Gmina Miasto Reda ogłasza przetarg
- Adres: 84-240 Reda, Gdańska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6788023 , fax. 58 6783124
- Data zamieszczenia: 2021-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Reda
Gdańska 33
84-240 Reda, woj. pomorskie
tel. 58 6788023, fax. 58 6783124
REGON: 19167516100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.reda.pl/zamowienia/tryby
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Redzie wraz z rozbiórką przybudówki w części istniejącej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Redzie wraz z rozbiórką przybudówki w części istniejącej. Istniejąca obecnie na działce zabudowa to parterowy budynek Szkoły Podstawowej nr 5 oraz dobudowana później hala sportowa. W dokumentacji zaprojektowano budynek jako dwie bryły przykryte dachami dwuspadowymi, częściowo podpiwniczone. Połączono je z istniejącą częścią poprzez łącznik. Projektowana pow. użytkowa części rozbudowywanej: 1625,00 m2. Wprowadzono elementy zagospodarowanie terenu, takich jak: • parking dla pracowników, i miejsca postojowe dla odwożących dzieci do szkoły (ilość miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych wynosi 3) • schody terenowe, • ciągi komunikacyjne (piesze, samochodowe, rowerowe), • mała architektura • projektowana zieleń wysoka. Woda deszczowa będzie zagospodarowana w formie ogrodów deszczowych. Budynek zostanie wyposażony w instalację fotowoltaiczną oraz windę. Należy przyjąć windę o parametrach technicznych : Udźwig : 675 kg Ilość osób : 9 osób Prędkość : 1 m/s Ilość przystanków : 4 Wysokość podnoszenia : 6800 mm Minimalne podszybie : 1060 mm Minimalne nadszybie : 3800 mm Przyjęty kolor posadzki żywicy epoksydowej to RAL 7047. Dostawa wyposażenia biurowego/szkolnego nie wchodzi w zakres postępowania przetargowego. Wyszczególnienie elementów: 1. Zagospodarowanie terenu 2. Architektura i Konstrukcja 3. Instalacje sanitarne 4. Instalacje elektryczne i teletechniczne Wykonawca , jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3. ust 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r. (Dz.U.2020.797 t.j. ze zm.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001r. (Dz.U.2020.1219 t.j.). Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru robót przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami na koszt wykonawcy. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych jest zobowiązany do wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku szkoły na własny koszt. Całość wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (bez wyposażenia biurowego/szkolnego) stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ – dokumentacja projektowa oraz z udzielonymi odpowiedziami przez Zamawiającego w przypadku zadania pytań do przez Wykonawców do SIWZ. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, ze zm.) oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia. 3.5.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • Betoniarskie • Brukarskie • Blacharskie • Elektryczne i teletechniczne, telekomunikacyjne • Hydrauliczne • Instalacyjne cwu,co • Murarskie • Izolacyjne • Tynkarskie • Malarskie • Szklarskie • Montażowe okładzinowych i wykładzinowych z płytek ceramicznych, PCV, posadzek przemysłowych • Ślusarsko-kowalskie • Montażowe stolarki otworowej • Dekarskie • Ciesielskie • Zbrojarskie • Wentylacyjne • Operatorów sprzętu : do prac ziemnych, drobnego sprzętu budowlanego, giętarek, prościarek, zgrzewarek, spawarek, żurawi i innego sprzętu • Kierowców samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych w tym specjalistycznych. 3.5.3 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5.2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5.2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy, podwykonawcy (lub dalszego podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5.2 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 500 zł za każdą osobę wykonującą wskazane w punkcie 3.5.2 czynności i nieposiadającą umowy o pracę określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5.2 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Informacja w związku z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp – dostępność dla osób niepełnosprawnych Obiekt jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych – poprzez zastosowanie rampy oraz wprowadzenie dźwigu windowego w centralnej części budynku, który obsługuje wszystkie kondygnacje oraz ciągi piesze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbiórka obiektów mostowych na terenie Nadleśnictwa Niedźwiady w Przechlewie
Dodano: 2024-07-17 - "Budowa i modernizacja infrastruktury społeczno-sportowej oraz edukacyjnej w Gminie Somonino"
Dodano: 2024-07-11 - Budowa boisk wielofunkcyjnych w miejscowościach na terenie Gminy Ostaszewo.
Dodano: 2024-06-25 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Koczale
Dodano: 2024-06-20 - Przebudowa drogi gminnej Kaniczki - Olszanica w Gminie Sadlinki
Dodano: 2024-02-13 - Przebudowa drogi leśnej celem wykonania placu zrywkowego w leśnictwie Bogusz dz. ew. nr 106/2 obr. Sadlinki wraz z przebudową zjazdu do drogi wojewódzkie nr 532.
Dodano: 2023-11-07 - Realizacja projektu w ramach Budżetu Obywatelskiego 2023 w Pucku w podziale na 2 części.
Dodano: 2023-10-10 - Przebudowa drogi leśnej celem wykonania placu zrywkowego w leśnictwie Lisewo dz. ew. 198 i 205 obręb Ryjewo
Dodano: 2023-08-29 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z kompleksem treningowo-szkoleniowym w Koleczkowie
Dodano: 2023-07-12 - Budowa pawilonu lemurów w Gdańskim Ogrodzie Zoologiczncym
Dodano: 2023-06-21