanałowe, wylewane na mokro, ściany nad ziemią z bloczków Suporex , ściany fundamentowe z bloczków betonowych, fundamenty żelbetowe w postaci ław fundamentowych i stóp fundamentowych z betonuB-20 (szczegóły w opisie technicznym). Podstawowe dane liczbowe (za Projektem budowlanym) powierzchnia zabudowy – 554 m2, powierzchnia użytkowa całkowita – 479,92 m2, kubatura brutto – 2155 m3, wysokość – 4,37 m Przewidywane etapy realizacji inwestycji Dla realizacji tego zadania konieczne jest podzielenie fazy wykonawczej inwestycji na pięć etapów: Etap I STAN ZERO 1. Zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich oraz wywieszenie tablicy informacyjnych 2. Wyznaczenie budynku przez geodetę 3. Roboty rozbiórkowe starej kapliczki wraz z utylizacją gruzu, rozebranie nawierzchni z kostki brukowej ułożenie na paletach w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego 4. Przebudowa mediów i doprowadzenie ich do budynku: - sieć/instalacji elektrycznej - sieć/instalacje wodociągowej - sieć/instalacje kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej 5. Przeniesienie agregatu prądotwórczego 6. Wykonanie wykopu pod projektowane ławy fundamentowe 7. Zazbrojenie i zalanie fundamentów, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej 8. Wyprowadzenie ścian fundamentowych 9. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ściany fundamentowych 10.Wykonanie poziomów kanalizacji i instalacji wodociągowej podposadzkowej 11. Wykonanie podsypki piaskowej i zagęszczenie 12. Wykonanie pierwszej posadzki betonowej Etap II KONSTRUKCJI PARTERU 1. Wykonanie konstrukcji parteru 2. Wykonanie stropu Etap III STROPODACH Z POKRYCIEM 1. Wykonanie ścianki kolankowej i wykonanie murków ogniowych 2. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej 3. Pokrycie dachu papą 4. Pokrycie dachu styropapą 5.Osadzenie świetlików dachowych 6. Obróbka blacharska 7. Montaż rynien 8. Naprawa starego dachu ETAP IV ŚCIANKI DZIAŁOWE ORAZ ROZPROWADZIENIE INSTALACJI 1. Wykonanie ścianek działowych 2. Rozprowadzenie instalacji: - instalacji wodociągowej - instalacji PPOŻ - instalacji kanalizacyjnej - instalacji elektrycznej - Instalacji CO i CWU - instalacji wentylacji - instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru - instalacji klimatyzacji - instalacji LAN - instalacji wodociągowej hydrantowej - instalacji przyzewowej 3. Wykonanie piorunochronu 4. Wykonanie instalacji CO w istniejącej jadalni ETAP V ROBOTY WYKOŃCZENIOWE BUDOWLANE I INSTALACYJNE ZAGOSPODAROWANIE TERENU 1. Wykonanie nowo zaprojektowanych otworów drzwiowych i okiennych w starym budynku Zakładu 2. Zamurowanie istniejących otworów okiennych według projektu 3. Wykonanie posadzki 4. Wykonanie tynków wewnętrznych ściany 5. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej 6. Wykończenie sufitów 7. Wykończenie posadzek 8. Wykonanie elewacji 9. Wykonanie podestów i pochylni wejściowej 10. Roboty wykończeniowe instalacyjne osprzętu - instalacji sanitarnej - instalacji klimatyzacji - instalacji wentylacji - instalacji CO - instalacji kanalizacyjnej - instalacji wodociągowej - instalacji LAN - instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru - instalacji PPOŻ - instalacji wodociągowej hydrantowej - instalacji przyzewowej 11. Zagospodarowanie terenu 12. Uzyskanie decyzji na użytkowanie Wszystkie koszty związane z zabezpieczenie terenu budowy, pracami geodezyjnymi oraz wszystkie badania, pomiary, opinie należy skalkulować w całym procesie budowy. Zamawiający nie zabezpiecza Wykonawcy pomieszczenia do składowania materiałów budowlanych, sprzętu oraz pomieszczenia socjalnego dla pracowników. Wizja lokalna: Zamawiający, przed złożeniem oferty zaleca dokonanie wizji lokalnej oraz zapoznanie się ze wszystkimi dostępnymi materiałami opisującymi przyszły zakres robót budowalnych. Koszty dokonania wizji ponosi Wykonawca. Chęć przeprowadzenia wizji lokalnej należy zgłosić Zamawiającemu, uzyskując jego zgodę. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. Ponadto Zamawiający dołącza do SIWZ zdjęcia obrazujące stan istniejący działki (Załącznik Nr 11 do SIWZ). Wykonawcy zgłaszają swój udział w wizji lokalnej telefonicznie do Zamawiającego, tel. 61 426-24-55 lub e-mailowo: zolad@zolgniezno.com.pl, podając datę i godzinę odpowiadającą Wykonawcy oraz dane do kontaktu (numer telefonu) w celu potwierdzenia terminu wizji. Wizja lokalna możliwa jest w dniach roboczych, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od. 09.00 do 14.00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Santander Bank Polska S.A. I-O/Gniezno 95 1090 1375 0000 0000 3700 4330 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 8.1. Ustala się wadium w wysokości 45 000,00 PLN 8.2. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: 8.3. Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy złożyć w formie elektronicznej podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez wystawiającego poręczenie lub gwarancję (Gwaranta). Beneficjentem wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna jest Zakład Opiekuńczo – Leczniczy i Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 62-200 Gniezno, ul. Elizy Orzeszkowej 27, NIP 784-19-00-987. 8.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą znalezienia się środków finansowych na rachunku Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 8.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został dołączony do oferty. 8.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 8.8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP 8.9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w częściach, pod warunkiem, iż ich suma stanowiła będzie całość wadium wymaganego przez Zamawiającego. W przypadku zaistnienia przesłanki zatrzymania wadium Zamawiający zatrzyma całość wniesionego wadium, bez względu na to w ilu częściach zostało wniesione 8.10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 5, 6 i 8 ustawy. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie wykonawcę do dostarczenia następujących dokumentów: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.* *Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346) - art. 26 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach