Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 50 w Krakowie przy ul. Katowickiej 28

Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-450 Kraków, Ułanów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 617 88 88, , fax. 12 410 43 90
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
    Ułanów 9
    31-450 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 617 88 88, , fax. 12 410 43 90
    REGON: 55362100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcoo.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 50 w Krakowie przy ul. Katowickiej 28
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.4.1) Przedmiotem zamówienia podstawowego jest wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 50 w Krakowie przy ul. Katowickiej 28 o nowy budynek wraz z układem komunikacyjnym, instalacjami wewnętrznymi: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazu, c.o., elektryczną, słaboprądową i wentylacji mechanicznej,, instalacjami zewnętrznymi: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazu, elektryczną, przyłącza wodnego wraz z rozbudową drogi pożarowej, rozbudową dojścia do budynku, budową placu zabaw i boiska wielofunkcyjnego, boiska trawiastego oraz systemu rozsączającego kanalizacji deszczowej na działce nr 400/4 obr. 40 jedn. ewid. Krowodrza wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dla przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego, z zastrzeżeniem, że zakres zamówienia podstawowego nie obejmie wykonania robót budowlanych, o których mowa w rozdz. III.3. SIWZ, których wykonanie Zamawiający ma prawo zlecić w ramach prawa opcji. II.4.2) Wykonawca w zakresie robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym winien uwzględnić w szczególności: a)wybudowanie budynku szkoły z wyłączeniem przewiązki oraz zagospodarowania terenu określonym w zakresie prawa opcji ( rozdz. III.3. SIWZ) b)w zakresie robót jest wzniesienie całościowej bryły nowego budynku szkoły, wykonanie: kompletnej konstrukcji budynku: fundamentów , ścian, ścian kolanowych i ścianek działowych, obudów urządzeń , obudów kanałów z cegły i płyt gipsowo-kartonowych, zabudów z płyt gips-karton, ścianek systemowych w toaletach, stropów, szybu windowego, dachów wraz z izolacjami cieplnymi i przeciwwodnymi i warstwami wyrównawczymi, wykonanie kompletnej elewacji wraz ze ślusarką fasadową , okienno-drzwiową z okuciami i towarzyszącymi obróbkami, parapetami, ociepleniem, poszyciami, okładzinami z blachy i betonu architektonicznego , wypełnieniami, tynkami, wykonanie zewnętrznych zadaszeń i konstrukcji wejść (schody i pochylnie wraz z ich wykończeniem), konstrukcji szachtów wraz z ich wykończeniem, wykonanie wewnętrznej stolarki wraz z okuciami, wewnętrznych wypraw tynkarskich cementowo-wapiennych wraz z gładziami ścian i sufitów w pomieszczeniach bez sufitów podwieszanych, wykonanie sufitów kasetonowych z podkonstrukcjami, okładzin ścian z płytek ceramicznych wraz z warstwami izolacyjnymi oraz powłok malarskich, okładzin PCV, warstw posadzkowych (izolacyjnych, termicznych, akustycznych, konstrukcyjnych/nośnych) wraz z wyprawami wykończeniowymi: posadzka żywiczna, wykładziny PCV, płytki gresowe, wykładziny dywanowe, balustrad wewnętrznych i zewnętrznych, parapetów wewnętrznych. Dostawa i montaż windy wraz z uruchomieniem i dopuszczeniem do użytkowania przez UDT. Kompleksowe wykonanie/wykończenie wszystkich pomieszczeń w tym dostawa elementów, takich jak: odbojniki, opisy pomieszczeń-tabliczki, znaki ewakuacyjne i informacyjne wraz z instrukcjami eksploatacji, ewakuacji, bezpieczeństwa pożarowego, obudowy grzejników, opisy rozdzielni, zaworów i innych urządzeń. Wykonanie robót sanitarnych w zakresie, budowy przyłącza wody, przyłącza kanalizacji sanitarnej, kompletnej instalacji odwodnienia wraz z kanalizacją deszczową ze zbiornikiem retencyjnym oraz drenażu rozsączającego, drenażu boiska w zakresie instalacji zewnętrznej. Wykonanie robót sanitarnych w zakresie wykonania kompletnego rurarzu wewnętrznych instalacji ciepłej i zimnej wody, instalacji hydrantowej, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji gazu, kanalizacji sanitarnej, technologicznej, wewnętrznej instalacji deszczowej a także kompletnego układ kanałów instalacji wentylacji mechanicznej oraz przewodów odprowadzających spaliny. Wykonanie Kotłowni gazowej w zakresie kompletnego montażu i wyposażenia wraz z jej uruchomieniem a także układy rozdzielacza zlokalizowane w pomieszczeniu technicznym. Wykonanie Instalacji centralnego ogrzewania w zakresie kompletnego wyposażenia instalacji w grzejniki z osłonami, armaturę grzejnikową, podłączeniem instalacji do układu rozdzielacza wraz z regulacją instalacji c.o., Instalacji ciepłej i zimnej wody w zakresie kompletnego wyposażenia instalacji w baterię, podłączenia urządzeń zasilanych w wodę, zawory odcinając na podłączeniach do urządzeń, zasobnik c.w.u. wraz z podłączeniem go do układu rozdzielacza, Instalacji kanalizacji w zakresie kompletnego wyposażenia w biały montaż (między innymi: umywalki, miski ustępowe, spłuczki, pisuary), syfony, podłączenie urządzeń do podejść odpływowych, wpusty/kratki odpływowe, Instalacji wentylacji w zakresie kompletnego wyposażenie instalacji (wraz z rozruchem, próbami szkoleniami) w urządzenia centrale wentylacyjne czerpnie, uzbrojenie kanałów w kratki nawiewne, wywiewne, urządzenia grzewcze, wentylatory wyciągowe, panele sterujące wraz z automatyką, Instalacji ppoż. w zakresie kompletnego wyposażenia w skrzynki hydrantowe wraz z wykonaniem badania wydajności hydrantów a także gaśnice oraz kompletne wykonanie zestawu hydroforowego wraz z armaturą. Wykonanie instalacji przyłącz zasilania energetycznego, instalacja wlz-tów wraz z rozdzielnicami, instalacja oświetlenia wewnętrznego podstawowego, instalacja oświetlenia wewnętrznego awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacja gniazd , instalacja przyłączy wewnętrznych dla odbiorników technicznych, instalacja oddymiania klatek schodowych, instalacja sieci LAN wraz z GPD, instalacja AV w salach, instalacja rozgłaszania, instalacja monitoringu wizyjnego CCTV, instalacja monitoringu SSWiN. c)wykonanie wszelkich robót budowlanych oraz instalacyjnych łącznie z przygotowaniem wykonanych zakresów instalacji i frontów robót w stopniu umożliwiającym bezkolizyjne rozpoczęcie i prowadzenie prac zakresu objętych prawem opcji. d)zabezpieczenie terenu przekazanego Wykonawcy do realizacji umowy, przed dostępem osób trzecich. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji robót budowlanych, zapewnić, w bezpieczny sposób ciągłość ruchu drogowego na wszystkich drogach, chodnikach i parkingach zlokalizowanych wokół terenu przeznaczonego pod budowę, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy (terenu inwestycji) do chwili przekazania obiektu Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu Umowy ( w tym m.in. w koszty zużycia mediów, zajęcie chodnika, pasa drogowego, wszelkie próby, badania, pomiary) i nie będzie podnosił w przyszłości żadnych zastrzeżeń w tym zakresie. e)dokonanie rozruchu urządzeń i przeprowadzanie procedur odbiorowych im towarzyszących, f)opracowanie dokumentacji powykonawczej, sporządzenie wykazu środków trwałych, przekazanie kompletu dokumentów gwarancyjnych elementów i urządzeń oraz instrukcji użytkowania budynku wraz z instrukcją serwisowania urządzeń i systemów zainstalowanych w budynku oraz przeszkolenie osób z ramienia użytkownika w zakresie zamontowanych instalacji i urządzeń. Dokumentację powykonawczą należy opracować i przekazać w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej (2 egz.) i w wersji elektronicznej (2 egz.), g)montaż gaśnic p.poż, wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla nowego budynku szkoły i wynikające z niej wykonanie oznaczeń pionowych i poziomych p.poż i ewakuacyjnych. h)montaż luster we wszystkich toaletach nad zestawem umywalek, montaż rolet wewnętrznych, rolety należy zamontować we wszystkich salach lekcyjnych, pomieszczeniach pracy indywidualnej, pokoju nauczycielskim i gabinecie vice-dyrektora. i)montaż wyposażenia sanitariatów w dozowniki do mydła, uchwyty na papier i pojemników na ręczniki. j)opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej, pomiarów oraz innych opracowań i prac niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wraz z jego uzyskaniem. II.4.3) W ramach zamówienia podstawowego należy uwzględnić: a)w zakres prac wchodzi wykonanie rekultywacji terenu i wykonanie trawników w obszarze inwestycji oraz wyremontowanie nawierzchni, które zostały zajęte/użytkowane przez Wykonawcę przy realizacji inwestycji i w obrębie którym były prowadzone prace. b)w latach 2019 do 2021(do 30.09.2021) teren zielony znajdującego się w obrębie projektowanego boiska trawiastego musi być udostępniony dla użytkowników szkoły jako teren rekreacyjno-sportowy i nie mogą być na tym terenie prowadzone żadne prace ani zorganizowane magazyny i składowiska( zgodnie z