Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Czersku

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89650 Czersk, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 954 860 , fax. 523 954 811
  • Data zamieszczenia: 2017-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27
    89650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 523 954 860, fax. 523 954 811
    REGON: 9235127400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Czersku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Czersku. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Czersku, w tym: 1.1. Roboty budowlane (UWAGA. Przedmiot zamówienia nie obejmuje – Przedmiar roboty budowlane pkt. 15 – wyposażenie – poz. Kosztorysowe nr 215-217), 1.2. Winda osobowa, 1.3. Instalacja c.o., 1.4. Wewnętrzna instalacja wod.- kan., 1.5. Przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 1.6. Instalacja pompy ciepła, 1.7. Instalacja wentylacji, 1.8. Zagospodarowanie terenu (UWAGA. Przedmiot zamówienia nie obejmuje – Przedmiar zagospodarowanie terenu pkt. 6, 8 i 9 - ogrodzenie, płyta boiska do piłki nożnej i skocznia do skoku w dal – poz. Kosztorysowe 44-48, 55-59, 60-68), 1.9. Przyłącze wody, 1.10. Wewnętrzna instalacja elektryczna, 1.11. Instalacja paneli fotowoltaicznych na dachu budynku. 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy inwestycji (w cyklu miesięcznym), który musi być zgodny z planowanym okresem realizacji inwestycji, terminem zakończenia oraz odbiorami częściowymi, płatnościami i finansowaniem w latach 2017-2018. Harmonogram, który będzie załącznikiem do umowy, musi zostać zatwierdzony przez obie Strony przed podpisaniem umowy. 3. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg. 4. Wykonawca zabezpieczy i odgrodzi teren budowy od terenów szkolnych po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 5. Wykonawca dokona rozbiórki istniejącego ogrodzenia w taki sposób, aby umożliwić sobie dojazd do budowy (od strony ul. Gen Hallera – targowiska – poruszanie się we wszystkie dni oprócz dni targowych, od strony ul. Dworcowej w pozostałe dni).Po zakończeniu robót ponownie zamontuje zdemontowane przęsła ogrodzenia od strony targowiska. Nie wyrażamy zgody na zagradzanie ciągu pieszo-jezdnego wzdłuż cmentarza honorowego. Zamawiający informuje, że w roku 2018 planowana jest przebudowa ulicy Dworcowej w Czersku, w związku z czym mogą wystąpić trudności z dojazdem z ulicy Dworcowej na plac budowy rozbudowy szkoły. 6. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 7.1. wykonywanie robót budowlanych w zakresie: robót ziemnych, murowych, betonowych, konstrukcyjnych, wykończeniowych, dekarskich i elewacji. 7.2. wykonywanie robót montażowych w zakresie: stolarki okiennej i drzwiowej, windy, paneli fotowoltaicznych, pomp ciepła. 7.3. wykonywanie robót instalacyjnych w zakresie: instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, wentylacyjnych, c.o.. 7.4. wykonywanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU). Rozliczenie robót i fakturowanie w okresie realizacji umowy 8. W 2017 roku dopuszcza się przedłożenie faktur za wykonane roboty budowlane do łącznej kwoty 1.470.000,00 zł brutto zł (słownie: jeden milion czterysta siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 9. Wykonawca może wystawić faktury częściowe nie częściej niż raz na 2 miesiące, zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym. 10. Ostatnia faktura częściowa w 2017 roku nie może być wystawiona później niż do 15.11.2017 r.. 11. Łączna wartość faktur częściowych, przed odbiorem końcowym, nie może przekroczyć 90% wartości umowy na roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 60.000,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 05 8342 0009 5000 2600 2000 0004. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 6.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 6.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach