Przetargi.pl
Dostawy odzieży dla personelu medycznego ŚCRU

Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, Dietla
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 677 469, , fax. 182 677 469
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o.
    Dietla 5
    34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 182 677 469, , fax. 182 677 469
    REGON: 29795100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy odzieży dla personelu medycznego ŚCRU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odzieży dla personelu medycznego, Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno – Uzdrowiskowego im. dr Adama Szebesty Sp. z o. o. w Rabce – Zdroju. Specyfikację dostaw zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do specyfikacji („Formularz cenowy”). 2. Dodatkowo Zamawiający przedkłada poglądowo wzór logo stanowiący załącznik nr 1.1A do specyfikacji. 3. Każdy z wykonawców może złożyć jedną ofertę, oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. 4. Dostawy będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy wg zasad ustalonych w umowie i formularzu cenowym. Towar będzie dostarczany wg harmonogramu dostaw ustalonego z Wykonawcą po zawarciu umowy. 5. Zamawiający przewiduje dwie dostawy z możliwością zmiany. 6. Wykonawca zobowiązany dokonać fizycznych pomiarów odzieży w siedzibie Zamawiającego przed każdą dostawą. 7. Podane w formularzu cenowym ilości dotyczą okresu 12 miesięcy, (umowa zostanie zawarta na taki okres). 8. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). 9. Dostarczany asortyment musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorze załącznika nr 1.1 do oferty. 10. Zaoferowany asortyment musi: 1. odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione w formularzu cenowym – tj. we wzorze załącznika nr 1.1. do oferty, 2. posiadać wszystkie dokumenty potwierdzające zgodność z zapisami zawartymi w formularzu cenowym – tj. we wzorze załącznika nr 1.1. do oferty i specyfikacji oraz posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, potwierdzone oświadczeniem zawartym w formularzu oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33199000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy: 1.1. do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do niniejszej specyfikacji jako załącznik nr 2; 1.2 w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.3 na wezwanie zamawiającego: – Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy: 2.1. do oferty - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA. 2.2. na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) - NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA. 3. Dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamawiającego należy: 3.1. do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie potwierdzające posiadanie przez zaoferowany asortyment, scharakteryzowany w załączniku nr 1.1 dopuszczenia do obrotu i do używania, a także posiadanie certyfikatu jakości tkaniny (wydanego przez uprawnioną jednostkę certyfikacyjną) potwierdzającego zgodność z Polską Normą (zgodnie z opisem w załączniku nr 1.1) oraz oświadczenie potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym w załączniku 1.1. do specyfikacji. Oświadczenia zawierają się w formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1 do SIWZ. 3.2 na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach