Urząd Gminy w Jabłonnie ogłasza przetarg
- Adres: 23114 Jabłonna, Majątek
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 610 577 , fax. 815 610 065
- Data zamieszczenia: 2017-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jabłonnie
Majątek 22
23114 Jabłonna, woj. lubelskie
tel. 815 610 577, fax. 815 610 065
REGON: 53516100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jablonna.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonna w miejscowości Jabłonna - Majątek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie obecnego budynku, jednej z dwóch siedzib Urzędu Gminy Jabłonna (budynku byłego Posterunku Policji), zlokalizowanego na działkach numer 281/1 i 282/2 w miejscowości Jabłonna – Majątek 26, Gmina Jabłonna wraz z instalacjami wewnętrznymi, zagospodarowaniem terenu, przebudową odcinka sieci gazowej i przyłącza gazowego, przebudową przyłącza wodociągowego oraz odpływu kanalizacyjnego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym i pozostałymi elementami wchodzącymi w skład dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. Zamówienie nie obejmuje zakupu mebli będących wyposażeniem wnętrz. Projektuje się rozbudowę istniejącego budynku administracyjno - biurowego. Projektowany budynek w kształcie litery „L” jest dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, murowany. Dach jednospadowy, pokryty blachą trapezową. Projektowana rozbudowa stanowi wydłużenie budynku w kierunku zachodnim i południowym. Planuje się dostosowanie istniejącego budynku do całości funkcji. W związku z tym projektuje się wyburzenia, zamurowania oraz wykonanie nowych ścian działowych. Dane liczbowe: • Długość - elewacja zachodnia 2963,0m, północna 3650,0m • Wysokość budynku od poziomu terenu - 9,45 m • Powierzchnia zabudowy - 661,0 m2 • Powierzchnia użytkowa budynku – 1049,26 m2 • w tym powierzchnia komunikacji – 262,44 m2 • Parter - pow. użytkowa – 519,03 m2 • Piętro – pow. użytkowa – 530,23 m2 • Powierzchnia wewnętrzna parteru 566,7 m2 , pow. wewn. piętra – 570,0 m2 • Kubatura budynku – 5025,5 m3 Przewiduje się zatrudnienie w budynku około 50 osób w pełnym wymiarze czasu pracy. Parter składa się z pokoi biurowych, sali wielofunkcyjnej, archiwum i pomieszczeń technicznych. Piętro przeznaczone wyłącznie na pomieszczenia biurowe. Na kondygnacji piętra zaprojektowano pokój śniadań i węzeł sanitarny oraz pomieszczenia magazynowo – archiwalne do przechowywania dokumentów. Pokoje biurowe umeblowane i wyposażone w sprzęt biurowy. Wszystkie pomieszczenia przeznaczone na stały pobyt ludzi mają zapewnione oświetlenie naturalne bezpośrednie, wentylację grawitacyjną i mechaniczną oraz klimatyzację w sali wielofunkcyjnej, klimatyzację precyzyjną w pomieszczeniu archiwum i serwerowni. Wysokość pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi wynosi 3,02m. Budynek wyposażony w następujące instalacje: - elektryczna - zewnętrzna linia zasilająca kablowana na podstawie warunków przyłączenia, - teleinformatyczna – istniejąca, - wodociągową z sieci gminnej wg warunków przyłączenia, - kanalizacyjna do projektowanego bezodpływowego zbiornika na ścieki sanitarne, - gazowa wg warunków przebudowy doziemnej instalacji gazowej, - c.o. - własna kotłownia gazowa, - wentylacja grawitacyjna, mechaniczna i klimatyzacja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Załączniku nr 7 do SIWZ, w skład którego wchodzi dokumentacja techniczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.) 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: 53 8685 0001 2600 0866 2000 0020 z dopiskiem: „Wadium: Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonna w miejscowości Jabłonna - Majątek”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. 9.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 9.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 9.5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 9.6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 9.6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawo zamówień publicznych) – wg załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.15, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ogrodzenia i parkingu przy budynku kancelarii w Borowcu
Dodano: 2024-07-18 - Rozwój infrastruktury kultury w gminie Niedźwiada - Lokalnego Centrum Kultury
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa szkoły o obiekt sportowy w ramach zadania pod nazwą budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
Dodano: 2024-07-12 - Budowa domu pamięci historycznej i twórczości ludowej wraz z garażem dla jednostki OSP w Starym Radzicu oraz budowa domu tradycji produktu lokalnego w Dąbrowie
Dodano: 2024-07-11 - „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o powierzchni pola gry do 800m2 wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Modliborzycach”
Dodano: 2024-07-05 - Roboty utrzymaniowe na moście w m. Czernięcin Poduchowny
Dodano: 2024-06-27 - Modernizacja budynku OSP w Charlejowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
Dodano: 2024-06-19 - Remont płyt betonowych, nawierzchni drogi celnej oraz nawierzchni betonowej na DPG w Kukurykach i Terminalu Samochodowym w Koroszczynie
Dodano: 2024-06-19 - Przebudowa ulic: 3 Maja, Parkowej i Chopina w Lubartowie wraz z budową kanalizacji deszczowej w ramach programu współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na rok 2024
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
Dodano: 2024-04-11