załącznikiem formalnym „wytyczne organizacji terenu budowy lata 2019-2022). c)przez cały czas trwania budowy należy zapewnić dojazd dla wozów straży pożarnej na całej długości istniejącej drogi pożarowej, droga musi być utrzymywana przez cały czas trwania budowy w czystości i Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usuwania z jej nawierzchni zanieczyszczeń powstających w trakcie budowy. d)ogrodzenie terenu budowy należy wykonać w taki sposób aby był możliwy do użytkowników szkoły dostęp do bieżni usytuowanej na południowym krańcu działki. e)teren przekazany Wykonawcy do realizacji umowy, musi zostać ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Istniejący budynek szkoły jest w ciągłym użytkowaniu. f)wykonawca realizując prace winien uwzględnić również uregulowania zawarte w dokumentach formalno-prawnych dołączonych do postępowania przetargowego stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ oraz obowiązujące przepisy techniczno-budowlane. g)urządzenia placu zabaw, boiska wielofunkcyjnego oraz boiska trawiastego, które zostały przeznaczone do demontażu i ponownego wbudowania na nowobudowane boiska i plac zabaw muszą być zdemontowane w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie. Należy wykonać zabezpieczenia w miejscu składowania ( składowanie na terenie przejętym przez wykonawcę) przed warunkami atmosferycznymi oraz uszkodzeniami mechanicznymi. h)lustra łazienkowe należy zamontować we wszystkich toaletach nad zestawem umywalek. i)zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej, pomiarów oraz innych opracowań i prac niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wraz z jego uzyskaniem. W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi wycinka drzew kolidujących z przedmiotową inwestycją, wykonania nasadzeń zastępczych , dostawa i montaż pierwszego wyposażenia (zgodnie z pkt. 11 opisu architektury projektu wykonawczego) za wyjątkiem montażu rolet, luster łazienkowych, dozowników na mydło, pojemników na ręczniki, uchwytów na papier toaletowy. II.4.4) Dotyczy zamówienia w ramach prawa opcji. 1)Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach którego zastrzega sobie możliwość zlecenia wykonania robót budowlanych jak poniżej: a)wykonanie kompletnego, wykończonego budynku przewiązki wraz z połączeniem jej z bryłą nowego budynku głównego ( zakres prac zgodny z dokumentacja projektową ) , wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w istniejącym budynku szkoły i wykonanie wszelkich prac wykończeniowych z tym związanych ( zakres prac zgodny z dokumentacją projektową) obejmujące oraz wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem terenu - zakres prac obejmuje w szczególności: b)wykonanie zabezpieczeń w istniejącym budynku przed uszkodzeniami wynikających z prowadzonych prac na jego terenie i bezpośrednim sąsiedztwie. c)wykonanie kompletnej konstrukcji przewiązki , żelbetowej i stalowej, ściany , ścianki działowe, zabudów z płyt gips-karton, stropów, dachów wraz z izolacjami cieplnymi i przeciwwodnymi i warstwami wyrównawczymi, biegów schodowych, podestów, kompletnej elewacji z ociepleniem i obudowami, stolarką fasadową wraz z przeszkleniami , drzwiami i oknami, daszkami . d)wykonanie warstw posadzkowych (izolacyjnych, termicznych, akustycznych, konstrukcyjnych/nośnych) wraz z wyprawami wykończeniowymi: posadzka żywiczna, uzupełnienie płytek gresowych w istniejącym budynku, tynków cementowo-wapiennych, gładzi gipsowych, sufitów podwieszanych, obudowy z płyt z betonu ścian klatki schodowej, malowanie ścian. e)wymiana stolarki ppoż w istniejącym budynku szkoły , okna O23,O24,O25, oraz O22 ze zmianą wielkości otworu. Wymiana Drzwi D9 i wymiana okna z zamurowaniem na drzwi D10 , wykonanie uzupełnień tynków i malowania oraz parapetów. ( oznaczenia z zestawienia stolarki rys. A19 architektura) f) rurarz instalacji c.o wraz z grzejnikami z osłonami, armaturę grzejnikową, podłączeniem instalacji do instalacji wykonanej w zakresie podstawowym w wykonanym budynku g)wewnętrznej instalacji deszczowej w raz z wpustami odwadniającymi „przewiązkę” wraz podłączeniem instalacji do instalacji wykonanej w zakresie podstawowym w wykonanym budynku h)instalację wentylacji nawiewno-wywiewnej z połączeniem instalacji do instalacji wykonanej w zakresie podstawowym w wykonanym budynku i)wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego podstawowego, instalacja oświetlenia wewnętrznego awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacja gniazd , instalacja przyłączy wewnętrznych dla odbiorników technicznych, instalacja rozgłaszania, instalacja monitoringu wizyjnego CCTV, instalacja monitoringu SSWiN j)wykonanie rozbudowy istniejącego układu drogowego, odwodnień liniowych, miejsc postojowych, chodników oraz powierzchni utwardzonych, placu pod kontenery śmietnikowe, przebudowa wjazdu i istniejącej bramy wjazdowej wraz z wykonaniem instalacji sterującej bramą ( zakres prac zgodny z dokumentacją projektową). k)budowa boiska trawiastego (boisko do piłki nożnej) wraz z montażem piłkochwytów oraz przeniesieniem infrastruktury ze zlikwidowanego boiska trawiastego (technologia wykonania i zakres prac zgodny z dokumentacją projektową). l)budowa boiska wielofunkcyjnego ( koszykówka, siatkówka) , opaski wokoło boiska, ogrodzenia boiska wraz z przeniesieniem infrastruktury ze zlikwidowanego boiska wielofunkcyjnego (technologia wykonania i zakres prac zgodny z dokumentacją projektową). m)budowa placu zabaw wraz z ogrodzeniem oraz przeniesieniem infrastruktury ze zlikwidowanego placu zabaw (technologia wykonania i zakres prac zgodny z dokumentacją projektową). n)wykonanie nasypów, skarp ,wyrównanie terenu, rozłożenie zgromadzonego humusu, oczyszczenie terenu budowy z zanieczyszczeń budowlanych , sianie trawy o)instalacja oświetlenia terenu, instalacja zasilania napędu bramy, instalacja uziemienia słupów oświetleniowych. ( zgodnie z projektem branży elektrycznej). W ramach zamówienia z prawem opcji należy uwzględnić: a)w zakres prac wchodzi wykonanie rekultywacji terenu i wykonanie trawników w obszarze inwestycji oraz wyremontowanie nawierzchni, które zostały zajęte/użytkowane przez Wykonawcę przy realizacji inwestycji i w obrębie którym były prowadzone prace. b)w latach 2019 do 2021(do 30.09.2021) teren zielony znajdującego się w obrębie projektowanego boiska trawiastego musi być udostępniony dla użytkowników szkoły jako teren rekreacyjno-sportowy i nie mogą być na tym terenie prowadzone żadne prace ani zorganizowane magazyny i składowiska( zgodnie z załącznikiem formalnym „wytyczne organizacji terenu budowy lata 2019-2022). c)przez cały czas trwania budowy należy zapewnić dojazd dla wozów straży pożarnej na całej długości istniejącej drogi pożarowej, droga musi być utrzymywana przez cały czas trwania budowy w czystości i Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usuwania z jej nawierzchni zanieczyszczeń powstających w trakcie budowy. d)ogrodzenie terenu budowy należy wykonać w taki sposób aby był możliwy do użytkowników szkoły dostęp do bieżni usytuowanej na południowym krańcu działki. e)teren przekazany Wykonawcy do realizacji umowy, musi zostać ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Istniejący budynek szkoły jest w ciągłym użytkowaniu. f)wykonawca realizując prace winien uwzględnić również uregulowania zawarte w dokumentach formalno-prawnych dołączonych do postępowania przetargowego stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ oraz obowiązujące przepisy techniczno-budowlane:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 260 000,-zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.7.1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. III.7.2) Dokumenty i oświadczenia wymagane na etapie składania ofert: Razem z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3), zawartym na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: III.7.2.1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; III.7.2.2) Dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia - w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu: III.7.2.2.1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów winien udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, przedstawiając w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; III.7.2.2.2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym w formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; III.7.2.3) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie; III.7.2.4) Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP; III.7.2.5) Informacja na temat doświadczenia osoby odpowiedzialnej za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Informacja ma umożliwić dokonanie przez Zamawiającego oceny oferty w kryterium doświadczenie kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych (pełniącego funkcję kierownika budowy). III.7.2.6) Dowód wniesienia wadium (zalecane).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach