Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego w Sędziszowie

Gmina Sędziszów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-340 Sędziszów, ul. Dworcowa 20
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3811127 w. 41 , fax. 41 3811131
  • Data zamieszczenia: 2015-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów
    ul. Dworcowa 20 20
    28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3811127 w. 41, fax. 41 3811131
    REGON: 29100985700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego w Sędziszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego w Sędziszowie, powiat jędrzejowski, województwo świętokrzyskie Przedmiot zamówienia obejmuje ETAP I Prace projektowe na rozbudowę oraz remont istniejącej części budynku administracyjnego Urzędu Miejskiego w oparciu o załączoną do SIWZ koncepcję oraz uzgodnienia z Zamawia-jącym a w szczególności: a) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu wraz z projektem zieleni, projektem oświetlenia ogólnego oraz elewacji. Projekt w wersji wykonawczej powinien uwzględniać m.in. elementy małej architektury, przyjęte rozwiązania materiałowe wraz z zestawieniami. b) uzyskania wszystkich decyzji, zgód, opinii i uzgodnień niezbędnych do opracowania niniejszego pro-jektu (w szczególności m.in. uzgodnienia p.poż, uzgodnienia sanitarno-hignieniczne, BHP, uzgodnie-nia z gestorami sieci oraz inne jeśli konieczne) c) Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych wszystkich branż wraz z przebudową przyłączy infrastruktury technicznej jeśli konieczne zgodnie załączoną do SIWZ koncepcją oraz późniejszymi uzgodnieniami i uwagami Zamawiającego. d) Projekt instalacji alarmowej e) Projekt wewnętrznej instalacji telefonicznej opartej o opcję modułu VOIP lub centralę hybrydową f) Projekt instalacji komputerowej kat. 6 wraz z przebudową serwerowni g) Projekt monitoringu wizyjnego IP strefy ogólnej: korytarzy, wejść, parkingu oraz terenu przyległego h) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i) Przygotowanie niezbędnych opracowań dotyczących oddziaływania inwestycji na środowisko - jeżeli wymagane j) Wykonanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż k) Opracowanie, zestawień materiałów, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i zbiorczych zestawień kosztów inwestycji. l) Projekt wykonawczy w zakresie aranżacji wnętrz, wizualizacja bądź szczegółowe rysunki techniczne z detalami rozwiązań oraz opisami materiałów, stosowanych opraw oświetleniowych, sufitów pod-wieszanych z podświetleniem, odbojnic na ścianach, gablot itp. dot. wyłącznie hallu głównego, kory-tarzy, sanitariatów, sali konferencyjnej. m) Uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. Projekty należy opracować zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz przepisami szczegółowymi w wersji papierowej i elektronicznej (dokumentacja tekstowa, rysunkowa i kosztorysowa w wersji pdf oraz edytowalnej) ETAP II Przygotowanie i obsługa wniosku o dotacje w ramach Programu Efektywne Wykorzystanie Energii część IV LEMUR - Energooszczędne Budynki Użyteczności Publicznej wraz z wymaganymi załącznikami. Szczegółowe informacje oraz założenie programu można znaleźć na stronie internetowej NFOŚiGW www.nfosigw.gov.pl/oferta-finansowania/srodki-krajowe/programy-priorytetowe/lemur-energooszczedne-budynki-uzytecznosci-publicznej/ Projektowany budynek Urzędu Miejskiego po rozbudowie w założeniach powinien spełniać wymogi bu-dynku klasy A ETAP III Nadzór autorski wynikający według potrzeb z postępu robót, jednak nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Kierownika Budowy dokonane telefonicznie i potwierdzone faksem bądź pocztą elektroniczna na 3 dni przed oczekiwanym pobytem . a) Sprawowanie nadzoru i kontrola zgodności realizacji inwestycji z projektem b) Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i ewentualnie uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej w tym na etapie procedury przetar-gowej na wykonawstwo robót c) Uzgadnianie na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy robót, możliwości wprowadzenia rozwią-zań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych. d) Kontrola prac budowlanych, by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany pro-jektu, wymagającej uzyskania pozwolenia na budowę bądź uzgodnienia projektu zamiennego e) Udział w Radach Budowy - na wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy f) Udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, uczestnictwo w odbiorze końcowym budowy oraz odbiorze PINB g) Ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami h) opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony p.poż. budynków, innych obiektów budowlanych i terenów, i) udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania założeń projektowanych programu LEMUR j) weryfikacja dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas realizacji dokumentacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sedziszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach